Дайте съвет за покупка на нов Golf V

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Anonymous

Мнениеот Anonymous » Пон 28 апр 2008 11:09


тея 5ци ги харесват педалите в сащ...замисли се дали искаш 5ца




Потребителски аватар
VW-fenka
Мнения: 3007
Регистриран на: Съб 31 мар 2007 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: London
Контакти:

Мнениеот VW-fenka » Пон 28 апр 2008 11:13


Лъвицата Елза написа:тея 5ци ги харесват педалите в сащ...замисли се дали искаш 5ца


:shock :shock :shock .. Това ли ти е критерия за коли... да следиш някакви измислени класации :lol:


Потребителски аватар
eos
Мнения: 1670
Регистриран на: Пон 09 юли 2007 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот eos » Пон 28 апр 2008 12:02


Лъвицата Елза написа:тея 5ци ги харесват педалите в сащ...замисли се дали искаш 5ца

аххаха,то и за еоса пише,че е гейска кола,ама изобщо не се замислям mhihi :drive


Потребителски аватар
dinko_bonev
Мнения: 1025
Регистриран на: Пет 30 дек 2005 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот dinko_bonev » Пон 28 апр 2008 12:55


А задължително ли е да е чисто нов?!

http://www.bg.autoscout24.com/Details.a ... coikeulh41


kuhi
Мнения: 52
Регистриран на: Пон 29 яну 2007 11:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kuhi » Пон 28 апр 2008 13:18


Лъвицата Елза написа:тея 5ци ги харесват педалите в сащ...замисли се дали искаш 5ца
:lol:

:lol: Ама ти сериозно ли го каза това или просто на шега?


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Пон 28 апр 2008 13:42


Абе нали тоя форум е да си помагат потребителите един на друг???
Което означава да си казваме истината в очите.
Четох едно мнение за ''доказалата се'' помпа-дюза--ооо да доста се е доказала като дълбоко бъркащ в джоба проблем.
DSG-що е то и има ли почва у нас?Много било добро.Ами кой краставичар ще си признае че са му изгнили краставиците????
Аз пък доколкото чета в чуждестранни форуми особено американски /че там по ги разбират май хорицата автоматичните кутии/ не са особено доволни от това DSG.
Колегата пише какъв му е тавана на месечната вноска а и за километрите които ще минава не виждам за какво да се нашива със скъп за поддръжка дизел.
Правилно се е насочил към 1,4 бензинката 140 к.с.Разбирам всеки втори да кара тук такова че да го разубеждава,а сигурен съм има хора които и на снимка не са го виждали но го обсъждат.Българска работа--от всичко трябва все да разбираме.


Потребителски аватар
shenko
Мнения: 1115
Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shenko » Пон 28 апр 2008 14:06


propparo написа:.....


Колега само за твое сведение да ти кажа, DSG кутията в момента е най-добрата автоматична кутия, която е измислена до сега! разхода на гориво е 1:1 с механичната, абсулютно неможеш да усетиш смяната на скоростите ако не се вслушаш в мотора или не погледнеш обортомера ;) + това неможе да даваш 40к лв за кола и после ревеш за подръшка й, естествено ще е по-скъпа от на кола, която струва 10к лв


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Пон 28 апр 2008 14:20


propparo написа:Четох едно мнение за ''доказалата се'' помпа-дюза--ооо да доста се е доказала като дълбоко бъркащ в джоба проблем.
Колегата пише какъв му е тавана на месечната вноска а и за километрите които ще минава не виждам за какво да се нашива със скъп за поддръжка дизел.
Българска работа--от всичко трябва все да разбираме.

Сподели какъв е проблема на ПД двигателите? Щото аз, и не само аз, че чета и по други форуми, досега не съм чул за масови проблеми с тях, нито за страшни цени на резервните им части.
Да, българска му работа, но някои все пак говорим от собствен опит, а той се признава, нали :)


Потребителски аватар
shenko
Мнения: 1115
Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shenko » Пон 28 апр 2008 14:36


Ааа верно относно Помпа-Дюза, аз вече 100 000 км карам моята такава, до сега по мотора само два пъти ангренажен ремък и ролки съм сменял :wink:


Потребителски аватар
stan4o_mc
Мнения: 1078
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот stan4o_mc » Пон 28 апр 2008 20:15


Аз бих изчакал да излезне 6-та генерация и да взема Голф 5, защото смятам, че тогава ще му падне цената.


Потребителски аватар
shenko
Мнения: 1115
Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shenko » Пон 28 апр 2008 20:42


stan4o_mc написа:Аз бих изчакал да излезне 6-та генерация и да взема Голф 5, защото смятам, че тогава ще му падне цената.


Да бе да.... да ги гледа тези лъскави 6-тици и да си вика: Ахх де да бях дал още 5-6 хил.лв и да бях си взел такава. Еми ако иска толкова, да си вземе 4-ка тя по-евтина от 5-цата :lol:

Стига длупости! в момента читава 5-ца е ~ 40k, а 6-цата ще бъде ~ 45k лв, щом Passat CC е 58к лв, 6-цата Голф 50к лв ли ще бъде :screwy


gligan
Мнения: 20
Регистриран на: Чет 04 авг 2005 22:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот gligan » Пон 28 апр 2008 21:25


SAUERSTOFF, Тигуана не искам да го гледам, защото ще трябва да заделя повече пари.
Прави сте, че всеки ден не се купува нова кола и е хубаво да е топ версията, но всеки си има свои критерии, за това какви екстри са му необходими и каква цена ще плати.
Аз се замислих в преди време да сменя сегашната ми кола с по-висок клас за 25-30К лв, но се отказах. Тази кола ще е на 5-6 години, 200К км и ще започна част по част да си сглобявам нова кола. Май не е добро решение. Ако купя кола на 2 години цената ще е с 5-7К лв по-ниска и без гаранция, пак не е добро решение. Затова съм решил следващата ми кола да е нова. Определил съм си таван за вноска, която да не ми нарушава стандарта на живот, която е 8-900 лв.
anastas_mateev, ще видя и GT версията, тя е с 2 бона от горе, което не е чак толкова много....
Лъвицата Елза, не само педалите харесват петиците...в същия ред на мисли може да се каже, че всички хечбеци са за педали и жени, което не мисля, че е така. Аз в момента карам хечбек и жените продължават да ме привличат.
dinko_bonev, по-горе писах какви са ми предубежденията към 1-2-3 годишните коли.
stan4o_mc, и аз за това се замислих. Предполагам няма да ги спрат веднага от продажба след излизането на 6цата, но има вариант да ми хареса последната повече и тогава кво...ще трябва да ограича безразборното харчене... mhihi


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Пон 28 апр 2008 21:50


На колегата Shenko му препоръчвам да почете още малко и тогава да каже дали DSG-то /Direkt Schalt Getriebe или S-tronic/е най добро за в момента.Както и за разликите между 6 и 7 степенните такива.То е ясно че тук е VW форум,но нека не го правим VW-секта и да отричаме всичко чуждо.
Едни от най-големите производители на челно място са ZF и Mercedes /нали за автоматици говорим все пак/.Та точно ZF започва да снабдява компании като BMW,Ягуар,Ленд Ровър,VW,Ауди,Лексус ..../да продължавам ли/ с новата си 8 скоростна автоматична кутия.Кутиите ще се използват за вграждане най-вече сред лимузините и SUV-овете на дадените марки автомобили,и издържат сериозни нютонметри,нещо с което DSG-то не може да се похвали.Да не говорим че VW винаги са били назад в отношение на автоматиците--я питай някой от тоя форум дали иска да кара VW автоматик от периода хаиде да речем '00-'05 година.Типтроника например е нещо доказало се за годините си--VW с какво ще се покаже като аналог.

За колeгата Kalin72-човече виждам че живееш в Чикаго и това много ме радва.Само че ако ти с лекота можеш да си позволиш да поддържаш PD двигател,за повечето хора в тоя форум е блян.Като започнеш от цените на съединителя комплект /доста минимални български заплати/,цените на всяка една помпа-дюза /по над 1000 лева парчето,за сравнение на мерцедес дюзите са по около 700 лева намираеми/,а всичко това си има все пак някакъв експлоатационен срок и тъй като обикновено българина взима кола втора, трета,четвърта че и пета ръка на него доста често се пада ''честта'' да обслужи тези работи.Да не говорим че живота на една помпа-дюза средно е около 200 000км.А един стенд за обслужването им струва около 250 000 евро--колко сервиза в BG имат такъв,май нито един.Не случайно и самите VAG се отказаха от тая технология.
Та за тия неща мога да говоря доста,но не ми е целта да си меря нещото с вас.
А и тия коментари ''То който си вземе кола за 40 бона не трябва да гоплаши поддръжката''.Абе вие в час ли сте бе пичове,колегата който питаше за Голф 5-цата ще я взима на лизинг,а не в кеш и съм сигурен че всеки излязъл разход извън тези 8-900 лева лизингова вноска, които не са малко,би му се отразил на бюджета.
Но както казах тука само ''разбирачи'',разбирателите са малко и все повече намалят.

Последна промяна от propparo на Пон 28 апр 2008 21:58, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
stoqn_g60
Мнения: 4380
Регистриран на: Чет 31 май 2007 14:13
Автомобил: Audi 80
Двигател: ADA
Местоположение: у Софията

Мнениеот stoqn_g60 » Пон 28 апр 2008 21:51


имам преки наблюдения върху 2.0 ТДИ 4 Моушън автоматик 140 коня.невероятна динамика за дизелов двигател изклю4ително пъргав при ускорение просто кола ме4та :maaad: :uuoooh:


Потребителски аватар
sashoskiora
Мнения: 449
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sashoskiora » Пон 28 апр 2008 21:55


VW или Skoda,но съвета ми е да се ориентираш към дизелов двигател.Колкото е по мощен двигатела по скъпа ще ти е поддръжката и това го имай предвид.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта