Фелипе, съгласен съм.
VW_FEN .... но комент .... Там където ръгаш на твоя носорог 4та за да изпревариш , на 1.4 ще ръгаш 3та, а ако е в баир 2ра! Ела да видиш после разход! А ако ми обясняваш че от София до Бургас - примерно ще караш със 70-80 км в час -> е признавам че ще е икономично!
Избор на Голф 4? Какво е вашето мнение?
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: .
jeki написа:преди това карах 3 ка 1.8 ГТ ми изгори ми дошишката тва ламя - 11-12 градско 7 -8 извънградко се без пари ходих излизам слагам 5 лв бенз и една врътка като направя и аиде пък смиатаи 10 лв на ден ако нормално ходих до нъкъде не моя я докараш 60км и аиде пак са нареждаш за бенз
Пич къф е тоя разход мен ми харчи 9л. градско при нормално и 10тина при малка ръчка, при голямо натискане най-много да кача на 12, а съм без катализатор и с чип, и мога да кажа, че колата си върви доста сериозно, така, че явно колата ти не е била в час. С 20лв. минавам към 140км с нормално каране, а може и повече ма нямам нерви да карам в стил платноходка.
Та ако колата е читава да го взимат това 1.4 все пак не чак толкова зле колкото го описвате, по каталог му дават от 0-100км/ч за 13.5сек, максималната скорост е 171км/ч, а разхода е 8.4, 6.4, 5.3 (градско/при 120км/при 90км)
При 1.9 ТДИ 90коня нещата седят така: 0-100км/ч 12.6сек, 180км/ч и разход 6.5/4.9/4.1
Ускорението на 1.4 на хартия не изглежда толкова зле за еластичността предполагам, че там нещата са доста по-зле, за разлика от дизелите

Въртящия момент е 126Нм при 3800, което е малко ма не е болка за умиране.
Имаме още един голф3 1.4 60коня и е доста бавен (правя сравнение с моя които не е няква резачка), но ако човек има психическата нагласа, че се качва в бавна кола това не дразни, пътували сме с него на дълго и не е чак толкова голяма болежка, колкото го описват, едно време хората като са карали само мохери, жиги и лади пак са правили изпреварвания.
А предполагам, че за баща му няма да е голям проблем, че колата е леко мудна.
- drift
- Мнения: 103
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 0:26
- Автомобил: Skoda Octavia TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Sofia
Вижте сега вие започнахте да говорите,че хората са състезатели,тогава какво ми сравнявате ускорения,кой човек използва в всекидневието си ускорение от 0-100.Всички имат предвид не ускорение а еластичност да имаш подходящата мощност в екстремна ситуация да натиснеш колата и да дръпне да се скриеш да избягаш.На някой софийски задръстен булевард да настъпиш малко за да се изтеглиш в друга лента,да не се налага на пътя Чирпан-Стара Загора с приятелите си в колата,тръгнали за морето да трябва да изпреварваш камион за време достатъчно да изслушаш цяла песен,и недай си боже излезне нещо отсреща на половината камион,да трябва 4,3 газ до дупка буталата излизат през капака,борд компютъра показава такъв разход,че като погледнеш и ти става лошо.
Ще кажете това не се случва всеки ден,да ма като се случи става страшно,аз със стария ми форд направо изпадах в ужас като на пътя пред мен видя ТИР!
Състезатели,състезатели ще си говорим за разход като някой качва баира на 4 с мъка,а другия си е включил пета и бавно и икономично си върви на пред.
Ще кажете това не се случва всеки ден,да ма като се случи става страшно,аз със стария ми форд направо изпадах в ужас като на пътя пред мен видя ТИР!

Състезатели,състезатели ще си говорим за разход като някой качва баира на 4 с мъка,а другия си е включил пета и бавно и икономично си върви на пред.
- yossarian
- Мнения: 526
- Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ...
madmen написа:Я малко да спрем! Да нищо и няма на колицата и с 1.4 мотор!
Само питане към yossarian и L&R - бихте ли споделили какви са вашите двигатели???
Темата така се изкриви, щото някой който не познава услови ята за движение в България ще реши, че броя на МПС 2 на глава от населението, 90% от пътищата в градовете са високоскоростни, т.е. с ограничение 90км/h, магистралите са между всяко село с по 4 ленти без да броя аварийната, осветени ден и нощ, бензина е 10 ст/l, средната възраст на автомобилите 1 година, средната мощност 300+ kW и първите три места в световня рали шампионът и F1 са Български.
Някой беше писал за магистралите без ограничения в Германия. Вероятно от бързане е пропуснал да забележи, че учаcтъците в които няма ограничение не са чак толкова много, а е пропуснал и правилото "recht Geschwindigkeit"
Другото което прави впечатление пак в любимата ви Германия дето няма ограничения и заплатите са достатъчни, много хора карат малолитражки пак по тия магистрали. Вие обаче на лунните кратери по пътищата на България - НЕ! Получава се малко:
На гол г.. ...

На въпроса ти какво карам, пише го в профила ми. Но до преди 3 месеца карах двигател 1.3. Колата на 15 години бе в изрядно техничско състояние, минавал съм ТÜV в Швейцaрия, има хора от форума които са я виждали. За 4 и половина години навъртях км 90 000, от тях 60 000 в чужбина и 40 000 по немските магистрали. Нито веднъж не съм се правил на камикадзе, нито съм имал проблемите които описвате вие.
Помислете дали причината не е в задкормилното устройство!
Когато имаш много пари и незнаеш какво да ги правиш, купи си ако щеш драгстер, но не ме убеждавайте че ситуацията в България е такава.
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: Сря 19 окт 2005 6:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
.
имам комшия тои си купи голф 4 1.4/16в че добре е количката варви си се пак е 16 клапана и добре си вари -на мен ми харесва. не може да се очаква много от нея особено ако я натвариш с приятели но си е добре за градска количка -перфектна и са ефтинки доста
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20258
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
yossarian написа:За 4 и половина години навъртях км 90 000, от тях 60 000 в чужбина и 40 000 по немските магистрали. Нито веднъж не съм се правил на камикадзе, нито съм имал проблемите които описвате вие.
Безспорно всеки модерен автомобил е измислен, така че да може да се движи. Но замисли се - защо тогава ти си купи 1.9 TDI?
Това че в БГ има дупки и пътищата ни не са с по 4 ленти не означава, че като излезнеш на пътя с хубав автомобил, няма да изпиташ удоволствие от шофирането.
Аз например 3 години карам Г2 1.8 90 к.с. и през последните 2 години съжалявам, че не съм си взел GTI 16v. Просто като го взимах не знаех каква е разликата при шофиране. Поддръжката не е много по-различна. В БГ главно се прави предница, която е почти еднаква за всички Г2 и Г3.
Относно разхода - на година въртя по 12000 км. При този пробег разликата от 2-3 литра/100 км финансово почти не се усеща.
В заключение да добавя, че аз лично Г4 също планирам да си купя, но задължително > 130 к.с., а засега читава такава кола под 15 000 лв. няма.
И още една важна точка да споделя - Купуваш кола за 15 000. Караш 2 години. След 2 години тя струва 11-12 000. Междувременно си я поддържал и си инвестирал още пари. Разходите са ти били 7000 лв за 2те години каране(не включвам горивото). Сметни какъв малък процент от разходите ще спестиш ако караш малолитражка или fun-to-drive автомобил?
- madmen
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливница
Vlad777 написа:Безспорно всеки модерен автомобил е измислен, така че да може да се движи. Но замисли се - защо тогава ти си купи 1.9 TDI?
Това питах и аз, явно не съм формулирал правилно въпроса.
Не съм рацер, нито състезател, по скоро бия на пенсионер! Личното ми мнение беше и все още е: При тройките и четворките моторите 1.4 са зле конструирани! Да повторя - греда!
п.с. И аз карах преди 1.3 и аз съм доволен. И сега яздя почти толкова коне!
А колегата ако си я е харесал, много ясно че ще си я купи.
Просто ми е малко смешно в "основен" да си лафим как да вземем нещо възможно най-малко откъм разход и коне, а в "тунинг" после да се опитваме да го докараме до към 280к.с. с разни кулери, бутала, валове, чипове и т.н. за още толкова пари????
Поздрави!
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: Сря 19 окт 2005 6:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
.
преди 3 години отидох в германия с мерак да си купя голф 4 1.4 /16 клапана не исках да чуя за дизел ама изобще виках си ебах тия печки за ко ми са - обаче като отидох и като видях кви цени кво нещо 20 дена яко обикняне с хора който постоянно са там и с коли зе занимават - и намерих това ТДИ беше много скъпо 6.500 Евро с поне 1000 евро по сккъпо от едно 1.4 или 1.6 и аз си викам как ще дам още пари да се набутам не го изкам тая печка - и хората дето бях с тях ми викат ти си нямаш прастава в какво ще се качиш нищо че ще дадеш малко паовече пари - и така естествено нямах сичките пари - капарирах голфа заклучухно и си купих една 3 ка 1.8 ГТ безнин спортна ала бала джанти тва онова филтри спортни с цел да не си идвам без нищо - 7 извънградко гори тука я карах 2 месеца само градко 10 -11 -12 направо се наливай бензин . е продадох я за 6000 лв на бързо и излетях за голфа там и сега мнението ми е че никога няма да се кача на бензинова кола освен служебна някоя дето безнина е без пари
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: Сря 19 окт 2005 6:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
.
ми незнам може - е 10 си гори ако си яа караш нормално ама извъм гладкосто ми каране е от германя до тука и толкова гореще с 140 150
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта