Избор на Голф 4? Какво е вашето мнение?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Сря 12 апр 2006 15:04


Фелипе, съгласен съм.
VW_FEN .... но комент .... Там където ръгаш на твоя носорог 4та за да изпревариш , на 1.4 ще ръгаш 3та, а ако е в баир 2ра! Ела да видиш после разход! А ако ми обясняваш че от София до Бургас - примерно ще караш със 70-80 км в час -> е признавам че ще е икономично!




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 12 апр 2006 15:09


FELIPE написа:Градска кола втора ръка за тези пари(12,13 или 14К) никога,ако ще и да изглежда като нова!

не съм съгласен с тези цени това са цени за TDI едва ли не.


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Сря 12 апр 2006 15:22


Тц, тц, тц! Ще речe човек, че досега само Мазерати по четири лентови магистрали сте карали :D

Нищо и няма на количката! Kакво като е 1.4, я колко POLO-ви автомобили 1.0 се търкалят под слънцето!


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Сря 12 апр 2006 15:35


Я малко да спрем! Да нищо и няма на колицата и с 1.4 мотор!
Само питане към yossarian и L&R - бихте ли споделили какви са вашите двигатели??? 8)


Потребителски аватар
flash
Мнения: 751
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
Автомобил: Golf III GT TDI
Двигател: 1z 1994
Местоположение: София/Плевен

Мнениеот flash » Сря 12 апр 2006 16:13


моето мнение е дизел от 90к.с до 150 к.с което да се избере няма да се сгреши.
Не се и съмнявам че ТДИ ГТИ (150к.с.) ще върви по-прилично от 1.8Т!
Трябваше да кажа лети не върви :lol:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: .

Мнениеот niikoo_1 » Сря 12 апр 2006 16:44


jeki написа:преди това карах 3 ка 1.8 ГТ ми изгори ми дошишката тва ламя - 11-12 градско 7 -8 извънградко се без пари ходих излизам слагам 5 лв бенз и една врътка като направя и аиде пък смиатаи 10 лв на ден ако нормално ходих до нъкъде не моя я докараш 60км и аиде пак са нареждаш за бенз


Пич къф е тоя разход мен ми харчи 9л. градско при нормално и 10тина при малка ръчка, при голямо натискане най-много да кача на 12, а съм без катализатор и с чип, и мога да кажа, че колата си върви доста сериозно, така, че явно колата ти не е била в час. С 20лв. минавам към 140км с нормално каране, а може и повече ма нямам нерви да карам в стил платноходка.


Та ако колата е читава да го взимат това 1.4 все пак не чак толкова зле колкото го описвате, по каталог му дават от 0-100км/ч за 13.5сек, максималната скорост е 171км/ч, а разхода е 8.4, 6.4, 5.3 (градско/при 120км/при 90км)

При 1.9 ТДИ 90коня нещата седят така: 0-100км/ч 12.6сек, 180км/ч и разход 6.5/4.9/4.1

Ускорението на 1.4 на хартия не изглежда толкова зле за еластичността предполагам, че там нещата са доста по-зле, за разлика от дизелите :)
Въртящия момент е 126Нм при 3800, което е малко ма не е болка за умиране.


Имаме още един голф3 1.4 60коня и е доста бавен (правя сравнение с моя които не е няква резачка), но ако човек има психическата нагласа, че се качва в бавна кола това не дразни, пътували сме с него на дълго и не е чак толкова голяма болежка, колкото го описват, едно време хората като са карали само мохери, жиги и лади пак са правили изпреварвания.
А предполагам, че за баща му няма да е голям проблем, че колата е леко мудна.


Потребителски аватар
drift
Мнения: 103
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 0:26
Автомобил: Skoda Octavia TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Sofia

Мнениеот drift » Сря 12 апр 2006 17:55


Вижте сега вие започнахте да говорите,че хората са състезатели,тогава какво ми сравнявате ускорения,кой човек използва в всекидневието си ускорение от 0-100.Всички имат предвид не ускорение а еластичност да имаш подходящата мощност в екстремна ситуация да натиснеш колата и да дръпне да се скриеш да избягаш.На някой софийски задръстен булевард да настъпиш малко за да се изтеглиш в друга лента,да не се налага на пътя Чирпан-Стара Загора с приятелите си в колата,тръгнали за морето да трябва да изпреварваш камион за време достатъчно да изслушаш цяла песен,и недай си боже излезне нещо отсреща на половината камион,да трябва 4,3 газ до дупка буталата излизат през капака,борд компютъра показава такъв разход,че като погледнеш и ти става лошо.

Ще кажете това не се случва всеки ден,да ма като се случи става страшно,аз със стария ми форд направо изпадах в ужас като на пътя пред мен видя ТИР! :shock
Състезатели,състезатели ще си говорим за разход като някой качва баира на 4 с мъка,а другия си е включил пета и бавно и икономично си върви на пред.


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Чет 13 апр 2006 8:06


madmen написа:Я малко да спрем! Да нищо и няма на колицата и с 1.4 мотор!
Само питане към yossarian и L&R - бихте ли споделили какви са вашите двигатели??? 8)


Темата така се изкриви, щото някой който не познава услови ята за движение в България ще реши, че броя на МПС 2 на глава от населението, 90% от пътищата в градовете са високоскоростни, т.е. с ограничение 90км/h, магистралите са между всяко село с по 4 ленти без да броя аварийната, осветени ден и нощ, бензина е 10 ст/l, средната възраст на автомобилите 1 година, средната мощност 300+ kW и първите три места в световня рали шампионът и F1 са Български.

Някой беше писал за магистралите без ограничения в Германия. Вероятно от бързане е пропуснал да забележи, че учаcтъците в които няма ограничение не са чак толкова много, а е пропуснал и правилото "recht Geschwindigkeit"

Другото което прави впечатление пак в любимата ви Германия дето няма ограничения и заплатите са достатъчни, много хора карат малолитражки пак по тия магистрали. Вие обаче на лунните кратери по пътищата на България - НЕ! Получава се малко:
На гол г.. ... :D

На въпроса ти какво карам, пише го в профила ми. Но до преди 3 месеца карах двигател 1.3. Колата на 15 години бе в изрядно техничско състояние, минавал съм ТÜV в Швейцaрия, има хора от форума които са я виждали. За 4 и половина години навъртях км 90 000, от тях 60 000 в чужбина и 40 000 по немските магистрали. Нито веднъж не съм се правил на камикадзе, нито съм имал проблемите които описвате вие.
Помислете дали причината не е в задкормилното устройство!

Когато имаш много пари и незнаеш какво да ги правиш, купи си ако щеш драгстер, но не ме убеждавайте че ситуацията в България е такава.


jeki
Мнения: 311
Регистриран на: Сря 19 окт 2005 6:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

.

Мнениеот jeki » Чет 13 апр 2006 10:57


имам комшия тои си купи голф 4 1.4/16в че добре е количката варви си се пак е 16 клапана и добре си вари -на мен ми харесва. не може да се очаква много от нея особено ако я натвариш с приятели но си е добре за градска количка -перфектна и са ефтинки доста


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Чет 13 апр 2006 11:02


е точно, аз най-много да сложа жената до мен, демек 50 кг още, тъй че немам нужда от 2000 кубик,а в града ще ми се е.е мамата с голем двигател


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20258
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vlad777 » Чет 13 апр 2006 13:33


yossarian написа:За 4 и половина години навъртях км 90 000, от тях 60 000 в чужбина и 40 000 по немските магистрали. Нито веднъж не съм се правил на камикадзе, нито съм имал проблемите които описвате вие.


Безспорно всеки модерен автомобил е измислен, така че да може да се движи. Но замисли се - защо тогава ти си купи 1.9 TDI?

Това че в БГ има дупки и пътищата ни не са с по 4 ленти не означава, че като излезнеш на пътя с хубав автомобил, няма да изпиташ удоволствие от шофирането.

Аз например 3 години карам Г2 1.8 90 к.с. и през последните 2 години съжалявам, че не съм си взел GTI 16v. Просто като го взимах не знаех каква е разликата при шофиране. Поддръжката не е много по-различна. В БГ главно се прави предница, която е почти еднаква за всички Г2 и Г3.

Относно разхода - на година въртя по 12000 км. При този пробег разликата от 2-3 литра/100 км финансово почти не се усеща.

В заключение да добавя, че аз лично Г4 също планирам да си купя, но задължително > 130 к.с., а засега читава такава кола под 15 000 лв. няма.

И още една важна точка да споделя - Купуваш кола за 15 000. Караш 2 години. След 2 години тя струва 11-12 000. Междувременно си я поддържал и си инвестирал още пари. Разходите са ти били 7000 лв за 2те години каране(не включвам горивото). Сметни какъв малък процент от разходите ще спестиш ако караш малолитражка или fun-to-drive автомобил?


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Чет 13 апр 2006 14:32


Vlad777 написа:Безспорно всеки модерен автомобил е измислен, така че да може да се движи. Но замисли се - защо тогава ти си купи 1.9 TDI?

Това питах и аз, явно не съм формулирал правилно въпроса.
Не съм рацер, нито състезател, по скоро бия на пенсионер! Личното ми мнение беше и все още е: При тройките и четворките моторите 1.4 са зле конструирани! Да повторя - греда!
п.с. И аз карах преди 1.3 и аз съм доволен. И сега яздя почти толкова коне!
А колегата ако си я е харесал, много ясно че ще си я купи.


Просто ми е малко смешно в "основен" да си лафим как да вземем нещо възможно най-малко откъм разход и коне, а в "тунинг" после да се опитваме да го докараме до към 280к.с. с разни кулери, бутала, валове, чипове и т.н. за още толкова пари????
Поздрави!


jeki
Мнения: 311
Регистриран на: Сря 19 окт 2005 6:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

.

Мнениеот jeki » Чет 13 апр 2006 17:19


преди 3 години отидох в германия с мерак да си купя голф 4 1.4 /16 клапана не исках да чуя за дизел ама изобще виках си ебах тия печки за ко ми са - обаче като отидох и като видях кви цени кво нещо 20 дена яко обикняне с хора който постоянно са там и с коли зе занимават - и намерих това ТДИ беше много скъпо 6.500 Евро с поне 1000 евро по сккъпо от едно 1.4 или 1.6 и аз си викам как ще дам още пари да се набутам не го изкам тая печка - и хората дето бях с тях ми викат ти си нямаш прастава в какво ще се качиш нищо че ще дадеш малко паовече пари - и така естествено нямах сичките пари - капарирах голфа заклучухно и си купих една 3 ка 1.8 ГТ безнин спортна ала бала джанти тва онова филтри спортни с цел да не си идвам без нищо - 7 извънградко гори тука я карах 2 месеца само градко 10 -11 -12 направо се наливай бензин . е продадох я за 6000 лв на бързо и излетях за голфа там и сега мнението ми е че никога няма да се кача на бензинова кола освен служебна някоя дето безнина е без пари


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Чет 13 апр 2006 17:27


Баце писах ти по-горе, че колата ти явно е била в час, тройка 1.8 90коня ми харчи 5.8 на дълго засичано с пълен резервоар и доливане и към 9 градско при леко каране, къв е тоя разход не се излагай.


jeki
Мнения: 311
Регистриран на: Сря 19 окт 2005 6:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

.

Мнениеот jeki » Чет 13 апр 2006 17:36


ми незнам може - е 10 си гори ако си яа караш нормално ама извъм гладкосто ми каране е от германя до тука и толкова гореще с 140 150



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта