
Иначе е много показателен примера със загряването на място - пази колата но вреди на околната среда.
vw_golf_2_Memphis написа:steli написа:На времето четох една статия в която се препоръчваше след запалване да се изчака 15 до 20 секунди и да се потегли.Обяснението беше,че при движение двигателя извършва по-голяма работа и по-бързо достига нормален режим на работа а от там и по-малко износване.
и в никжленцата на БМВ-тата го пише това![]()
Да не се загрява на място ами да се тръгва на ниски обороти...
Скоростите и те си имат работна темп...
веселин написа:Ами - не знам дали някоой го спомена - според мен при изчакване на светофар е излишно да се държи натиснат спирачния педал при положение , че колата не е под наклон - а ако се налага с ръчната е по-удачно май!
Един път спирам на светофар зад някаква кола(без натиснати спирачки).Имаше лек наклон и автомобилът пред мен започна да пъпли към мен по инерция.Облегнах се на клаксона и светкавицата за 10 секунди(видях брояча на светофара)...резултат никакъв...ХРАС!В това време светна зелено и женската си потегли кат' пич.Май дори не разбра за катастрофата.oho написа:веселин написа:Ами - не знам дали някоой го спомена - според мен при изчакване на светофар е излишно да се държи натиснат спирачния педал при положение , че колата не е под наклон - а ако се налага с ръчната е по-удачно май!
Не пречи според мен да държим спирачката. Моя инструктор ме е учил, че така трябва на сфетофарите. Аз си го обяснявам като подаване на сигнал на този зад нас, че сме спрели и не се каним да тръгнем, а когато тръгваме стоповете изгасват и това подсказва и на колегата зад нас да включи на първа и да потегля... иначе сигурно доста бавно щеше да става изтеглянето на сфетофари.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта