ЕДИН РАЗЛИЧЕН ПРОБЛЕМ ЗА ПАРНОТО! ДАЙТЕ СЪВЕТ!

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
VW_BORA
Мнения: 25
Регистриран на: Чет 06 окт 2005 21:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

ЕДИН РАЗЛИЧЕН ПРОБЛЕМ ЗА ПАРНОТО! ДАЙТЕ СЪВЕТ!

Мнениеот VW_BORA » Вто 22 ное 2005 16:37


Здравейте!
Знам, че по проблема който ще засегна е говорено доста и че много от вас ще ме насочат към търсачката, но все пак бих искал да разкажа какъв е точно случая с мен и ако може да ми дадете някъкви съвети какво да правя оттук нататък.
И така както може би се подразбира от заглавието имам проблем с парното на моята кола, Голф2, 1.6 с АГУ, 1990г.

ДОСЕГА СЪМ НАПРАВИЛ (СМЕНИЛ) СЛЕДНИТЕ НЕЩА:
1. Термостата марка "ТHOMPSON" на 85 градуса, ако това има значение;
2. Антифриза марка "Лемфьордер", пак ако има значение;
3. По съвет на един колега, махнах клапаните, т.нар. "байпаси", които така или иначе не функционираха и без това си бяха за смяна и ги замених с два нови маркуча;
4. Жилото за топло и студено е наред, т.к. отваря/затваря нормално клапата за топло и студено;
5. 3-те степени като сила си духат нормално, така че вероятността да имам запушен въздохопровод отпада;

В крайна сметка единственото нещо, което не съм проверил е радиаторчето на парното, но то е здраво т.к. не тече, т.е не е пробито;
Тук четох от изказванията на колеги със сходния до моя проблем, че дори и след смяна на въпросното радиаторче пак не им се е оправило парното.
Затова се питам има ли смисъл да го сменям или не.

ПАРНОТО ми по принцип се чувства, но слабо.

ВСИЧКИ МАРКУЧИ след като си загрее колата за еднакво топли, т.е. системата или по-скоро антифриза нормално си циркулира, тук ме извинете ако не се изразявам правилно.

СТРУВА МИ СЕ, че имам някакъв проблем със самото радиаторче на парното, т.к. както споменах вече няма нормално обдухване по-отношение на топлото.

ТА ПРИЯТЕЛИ, дано съм обяснил всичко както трябва и съответно сте ме разбрали правилно.

ОЧАКВАМ някъкви предложения и препоръки какво да правя оттук нататък, че да имам парно като хората както се казва.

Ако все пак трябва да свалям радиаторчето на парното, било то за почистване или за смяна как става това с или може и без да се сваля цялото табло.

БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО ЗА СЪВЕТИТЕ И ИЗВИНЯВАЙТЕ АКО СЪМ ДОСАДИЛ НА НЯКОЙ ОТ ВАС!!!




Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Вто 22 ное 2005 16:44


къде е закачено подгряването на изпарителя?
успоредно или последователно на радиаторчето?
или пък е закачен на авт.смукач?
почистил ли си решетката/филтъра ако има такъв/ на вентилаторчето на парното?
радиаторчето може да е запушено.опитай да го промиеш с чешмяна вода.


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Вто 22 ное 2005 16:46


дали ти е добре обезвъздушена системата?


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5451
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Вто 22 ное 2005 16:55


Мисля,че Никси най-добре знае :wink: - Клапите


Потребителски аватар
VW_BORA
Мнения: 25
Регистриран на: Чет 06 окт 2005 21:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

ЕДИН РАЗЛИЧЕН ПРОБЛЕМ ЗА ПАРНОТО! ДАЙТЕ СЪВЕТ!

Мнениеот VW_BORA » Вто 22 ное 2005 17:06


Първо Ви благодаря, че откликнахте толкова бързо на моя проблем!

По-отношение на въпросите на "golfer" за АГУ и в частност за изпарителя не съм сигурен къде и как е закачено подгряването, но това принципно имали някакво значение след като пътувах до Варна изцяло на бензин "топлото" на парното си беше слабо или почти го нямаше, на връщане към София карах на газ разлика никаква, ни по-топло ни по-студено! Но за да не излъжа ще проверя и кажа с точност.

Решетката на вентилаторчето не съм я чистил, а как става това?

При смяна на антифриза и махане на байпасите промих радиаторчето на водоструйка, именно от там и си правя единия извод, че същото не е пробито.

На въпроса на "nii", системата е обезвъздушена както трябва.


Потребителски аватар
VW_BORA
Мнения: 25
Регистриран на: Чет 06 окт 2005 21:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

ЕДИН РАЗЛИЧЕН ПРОБЛЕМ ЗА ПАРНОТО! ДАЙТЕ СЪВЕТ!

Мнениеот VW_BORA » Вто 22 ное 2005 17:08


Кои клапи? За тези дето знам мисля, че функционират нормално. Дай ми някакви координати на Никси! Благодаря ти!


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5451
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Вто 22 ное 2005 17:09


Без значение на какво караш, изпарителя се подгрява.
Освен това той не може ад даде чак такова отклонение - нормалное да понамалее малко топлото но съвседа да изчезне hmmmm


Потребителски аватар
VW_BORA
Мнения: 25
Регистриран на: Чет 06 окт 2005 21:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

ЕДИН РАЗЛИЧЕН ПРОБЛЕМ ЗА ПАРНОТО! ДАЙТЕ СЪВЕТ!

Мнениеот VW_BORA » Вто 22 ное 2005 17:15


R@do написа:Без значение на какво караш, изпарителя се подгрява.
Освен това той не може ад даде чак такова отклонение - нормалное да понамалее малко топлото но съвседа да изчезне hmmmm


Значи да разбирам, че евентуално проблема може да е в изпарителя, така ли?
И в крайна сметка какво точно е добре да се направи?
И би ли ми дал съвет къде да отида да я видят тая работа,че ми писна да студувам особено сутрин.


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5451
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Вто 22 ное 2005 17:16


Не е изпарител мисля, по скоро уплътнението на клапите, които вкаарват въздух към радиаторчето


Потребителски аватар
VW_BORA
Мнения: 25
Регистриран на: Чет 06 окт 2005 21:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

ЕДИН РАЗЛИЧЕН ПРОБЛЕМ ЗА ПАРНОТО! ДАЙТЕ СЪВЕТ!

Мнениеот VW_BORA » Вто 22 ное 2005 17:26


Извинявам се сигурно ставам досаден с въпросите си, но иначе няма как да си оправя проблема по друг начин ако не питам.

Това уплътнение сменя ли се въобще или си е отишло с времето и ако се сменя как става това и откъде мога да си го купя?
За пореден път ти благодаря!


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Вто 22 ное 2005 18:52


Имаш Л.С.


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Вто 22 ное 2005 18:59


при мен имаше филтър и беше адски запушен и затова духаше много слабо
вярно че е голф 3 ама може и ти да имаш не се знае...


Потребителски аватар
VW_BORA
Мнения: 25
Регистриран на: Чет 06 окт 2005 21:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

ЕДИН РАЗЛИЧЕН ПРОБЛЕМ ЗА ПАРНОТО! ДАЙТЕ СЪВЕТ!

Мнениеот VW_BORA » Вто 22 ное 2005 19:05


Благодаря ти за мнението!


Потребителски аватар
stop
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 29 ное 2005 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София-Дупница

Мнениеот stop » Вто 29 ное 2005 21:32


Смени си термустата,датчика и си продугай радиаторчето.


Потребителски аватар
leavon
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот leavon » Сря 30 ное 2005 13:51


Мисля си следното: Конструкционно как е изпълнено радиаторчето на парното - една тръба, която е спираловидно завита с размерите на питата и тогава излиза навън или оребрена конструкция както радиаторите на домашното парно. Защото, ако е втория вариант, може да са проходими само едно-две ребра и тогава на продухване е добре, но топли много малко??



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта