Здравейте!
Знам, че по проблема който ще засегна е говорено доста и че много от вас ще ме насочат към търсачката, но все пак бих искал да разкажа какъв е точно случая с мен и ако може да ми дадете някъкви съвети какво да правя оттук нататък.
И така както може би се подразбира от заглавието имам проблем с парното на моята кола, Голф2, 1.6 с АГУ, 1990г.
ДОСЕГА СЪМ НАПРАВИЛ (СМЕНИЛ) СЛЕДНИТЕ НЕЩА:
1. Термостата марка "ТHOMPSON" на 85 градуса, ако това има значение;
2. Антифриза марка "Лемфьордер", пак ако има значение;
3. По съвет на един колега, махнах клапаните, т.нар. "байпаси", които така или иначе не функционираха и без това си бяха за смяна и ги замених с два нови маркуча;
4. Жилото за топло и студено е наред, т.к. отваря/затваря нормално клапата за топло и студено;
5. 3-те степени като сила си духат нормално, така че вероятността да имам запушен въздохопровод отпада;
В крайна сметка единственото нещо, което не съм проверил е радиаторчето на парното, но то е здраво т.к. не тече, т.е не е пробито;
Тук четох от изказванията на колеги със сходния до моя проблем, че дори и след смяна на въпросното радиаторче пак не им се е оправило парното.
Затова се питам има ли смисъл да го сменям или не.
ПАРНОТО ми по принцип се чувства, но слабо.
ВСИЧКИ МАРКУЧИ след като си загрее колата за еднакво топли, т.е. системата или по-скоро антифриза нормално си циркулира, тук ме извинете ако не се изразявам правилно.
СТРУВА МИ СЕ, че имам някакъв проблем със самото радиаторче на парното, т.к. както споменах вече няма нормално обдухване по-отношение на топлото.
ТА ПРИЯТЕЛИ, дано съм обяснил всичко както трябва и съответно сте ме разбрали правилно.
ОЧАКВАМ някъкви предложения и препоръки какво да правя оттук нататък, че да имам парно като хората както се казва.
Ако все пак трябва да свалям радиаторчето на парното, било то за почистване или за смяна как става това с или може и без да се сваля цялото табло.
БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО ЗА СЪВЕТИТЕ И ИЗВИНЯВАЙТЕ АКО СЪМ ДОСАДИЛ НА НЯКОЙ ОТ ВАС!!!
ЕДИН РАЗЛИЧЕН ПРОБЛЕМ ЗА ПАРНОТО! ДАЙТЕ СЪВЕТ!
ЕДИН РАЗЛИЧЕН ПРОБЛЕМ ЗА ПАРНОТО! ДАЙТЕ СЪВЕТ!
Първо Ви благодаря, че откликнахте толкова бързо на моя проблем!
По-отношение на въпросите на "golfer" за АГУ и в частност за изпарителя не съм сигурен къде и как е закачено подгряването, но това принципно имали някакво значение след като пътувах до Варна изцяло на бензин "топлото" на парното си беше слабо или почти го нямаше, на връщане към София карах на газ разлика никаква, ни по-топло ни по-студено! Но за да не излъжа ще проверя и кажа с точност.
Решетката на вентилаторчето не съм я чистил, а как става това?
При смяна на антифриза и махане на байпасите промих радиаторчето на водоструйка, именно от там и си правя единия извод, че същото не е пробито.
На въпроса на "nii", системата е обезвъздушена както трябва.
По-отношение на въпросите на "golfer" за АГУ и в частност за изпарителя не съм сигурен къде и как е закачено подгряването, но това принципно имали някакво значение след като пътувах до Варна изцяло на бензин "топлото" на парното си беше слабо или почти го нямаше, на връщане към София карах на газ разлика никаква, ни по-топло ни по-студено! Но за да не излъжа ще проверя и кажа с точност.
Решетката на вентилаторчето не съм я чистил, а как става това?
При смяна на антифриза и махане на байпасите промих радиаторчето на водоструйка, именно от там и си правя единия извод, че същото не е пробито.
На въпроса на "nii", системата е обезвъздушена както трябва.
ЕДИН РАЗЛИЧЕН ПРОБЛЕМ ЗА ПАРНОТО! ДАЙТЕ СЪВЕТ!
Кои клапи? За тези дето знам мисля, че функционират нормално. Дай ми някакви координати на Никси! Благодаря ти!
ЕДИН РАЗЛИЧЕН ПРОБЛЕМ ЗА ПАРНОТО! ДАЙТЕ СЪВЕТ!
R@do написа:Без значение на какво караш, изпарителя се подгрява.
Освен това той не може ад даде чак такова отклонение - нормалное да понамалее малко топлото но съвседа да изчезне hmmmm
Значи да разбирам, че евентуално проблема може да е в изпарителя, така ли?
И в крайна сметка какво точно е добре да се направи?
И би ли ми дал съвет къде да отида да я видят тая работа,че ми писна да студувам особено сутрин.
ЕДИН РАЗЛИЧЕН ПРОБЛЕМ ЗА ПАРНОТО! ДАЙТЕ СЪВЕТ!
Извинявам се сигурно ставам досаден с въпросите си, но иначе няма как да си оправя проблема по друг начин ако не питам.
Това уплътнение сменя ли се въобще или си е отишло с времето и ако се сменя как става това и откъде мога да си го купя?
За пореден път ти благодаря!
Това уплътнение сменя ли се въобще или си е отишло с времето и ако се сменя как става това и откъде мога да си го купя?
За пореден път ти благодаря!
- leavon
- Мнения: 923
- Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Мисля си следното: Конструкционно как е изпълнено радиаторчето на парното - една тръба, която е спираловидно завита с размерите на питата и тогава излиза навън или оребрена конструкция както радиаторите на домашното парно. Защото, ако е втория вариант, може да са проходими само едно-две ребра и тогава на продухване е добре, но топли много малко??
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта