Попаднах на това в един форум където се дискутираше съществуването не други видове копресори освен Г60 и Г40
ПП:Някой ако разбира немски може да го преведе,да видиме за какво става въпрос
G50??????
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
Та не че ще е много точно ама, " още от средата на 80-те години австрийския инженер Fritz W. Spinnler и конструктор Roland W. Kolb които работят за индустриалния концерн SIG-Automotiv (напомня ми на марка пистолети Sig Sauer
) работят по разработката на нов спирален комресор. Той се нарича Екодайно и по функция е същия като старите Г40 и Г60. Главната разлика на Г50 е че камерата е висока 50 мм и че формата му преминава от кръгла в овална...."
Технически характеристики на Г50:
Преминаващ обем на завъртане, геометрично - 1.000 cm³
Тежест ( със електромагнитен нещо си и няква шайба!!!!) 8.8 кг
Макс. въртящ момент , ексцентричен 12000 оборота/ мин
Макс. въртящ момент над критичен режим( 60 мин) 13000 оборота/ мин
Макс. Въздушен поток 800 kg/h
Макс. подръжка на налягането(10 мин при претоварване) 2.4 бара
Макс.подръжка на налягането(на макс обороти, постоянно) 2.0 бара
Смазване - моторно масло
"следват два реда дето не ми говорят нищо"
Макс. Темп на масло влизащо в компресора при претоварване(60мин)- 150 градуса
Макс. Темп на масло влизащо при макс обороти, постоянно - 120 градуса
Макс темп на въздух засмукван - 40 градуса
Ток при включен електромагнитен еди кво си - 3.5 А (12 волта)
Височина на камерата - 50 мм
Това е ориентировачен превод, не съм говорил немски в близките 1.5 години така че не ме бийте много, а и имайте предвид техническия език......
Дано съм пмогнал
П.П Дано с тва решите да ме направите пегистриран член
, шегичка, ако някой ме одобри, ще се радвам, все пак ме познавате повечето 

Технически характеристики на Г50:
Преминаващ обем на завъртане, геометрично - 1.000 cm³
Тежест ( със електромагнитен нещо си и няква шайба!!!!) 8.8 кг
Макс. въртящ момент , ексцентричен 12000 оборота/ мин
Макс. въртящ момент над критичен режим( 60 мин) 13000 оборота/ мин
Макс. Въздушен поток 800 kg/h
Макс. подръжка на налягането(10 мин при претоварване) 2.4 бара
Макс.подръжка на налягането(на макс обороти, постоянно) 2.0 бара
Смазване - моторно масло
"следват два реда дето не ми говорят нищо"
Макс. Темп на масло влизащо в компресора при претоварване(60мин)- 150 градуса
Макс. Темп на масло влизащо при макс обороти, постоянно - 120 градуса
Макс темп на въздух засмукван - 40 градуса
Ток при включен електромагнитен еди кво си - 3.5 А (12 волта)
Височина на камерата - 50 мм
Това е ориентировачен превод, не съм говорил немски в близките 1.5 години така че не ме бийте много, а и имайте предвид техническия език......
Дано съм пмогнал

П.П Дано с тва решите да ме направите пегистриран член


- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
тежест с електромагнитен съединител и задвижващата шайба барабар.
2та реда са:
максимален поток масло със зацепен съединител на компресора (явно е като климата)-10-70 литра на час.
максимален поток масло с отделен съединител на компресора -5-15 литра на час.
ток при включен ел.магнитен съединител- 3.5А(12 волта)
немския ми е адски просто от толкова немски ме болят ръцете ама поне технически думички зацепвам понякога...
иначе пиарджей се е справил перфектно!
2та реда са:
максимален поток масло със зацепен съединител на компресора (явно е като климата)-10-70 литра на час.
максимален поток масло с отделен съединител на компресора -5-15 литра на час.
ток при включен ел.магнитен съединител- 3.5А(12 волта)
немския ми е адски просто от толкова немски ме болят ръцете ама поне технически думички зацепвам понякога...
иначе пиарджей се е справил перфектно!
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта