Двигател 1.8 20v на Passat или A3!

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
flash
Мнения: 751
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
Автомобил: Golf III GT TDI
Двигател: 1z 1994
Местоположение: София/Плевен

Двигател 1.8 20v на Passat или A3!

Мнениеот flash » Нед 19 фев 2006 17:32


Този двигател с 2 разпределителни вала ли е или с 1?




prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Нед 19 фев 2006 17:41


Е, хубава работа..... ти даже си си го написла в заглавието 20v :wink:

Замисили се...... иначе е с два вала, 3 всукателни и 2 изпускателни клапана на цилиндър...


Потребителски аватар
flash
Мнения: 751
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
Автомобил: Golf III GT TDI
Двигател: 1z 1994
Местоположение: София/Плевен

Мнениеот flash » Нед 19 фев 2006 17:45


не бях сигурен , затова питах!
Благодаря ти за инфото.


Потребителски аватар
flash
Мнения: 751
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
Автомобил: Golf III GT TDI
Двигател: 1z 1994
Местоположение: София/Плевен

Мнениеот flash » Пон 20 фев 2006 22:55


Пак да питам :)
V-образните двигатели с по 2 клапана на цилиндър с колко разпределителни вала са?
И този с 5 клапана на цилиндър с колко вала е?


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пон 20 фев 2006 23:16


Може да са с 2 или 4 клапана на цилиндър, зависи от това какво са решили инженерите, които са проектирали мотора и каква е целта на този двигател.
V-обаразен мотор с 2клапана на цилиндър има 2 разпределителни валва, а 4 клапана на цилиндър има 4-разпределителни вала.
Мерцедес имат двигател с 3клапана на цилиндър задвижвани от един разпределителен вал.


Потребителски аватар
flash
Мнения: 751
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
Автомобил: Golf III GT TDI
Двигател: 1z 1994
Местоположение: София/Плевен

Мнениеот flash » Пон 20 фев 2006 23:52


2.5 TDI значи е с 4 разпределителни вала!?


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Пон 20 фев 2006 23:59


flash написа:Пак да питам :)
V-образните двигатели с по 2 клапана на цилиндър с колко разпределителни вала са?
И този с 5 клапана на цилиндър с колко вала е?


V6 с два клапана на цилиндър има две глави (нали не е VR6) с по един разпределителен вал на всяка. Общо два.

1.8 20v е с пет клапана на цилиндър и два разпределителни вала (на единственната глава разбирасе). 2 входящи и 3 изходящи.

Изображение


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Вто 21 фев 2006 0:17


flash написа:2.5 TDI значи е с 4 разпределителни вала!?


Да, но този двигател е с четири клапана на цилиндър, не два.



Изображение


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Вто 21 фев 2006 17:30


А колко коня е 1.8 20V ?
Един приятел го е гледал на четворка и се чудехме 1.8Т ако е 150 к.с(е поне там някъде :D ) колко коня е това животно :lol: .


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Вто 21 фев 2006 17:43


Има го с различни варианти на мощност и с две турбини ККК03 (малка) и ККК04 (голяма).
Мощността му в различните варианти на мотора варира така:
150к.с(ТТ, ГОлф, Окатавия, Ауди А4, Пасат, А3), А6, 180к.с (ТТ, А3, ГОЛФ, А4, , Окатавия), 225к.с (ТТ), 210 (Ауди S3), мисля, че го имаше и във вариант с 190коня.
150 и 180коньовите модификации са с малката турбина ККК03.


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Вто 21 фев 2006 18:16


niikoo_1 извинявай но нещо не разбрах-цитираните цифри за 1.8T ли са или за 1.8 20V.
Защото имам чувството че пишеш за първия... :oops:


Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Вто 21 фев 2006 18:54


1.8 20V (aтмосферка) - 125к.с., ако е турбо, колегата ги е изброил ..


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 21 фев 2006 19:55


В допълнение 1.8 20V Turbo (150кс) след 2000 г са с турбина KKK03S, която е хибрид м/у 03 и 04. До колкото знам няма над 150 кс с ККК03, може и да бъркам.
А атмосферния е 125 кс, но макар и само 25 кс по-слаб разликата в динамиката с Турбо вариянта е доста голяма (не говоря само за сухия показател 0-100 км/ч).


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Вто 21 фев 2006 20:36


Аз бях чел някъде, но сега не мога да се сетя къде, че 1.8Т 180коня е с малкото ККК03 турбо - може и да греша. Попринцип с чип 1.8Т 150коня на много места го дават, че става 190-195коня, а този 1.8Т дето е с 180коня след "чипосване" става 208коня.
Така, че има логика да са с една и съща турбина или да има съвсем малка разлика в ККК03 турбината на единия и другия модел.
Някой, ако има линк е най-добре да го пусне за да се разбере, къде е истината, че аз не съм много сигурен.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Вто 21 фев 2006 22:22


Аз знам че на ТТ-то най малкия 1.8Т е 180 коня....може и да бъркам!!

А да, и да ви хвърля в шаша V8 с по два клапана на цилиндър с един разпределителен вал :lol:

Последна промяна от prj57 на Вто 21 фев 2006 22:36, променено общо 1 път.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта