Двигател 1.8 20v на Passat или A3!
- flash
- Мнения: 751
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
- Автомобил: Golf III GT TDI
- Двигател: 1z 1994
- Местоположение: София/Плевен
Двигател 1.8 20v на Passat или A3!
Този двигател с 2 разпределителни вала ли е или с 1?
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Може да са с 2 или 4 клапана на цилиндър, зависи от това какво са решили инженерите, които са проектирали мотора и каква е целта на този двигател.
V-обаразен мотор с 2клапана на цилиндър има 2 разпределителни валва, а 4 клапана на цилиндър има 4-разпределителни вала.
Мерцедес имат двигател с 3клапана на цилиндър задвижвани от един разпределителен вал.
V-обаразен мотор с 2клапана на цилиндър има 2 разпределителни валва, а 4 клапана на цилиндър има 4-разпределителни вала.
Мерцедес имат двигател с 3клапана на цилиндър задвижвани от един разпределителен вал.
- 20vTurbo
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
- Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
- Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
- Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
- Контакти:
flash написа:Пак да питам
V-образните двигатели с по 2 клапана на цилиндър с колко разпределителни вала са?
И този с 5 клапана на цилиндър с колко вала е?
V6 с два клапана на цилиндър има две глави (нали не е VR6) с по един разпределителен вал на всяка. Общо два.
1.8 20v е с пет клапана на цилиндър и два разпределителни вала (на единственната глава разбирасе). 2 входящи и 3 изходящи.

- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Има го с различни варианти на мощност и с две турбини ККК03 (малка) и ККК04 (голяма).
Мощността му в различните варианти на мотора варира така:
150к.с(ТТ, ГОлф, Окатавия, Ауди А4, Пасат, А3), А6, 180к.с (ТТ, А3, ГОЛФ, А4, , Окатавия), 225к.с (ТТ), 210 (Ауди S3), мисля, че го имаше и във вариант с 190коня.
150 и 180коньовите модификации са с малката турбина ККК03.
Мощността му в различните варианти на мотора варира така:
150к.с(ТТ, ГОлф, Окатавия, Ауди А4, Пасат, А3), А6, 180к.с (ТТ, А3, ГОЛФ, А4, , Окатавия), 225к.с (ТТ), 210 (Ауди S3), мисля, че го имаше и във вариант с 190коня.
150 и 180коньовите модификации са с малката турбина ККК03.
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
В допълнение 1.8 20V Turbo (150кс) след 2000 г са с турбина KKK03S, която е хибрид м/у 03 и 04. До колкото знам няма над 150 кс с ККК03, може и да бъркам.
А атмосферния е 125 кс, но макар и само 25 кс по-слаб разликата в динамиката с Турбо вариянта е доста голяма (не говоря само за сухия показател 0-100 км/ч).
А атмосферния е 125 кс, но макар и само 25 кс по-слаб разликата в динамиката с Турбо вариянта е доста голяма (не говоря само за сухия показател 0-100 км/ч).
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз бях чел някъде, но сега не мога да се сетя къде, че 1.8Т 180коня е с малкото ККК03 турбо - може и да греша. Попринцип с чип 1.8Т 150коня на много места го дават, че става 190-195коня, а този 1.8Т дето е с 180коня след "чипосване" става 208коня.
Така, че има логика да са с една и съща турбина или да има съвсем малка разлика в ККК03 турбината на единия и другия модел.
Някой, ако има линк е най-добре да го пусне за да се разбере, къде е истината, че аз не съм много сигурен.
Така, че има логика да са с една и съща турбина или да има съвсем малка разлика в ККК03 турбината на единия и другия модел.
Някой, ако има линк е най-добре да го пусне за да се разбере, къде е истината, че аз не съм много сигурен.
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
Аз знам че на ТТ-то най малкия 1.8Т е 180 коня....може и да бъркам!!
А да, и да ви хвърля в шаша V8 с по два клапана на цилиндър с един разпределителен вал
А да, и да ви хвърля в шаша V8 с по два клапана на цилиндър с един разпределителен вал

Последна промяна от prj57 на Вто 21 фев 2006 22:36, променено общо 1 път.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта