паста за спирачните свръзки?
- тръба
- Мнения: 1656
- Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
паста за спирачните свръзки?
Има ли някакъв препарат,с който се мажат спирачните свръзки(тръбички,маркучи,цилиндърчета и др.) преди стягане,за по-добро уплътнение?
- levonik
- Мнения: 697
- Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
- Автомобил: T3 Caravele D
- Двигател: CS 1985
- Местоположение: Балчик
В казармата, в работилницата за ремонт на самолетите имаше точно такава паста, която херметизираше съединенията и не запичаше. Като кафеникава грес, но много по леплива и гъста, като...... глюкоза. Пробвал съм я. Хваща се резбата на първа врътка, маже се и се навива. Отгоре също се покрива. Така че търси в армията или в армейски работилници докато не са ги ликвидирали окончателно.
- levonik
- Мнения: 697
- Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
- Автомобил: T3 Caravele D
- Двигател: CS 1985
- Местоположение: Балчик
Май май си прав за армията, но може някъде нещичко да се е запазило.Изчезна всичко което знаеха за какво се използва. Последния път когато видях пастата се въргаляше по земята като куп смачкана импрегнирана хартия с по един сантиметър смазка върху нея. А тя не изсъхва, значи има надежда в стари ГСМ помещения, настоящи ремонтни предприятия, военни закони. Някъде Пловдив, Пазарджик, Карлово бях чел, че искаха да правят ремонт на МИГ-овете ни.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
А бе много задълбахте нещо
Относно мазането - има такива смазки за уплътняване с различни своиства. Ние нормално използваме на фирмата Вюрт . Казано честно си е доста скъпо. 1 вия вид е една жълтеникава гъста течност ( като пчелен мед) която се използва до 250 бара като до 5 бара уплътнява без изчакване. Тя се втвърдява при контакт с метал и липса на въздух.... развива се доста трудно, но не прекалено... Другия вид е бяла като кисело мляко - тя е с почти същите свойства, само дето не се втвърдява , просто малко се сгъстява. Водят се ,че издържат на всякакви газове и течности като имат едно наум само за течен кислород... значи за 250 бара не знам дали ще издържат , но на 40 - никакъв проблем, задържат всякакви видове фреони при високи температури а фреона е долна гад - излиза и от места дето и въздуха не иска... а бе колегите с климатиците ще ме разберат наи добре 


- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Обикновенния течен тефлон (нии го употребяваме при природната газ за налягания 4-12 бара) става ли за употреба и при фреона.
Досега не ми се е налагало да го използвам, предполагам, че щом е с тефлон би трябвало да е силно "неактивно" към всякакви химически вещества... Предполагам, че за активност не е толкова страшно, само не знам колко му дават като издръжливост на високи налягания.....би трябвало да издържа поне до 35 бара, макар че в часта с високо налягане на трядиционните хладилни системи ( разбираи и автоклиматици ) налягането е надлежно ограничено максимално до 28 бара а статичното налягане в горещо време не прехвърля 15 - 16 бара... с 2 думи ( хм бая повече казах

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта