паста за спирачните свръзки?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

паста за спирачните свръзки?

Мнениеот тръба » Пон 26 юни 2006 17:47


Има ли някакъв препарат,с който се мажат спирачните свръзки(тръбички,маркучи,цилиндърчета и др.) преди стягане,за по-добро уплътнение?




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 26 юни 2006 19:21


нищо не мажи! ще ревеш ако ги засваляш някой ден ама яко...


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Пон 26 юни 2006 19:36


те и без паста трудно се равиват-а с паста.......ужас.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13545
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 26 юни 2006 20:14


Защо ? оксижен или газова горелка. А пък има едни уплътнители на Локтайт дето се развиваъ примерно болтовете на спирачните маркучи заедно с метала от спирачният апарат. После няма резба има кръгъл отвор :)


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Пон 26 юни 2006 21:02


Питам бе хора!От питане глава не боли!От мазане явно-ДА! mhihi


Потребителски аватар
levonik
Мнения: 697
Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
Автомобил: T3 Caravele D
Двигател: CS 1985
Местоположение: Балчик

Мнениеот levonik » Чет 13 юли 2006 17:55


В казармата, в работилницата за ремонт на самолетите имаше точно такава паста, която херметизираше съединенията и не запичаше. Като кафеникава грес, но много по леплива и гъста, като...... глюкоза. Пробвал съм я. Хваща се резбата на първа врътка, маже се и се навива. Отгоре също се покрива. Така че търси в армията или в армейски работилници докато не са ги ликвидирали окончателно.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13545
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Чет 13 юли 2006 22:42


levonik написа:Така че търси в армията или в армейски работилници докато не са ги ликвидирали окончателно.

Оф топик - Че то остана ли армия , да не говорим за работилоници.
Тази паста е руска и мн. ме съмнява дали ще я има.


Потребителски аватар
levonik
Мнения: 697
Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
Автомобил: T3 Caravele D
Двигател: CS 1985
Местоположение: Балчик

Мнениеот levonik » Пет 14 юли 2006 17:12


Май май си прав за армията, но може някъде нещичко да се е запазило.Изчезна всичко което знаеха за какво се използва. Последния път когато видях пастата се въргаляше по земята като куп смачкана импрегнирана хартия с по един сантиметър смазка върху нея. А тя не изсъхва, значи има надежда в стари ГСМ помещения, настоящи ремонтни предприятия, военни закони. Някъде Пловдив, Пазарджик, Карлово бях чел, че искаха да правят ремонт на МИГ-овете ни.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пет 14 юли 2006 20:30


А бе много задълбахте нещо :) Относно мазането - има такива смазки за уплътняване с различни своиства. Ние нормално използваме на фирмата Вюрт . Казано честно си е доста скъпо. 1 вия вид е една жълтеникава гъста течност ( като пчелен мед) която се използва до 250 бара като до 5 бара уплътнява без изчакване. Тя се втвърдява при контакт с метал и липса на въздух.... развива се доста трудно, но не прекалено... Другия вид е бяла като кисело мляко - тя е с почти същите свойства, само дето не се втвърдява , просто малко се сгъстява. Водят се ,че издържат на всякакви газове и течности като имат едно наум само за течен кислород... значи за 250 бара не знам дали ще издържат , но на 40 - никакъв проблем, задържат всякакви видове фреони при високи температури а фреона е долна гад - излиза и от места дето и въздуха не иска... а бе колегите с климатиците ще ме разберат наи добре ;)


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Пет 14 юли 2006 21:16


juve написа:...

Разбираме те разбираме.
Обикновенния течен тефлон (нии го употребяваме при природната газ за налягания 4-12 бара) става ли за употреба и при фреона. Дават го устойчив към доста неща.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Съб 15 юли 2006 15:06


Обикновенния течен тефлон (нии го употребяваме при природната газ за налягания 4-12 бара) става ли за употреба и при фреона.

Досега не ми се е налагало да го използвам, предполагам, че щом е с тефлон би трябвало да е силно "неактивно" към всякакви химически вещества... Предполагам, че за активност не е толкова страшно, само не знам колко му дават като издръжливост на високи налягания.....би трябвало да издържа поне до 35 бара, макар че в часта с високо налягане на трядиционните хладилни системи ( разбираи и автоклиматици ) налягането е надлежно ограничено максимално до 28 бара а статичното налягане в горещо време не прехвърля 15 - 16 бара... с 2 думи ( хм бая повече казах ;) ) ако не пише изрично - проба му е маиката.....



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта