Смяна ня свещи.Нужно ли е?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
mely
Мнения: 2728
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 10:28
Автомобил: Citroen C crosser
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Смяна ня свещи.Нужно ли е?

Мнениеот mely » Пон 12 юни 2006 9:20


При условие че нямам никакви проблеми .Единствено се повиши разхода на газ при въз.филтър но 5000 км/казвам го да не би някой да каже ами въз.филтър.........../ :) свещите са ми бош и не са сменяни от 40-50 000 км абе от кокто съм я взел/не съм ги сменял и аз/м/у другото дайте марки свещи които нямат ментета и са качествени.Мерси




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 12 юни 2006 9:28


огледай ги но си мисля че определено ще са за смяна! а за другото мога да ти дам търсачката! :wink:


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Пон 12 юни 2006 20:10


Може да ставам банален ама мойте бош 4 ги смених на 148 000км,колата почна да попрекъсва когато си на голяма скорост и малки(под 2000) обороти.18 лева нови бош от авто плюс.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13542
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 12 юни 2006 20:35


Сменят се според указанията на производителя свещи и на двигателя. По принцип след 25 000 30 000 са за хвърляне. Свещите може да работят още 50 000км но призводителят не дава никаква гаранция. Проблемът не е в това дали ще работи свещта , а е в напукването на изолатора на централният електрод. Той е от много твърд материал и падналите от него частици попадат в цилиндрите. Със същият успех може да сложите и малко песъчинки в цилиндрите. Ефекта е известен от това.


pakumba
Мнения: 1053
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 17:25
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот pakumba » Пон 12 юни 2006 20:59


това за сефте го чувам. нещо си се объркал колега, не ми се струва производителя така да направи свещта та да се чупи и да пада в цилиндъра. то ако беше така свещи щяха да се сменят като се купи кола /като ангренажа/. проблема при свещите е че поради на мен неизвестни причини съпротивлението им се качва и започват да изпускат искри/т.е. не дава искра на всеки такт/-ефекта е ясен.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пон 12 юни 2006 21:50


на газ свещите се сменят на 20к :) поне местните газаджии така разправят :)


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пон 12 юни 2006 22:05


а нещо за разстояние между електродите не виждам да се пише... :wink:


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Пон 12 юни 2006 22:58


musura написа:на газ свещите се сменят на 20к :) поне местните газаджии така разправят :)

Аз карам на газ вече 35 000км и още не съм ги сменял :roll: преди да го подкарам аз също не са сменяни доста време не знам точно колко.за сега разхода ми е супер-10/100градско.Единственото което ме дразни е че не дърпа като преди(май са тръгнали свещите) свалях ги скоро,чистих,оправих разстоянието м/у елетродите...имаше подобрение ама за кратко :roll:


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пон 12 юни 2006 23:00


Ами по принцип може да се направи една простичка симулация, за да се види как работи всяка една свещ :wink:


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Вто 13 юни 2006 9:46


Ако искате колите ви да вървят как си требе, свещите се сменят на 20-30000км.(на гас искарвали малко повече), почти никой обаче не го прави :dontknow: , дори е хубаво лятото да се кара с по-"топли" (едно топлинно число повече) свещи. За луфта и други интересни неща има няколко таблици в сайта на клуба на http://vwclub.bg/articles.php?id=6 . От свещи Бош изядох едно дърво вече, та не ги препоръчвам... :wink:


Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Вто 13 юни 2006 13:57


Има и свещи които изкарват 200+ хиляди. Имах форд ескорт 1.8 16V голяма резачка, и по едно време нещо се "пенгявеше", не искаше да върви и тн... И аз съответно , веднага хукнах да сменявам свещи. Намерих някакви шампионки и с тях беше още по-зле. После се оказа че тези свещи които си бяха на колата са си от самото и излизане от завода, а и си имах сервизна книжка до 150 000 км всичко беше отбелязано, но никъде нямаше "смяна на свещи". След това разбрах че са някакви платинени, които изкарвали много километри, и ми искаха безбожни суми за да ги сменя и аз си сложих оригиналните, които изкараха още 50000 а даже съм сигурен че и до ден днешен момчето на което продадох колата си кара с тях.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13542
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Вто 13 юни 2006 20:39


pakumba написа:това за сефте го чувам. нещо си се объркал колега, не ми се струва производителя така да направи свещта та да се чупи и да пада в цилиндъра. то ако беше така свещи щяха да се сменят като се купи кола /като ангренажа/. проблема при свещите е че поради на мен неизвестни причини съпротивлението им се качва и започват да изпускат искри/т.е. не дава искра на всеки такт/-ефекта е ясен.


Мога да ти подаря такива екземпляри .Да си призная едва свалих свещите, страх ме беше да не се скъса някоя , че .....



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта