Как да монтирам новия си спортен филтър
Как да монтирам новия си спортен филтър
Наскоро ми попадна едно готино конусовидно филтърче на КН на добра цена и не се сдържах и го купих.Та въпроса ми е как да го монтирам на поло 6н АЕХ мотор.Проблема е,че ако махна всичко го набуча на мястото на кутията,въздуха дето ще го смуче ще е топъл(точно зад двигателя).Та варианта е да се направи нещо като тръбата на директ китовете или направо ако някои има подобен с малък филтър(моя е ненужно голям да правим трампа).Та ако може да попитам къде в София може да ми огънат или изрежат алуминизирана или още по-добре никелизирана тръба,горе долу за какви пари и има ли смисъл да изолирам тръбата с термоизолираща лента
- Sir T
- the STIG
- Мнения: 1403
- Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
heat shield ти е по-простото решение. Разтърси се по google има доста писания по въпроса. С никелираната тръба е много по-трудно за изпълнение, резултата ще е по-добър със сигурност, но и повече преправяния трябва. Ако си намериш добър топло изолатор (много са) и отделиш филтъра от топлината на мотора ще получиш почти същия ефект с много по-лек монтаж. K&N продават техни heat shield-ове, вероятно има готов и за твоята кола ..
Няма да стане хубаво-липсва дебит на въздух и колкото и да изолирам въздуха ще си е топъл-та поразтърсих се и вариантите са два:1.смяна на кутията с такава от 1,8 или 2литра или къстъм подобие на колд еър.Та искам да попитам и дали ако се пробвам с горелка и менгеме няма да се получи що годе сносно,но това е краен вариант и ако се намери някъде тръбоогъваща машина ще е просто перфектно
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Пон 29 ное 2004 13:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
предполагам,че караш шкода или греша?
не съм погледнал



не съм погледнал
Последна промяна от golf_tuning на Нед 09 юли 2006 15:59, променено общо 1 път.
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
най-добре снимай двигателя и покажи снимката за да е по-лесно за обсъждане на варианти.
може да си купиш неръждаема тръба и с 2 колена/полуколена/да го изведеш до калника.
може и със силиконови съединения/маркучи/ на SAMСO примерно.
може и с оригинален кит на K&N
ето тук има тема със снимки за направата на изолиращ щит.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=1589
може да си купиш неръждаема тръба и с 2 колена/полуколена/да го изведеш до калника.
може и със силиконови съединения/маркучи/ на SAMСO примерно.
може и с оригинален кит на K&N
ето тук има тема със снимки за направата на изолиращ щит.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=1589
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Колегата е нещастник като мен /АЕЕ? с кръгъл филтър. Затова пита много.
Колега мога да ти дам тел. и адрес на 1 магазин продават керамучни картони 1х1м от 1-5 мм . Най-добре е 5мм , реже се с макетен нож, има и лепило за него.Правиш 1 кутия на конусният филтър и нямаш проблеми. Ако искаш имат и плат 2мм дебел. 1м широк на 1260 градуса.
Е и при мен ги има тези неща.
Колега мога да ти дам тел. и адрес на 1 магазин продават керамучни картони 1х1м от 1-5 мм . Най-добре е 5мм , реже се с макетен нож, има и лепило за него.Правиш 1 кутия на конусният филтър и нямаш проблеми. Ако искаш имат и плат 2мм дебел. 1м широк на 1260 градуса.
Е и при мен ги има тези неща.
Последна промяна от kris11 на Пон 10 юли 2006 21:18, променено общо 1 път.
- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
madcap написа:izzo написа:Повярвай ми че ВЪОБЩЕ не искаш heatshield от метал.....
Ам да ти кажа честно на мен тва чудо с плексигласа (или там квот е тва) изобщо не ми харесва, мноо го еее . . .
а сметал мисля ще стане каде каде по . . .
лично мнение
да не говорим че плексигласа го бива адски много в топлопроводимостта.истината е в метал + изолация.поне според мен.
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
мен ако питате тия конуси въобще не ви трябват -за тая цел си има филтри за кутията -хем добре изглежда и не преправяте и доправяте нищо ,по малко се мърси(като се има в предвид че един кит за почистване струва 35-60лв и стига за 3 почиствания а едно сервизиране на конус във България според моя личен опит се прави на 5000 -6000 км
) -иначе ако си мисли някой че като забоде конуса и колата му ще литне се лъже.

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта