Как да монтирам новия си спортен филтър

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
1,4mpi
Мнения: 60
Регистриран на: Пет 30 юни 2006 0:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Как да монтирам новия си спортен филтър

Мнениеот 1,4mpi » Нед 09 юли 2006 13:15


Наскоро ми попадна едно готино конусовидно филтърче на КН на добра цена и не се сдържах и го купих.Та въпроса ми е как да го монтирам на поло 6н АЕХ мотор.Проблема е,че ако махна всичко го набуча на мястото на кутията,въздуха дето ще го смуче ще е топъл(точно зад двигателя).Та варианта е да се направи нещо като тръбата на директ китовете или направо ако някои има подобен с малък филтър(моя е ненужно голям да правим трампа).Та ако може да попитам къде в София може да ми огънат или изрежат алуминизирана или още по-добре никелизирана тръба,горе долу за какви пари и има ли смисъл да изолирам тръбата с термоизолираща лента




Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Нед 09 юли 2006 14:08


heat shield ти е по-простото решение. Разтърси се по google има доста писания по въпроса. С никелираната тръба е много по-трудно за изпълнение, резултата ще е по-добър със сигурност, но и повече преправяния трябва. Ако си намериш добър топло изолатор (много са) и отделиш филтъра от топлината на мотора ще получиш почти същия ефект с много по-лек монтаж. K&N продават техни heat shield-ове, вероятно има готов и за твоята кола ..


1,4mpi
Мнения: 60
Регистриран на: Пет 30 юни 2006 0:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот 1,4mpi » Нед 09 юли 2006 14:49


Няма да стане хубаво-липсва дебит на въздух и колкото и да изолирам въздуха ще си е топъл-та поразтърсих се и вариантите са два:1.смяна на кутията с такава от 1,8 или 2литра или къстъм подобие на колд еър.Та искам да попитам и дали ако се пробвам с горелка и менгеме няма да се получи що годе сносно,но това е краен вариант и ако се намери някъде тръбоогъваща машина ще е просто перфектно


golf_tuning
Мнения: 282
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот golf_tuning » Нед 09 юли 2006 15:09


предполагам,че караш шкода или греша? :roll: :oops: :oops:
не съм погледнал

Последна промяна от golf_tuning на Нед 09 юли 2006 15:59, променено общо 1 път.


1,4mpi
Мнения: 60
Регистриран на: Пет 30 юни 2006 0:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот 1,4mpi » Нед 09 юли 2006 15:29


Не Поло Мк4 1,4 АЕХ


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Нед 09 юли 2006 15:37


най-добре снимай двигателя и покажи снимката за да е по-лесно за обсъждане на варианти.
може да си купиш неръждаема тръба и с 2 колена/полуколена/да го изведеш до калника.
може и със силиконови съединения/маркучи/ на SAMСO примерно.
може и с оригинален кит на K&N

ето тук има тема със снимки за направата на изолиращ щит.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=1589


1,4mpi
Мнения: 60
Регистриран на: Пет 30 юни 2006 0:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот 1,4mpi » Нед 09 юли 2006 18:37


Ми и аз си мислих за Проспеед ма там цифроманията не е за мен-само за части ще отидат сумати пари


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Нед 09 юли 2006 20:17


Колегата е нещастник като мен /АЕЕ? с кръгъл филтър. Затова пита много.
Колега мога да ти дам тел. и адрес на 1 магазин продават керамучни картони 1х1м от 1-5 мм . Най-добре е 5мм , реже се с макетен нож, има и лепило за него.Правиш 1 кутия на конусният филтър и нямаш проблеми. Ако искаш имат и плат 2мм дебел. 1м широк на 1260 градуса.
Е и при мен ги има тези неща.

Последна промяна от kris11 на Пон 10 юли 2006 21:18, променено общо 1 път.


1,4mpi
Мнения: 60
Регистриран на: Пет 30 юни 2006 0:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот 1,4mpi » Пон 10 юли 2006 10:32


Мисля да си взема една стоманена или алуминиева тръба и да огъвам с горелката.За топлинния щит ясно,но не искам КН,на гадно място(зад двигателя)


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Вто 11 юли 2006 14:27


Повярвай ми че ВЪОБЩЕ не искаш heatshield от метал.....

Изображение


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Вто 11 юли 2006 21:34


izzo написа:Повярвай ми че ВЪОБЩЕ не искаш heatshield от метал.....


Ам да ти кажа честно на мен тва чудо с плексигласа (или там квот е тва) изобщо не ми харесва, мноо го еее . . .
а сметал мисля ще стане каде каде по . . .

лично мнение :wink:


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Вто 11 юли 2006 23:32


madcap написа:
izzo написа:Повярвай ми че ВЪОБЩЕ не искаш heatshield от метал.....


Ам да ти кажа честно на мен тва чудо с плексигласа (или там квот е тва) изобщо не ми харесва, мноо го еее . . .
а сметал мисля ще стане каде каде по . . .

лично мнение :wink:


да не говорим че плексигласа го бива адски много в топлопроводимостта.истината е в метал + изолация.поне според мен.


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Сря 12 юли 2006 22:52


Това е двупластово фибростъкло с въздушен джоб.
А кой ви е надъхал байове че метала е по-добър за
изолация от топлина, ела ме барай.
Чеха а наливат течен адамант тогаа вместо антифриЦ :?


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Чет 13 юли 2006 2:33


izzo написа:Това е двупластово фибростъкло с въздушен джоб.


Дори и това да е, като изолация може и по-добре да е, ма нема търговски вид дет' се вика :wink:

айде и успех


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

Мнениеот landwarrior » Чет 13 юли 2006 6:42


мен ако питате тия конуси въобще не ви трябват -за тая цел си има филтри за кутията -хем добре изглежда и не преправяте и доправяте нищо ,по малко се мърси(като се има в предвид че един кит за почистване струва 35-60лв и стига за 3 почиствания а едно сервизиране на конус във България според моя личен опит се прави на 5000 -6000 км :? ) -иначе ако си мисли някой че като забоде конуса и колата му ще литне се лъже.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта