термо-датчик за изпарителя на АГУ-то

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Съб 04 дек 2004 15:59


ами струва си, ако намериш свирни




Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Пон 06 дек 2004 16:53


То би могло да се използва и някакъв пройзволен термо датчик !!!
Идеята ти е добра !!! Свиркай за по-нататъшното развитие !!! :wink:


Потребителски аватар
warrior
Мнения: 471
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот warrior » Пон 06 дек 2004 16:58


каква е ползата от това нещо?


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Пон 06 дек 2004 17:18


1. Да не ти скапва мембраните, ако превключваш на газ на студен мотор.
2. Да не се занимаваш ти да превключваш, то да си може само... Демек да му вкараш малко акъл... :D


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 06 дек 2004 17:28


термодатчикът е най обикновен термистор!
и се закача на корпуса на изпарителя в една бакърена тръбичка приплесната и разпробита (така ми беше яйцето).
фатката е че контролера трябва да има опция следене или имаче казано токов праг под който да не позволява превключване-това ще да е в зависимост дали е полжителен или отрицателен термистора (или както там беше точния термин за това...). айде змейоуууу произнеси се как се прави.


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Пон 06 дек 2004 22:09


Aбе то лесно се прави, щом е само за праг, ама кофтито е, че първо трябва да се намерят някакви читави, дето не са правени да бачкат 'в лабораторни условия' и държат на все пак някакви издевателства, и трябва да са еднакви, та да не се налага да се настройват всяко поотделно... Иначе как се прави - ми с още едно съпротивление последователно, с компараторче (което в един прост вариант може и да е с едно транзисторче), и оттам нататък кеф ви сигнал реле, кеф ви отворен колектор... И ключа да му мисли...
Ами ако се намери нещо такова по-читаво термистично, не е проблем да се пробва - сглобяването на опитната постановка откъм електрическата част е за не повече от 20мин, откъм механическата Ваското да каже...


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 07 дек 2004 8:55


то май на отворен колектор шъ дъ е щото при мене си беше отделен крак на контролера към който де подаваше маса през термистора и май-май беше с отрицателно действие-намаляваше демек. и така до пълна маса. и тогава се позволява на оборотите да изконтролират вече дали на бенз дали на газ.
тъй че довграждане без тая функцийка на контролерчето би трябвало да се бъзгат клапанчетата с няква черна кутийка... 8)
ама само за спринцовки ще става щото при карбурацята е по сложно превключването там има време-интервал намесен... mhihi mhihi


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Вто 07 дек 2004 11:21


То на карбурацията тоя интервал никой не го знае колко е, пък и никога не е еднакъв... Освен да го комбинираме с датчик за нивото на бензина в карбурацията... mhihi
А пък за индикация - ми има си индикация на температурата на охладителната течност на таблото... :wink:
Така че смисълът, ако не е за автоматично превключване за някоя спринцовка, според мен е нулев.... :roll:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта