термо-датчик за изпарителя на АГУ-то
- vaskoto1
 - майстор Падна ли ми!
 - Мнения: 11995
 - Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
термодатчикът е най обикновен термистор!
и се закача на корпуса на изпарителя в една бакърена тръбичка приплесната и разпробита (така ми беше яйцето).
фатката е че контролера трябва да има опция следене или имаче казано токов праг под който да не позволява превключване-това ще да е в зависимост дали е полжителен или отрицателен термистора (или както там беше точния термин за това...). айде змейоуууу произнеси се как се прави.
			
									
										
						и се закача на корпуса на изпарителя в една бакърена тръбичка приплесната и разпробита (така ми беше яйцето).
фатката е че контролера трябва да има опция следене или имаче казано токов праг под който да не позволява превключване-това ще да е в зависимост дали е полжителен или отрицателен термистора (или както там беше точния термин за това...). айде змейоуууу произнеси се как се прави.
- zmej
 - Мнения: 1510
 - Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
 - Автомобил: Audi 8D5 Quattro
 - Двигател: AJL
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Aбе то лесно се прави, щом е само за праг, ама кофтито е, че първо трябва да се намерят някакви читави, дето не са правени да бачкат 'в лабораторни условия' и държат на все пак някакви издевателства, и трябва да са еднакви, та да не се налага да се настройват всяко поотделно... Иначе как се прави - ми с още едно съпротивление последователно, с компараторче (което в един прост вариант може и да е с едно транзисторче), и оттам нататък кеф ви сигнал реле, кеф ви отворен колектор... И ключа да му мисли...
Ами ако се намери нещо такова по-читаво термистично, не е проблем да се пробва - сглобяването на опитната постановка откъм електрическата част е за не повече от 20мин, откъм механическата Ваското да каже...
			
									
										
						Ами ако се намери нещо такова по-читаво термистично, не е проблем да се пробва - сглобяването на опитната постановка откъм електрическата част е за не повече от 20мин, откъм механическата Ваското да каже...
- vaskoto1
 - майстор Падна ли ми!
 - Мнения: 11995
 - Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
то май на отворен колектор шъ дъ е щото при мене си беше отделен крак на контролера към който де подаваше маса през термистора и май-май беше с отрицателно действие-намаляваше демек. и така до пълна маса. и тогава се позволява на оборотите да изконтролират вече дали на бенз дали на газ.
тъй че довграждане без тая функцийка на контролерчето би трябвало да се бъзгат клапанчетата с няква черна кутийка...
 
ама само за спринцовки ще става щото при карбурацята е по сложно превключването там има време-интервал намесен...
  
			
									
										
						тъй че довграждане без тая функцийка на контролерчето би трябвало да се бъзгат клапанчетата с няква черна кутийка...
ама само за спринцовки ще става щото при карбурацята е по сложно превключването там има време-интервал намесен...
  
- zmej
 - Мнения: 1510
 - Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
 - Автомобил: Audi 8D5 Quattro
 - Двигател: AJL
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
То на карбурацията тоя интервал никой не го знае колко е, пък и никога не е еднакъв... Освен да го комбинираме с датчик за нивото на бензина в карбурацията...  
 
А пък за индикация - ми има си индикация на температурата на охладителната течност на таблото...
 
Така че смисълът, ако не е за автоматично превключване за някоя спринцовка, според мен е нулев....
			
									
										
						
 
А пък за индикация - ми има си индикация на температурата на охладителната течност на таблото...
Така че смисълът, ако не е за автоматично превключване за някоя спринцовка, според мен е нулев....
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта
			   