Как по-бързо се скапва колата?
- тръба
- Мнения: 1656
- Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Как по-бързо се скапва колата?
Под 2-рия отговор,имам в предвид:падане на акумулатора,по-продължителния сух старт,дисбаланса на гумите и т.н.
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4234
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
значи имам в гаража (на топло) едно пежо 106, за 3 години са му навъртяни макс 7000км, като редовно заседява по 3 месеца без палене.
значи тая кола гълта толкова пари за ремонти че ви е бедна фантазията - акумулатори, клеясали спирачки, клеясали датчици (за перката на вентилатора) клеясало моторче на парното, разсъхнали се водни съединения, преебаха се моторчетата за фаровете (нагоре-надолу дето мърдат), бензинова помпа се скапа, а мани другото, ами щото в гаража е влажно, нали е мазе все пак, взе че ръждяса тая пущина!
това се сещам в момента, иначе има още много неща оправени/за правене, така че според мен трябва да се кара една кола, и да се поддържа добре.
значи тая кола гълта толкова пари за ремонти че ви е бедна фантазията - акумулатори, клеясали спирачки, клеясали датчици (за перката на вентилатора) клеясало моторче на парното, разсъхнали се водни съединения, преебаха се моторчетата за фаровете (нагоре-надолу дето мърдат), бензинова помпа се скапа, а мани другото, ами щото в гаража е влажно, нали е мазе все пак, взе че ръждяса тая пущина!
това се сещам в момента, иначе има още много неща оправени/за правене, така че според мен трябва да се кара една кола, и да се поддържа добре.
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
абе НИИ ти да не си се влиубил в тия френски бракмиnii написа:значи имам в гаража (на топло) едно пежо 106, за 3 години са му навъртяни макс 7000км, като редовно заседява по 3 месеца без палене.
значи тая кола гълта толкова пари за ремонти че ви е бедна фантазията - акумулатори, клеясали спирачки, клеясали датчици (за перката на вентилатора) клеясало моторче на парното, разсъхнали се водни съединения, преебаха се моторчетата за фаровете (нагоре-надолу дето мърдат), бензинова помпа се скапа, а мани другото, ами щото в гаража е влажно, нали е мазе все пак, взе че ръждяса тая пущина!
това се сещам в момента, иначе има още много неща оправени/за правене, така че според мен трябва да се кара една кола, и да се поддържа добре.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Може би е важно и да се уточни по подробно термина " нормално каране" Защото нормално може да е да минеш 20 км от и до работата , а може и да върти по 80 - 150 км на ден както повечето ни (фирмени) автомобили..... при това положение е спорно по нашите пътища кой автомобил ще изглежда по жалко след една година
Особенно ако пък е в гараж...нещата загрубяват драстично..... Друг е въпроса от морална гледна точка - защо ти е кола ако не я караш ?! ( ах да ...да спонсорираш държавата с данъци и такси та да могат управляващите да ходят и до "кенефа" с кола....) 


- alien1
- Мнения: 339
- Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колата трябва да се кара и сервизира редовно. Като се кара всеки ден може да се усети даден проблем и да се отстрани, а като я караш веднъж в месеца ще се преебе точно като я вземеш него ден нещо или както каза колегата nii от застояване заминава акумолатор, клеясват спирачки и какво ли още не. Затова може по малко, но всеки ден. 

- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Що за въпрос - естествено, че колкото по-малко се кара една кола, толкова по малко се износва, износването от стоенето е в пъти по-малко от другото. Абе колега да не си объркал и вместо кола да си искал да напишеш жена, тогава естествено, че по честите "карания" ще и помагат да бъде по-свежа, по-дълго време
. 



- teo_ss
- Мнения: 477
- Регистриран на: Съб 31 дек 2005 21:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
- Контакти:
nii написа:....
nii би ли ни споделил сега старото Поло колко често го караше и какви проблеми ти създаваше.
По въпроса.Ако една кола се експлоатира правилно тя ще се запази в добро състояние повече време от кола която се кара веднъш на 2 месеца. Ако колата е с метален резервоар стоенето на едно място маже да създаде големи проблеми. А и да не говорим колко удобно жилище е за кварталите плъхове. Може да ви се вижда смешно ама е така. Пък и в крайна сметка защо ми е кола, на която трябва да и плащам всички данаци,такси и др. , да и сменям маслото всяка година (ако маслото е минерално разбира се) , която я кярям 10-15 пъти в годината?
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4234
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
teo_ss написа:nii би ли ни споделил сега старото Поло колко често го караше и какви проблеми ти създаваше.
старото поло го карах всеки божи ден поне по 10км, за цялото това време реално скапах съединителя, един акумулатор, едни накладки и дискове, много масла и филтри, едно гърне, една ламбда сонда, едни свещи, и... ами общо взето консумативи.
а и то беше на 18 години и някъде между 299 и 599 хиляди км така че тия "ремонти" са си в реда на нещата.
пежото е на 177х.км. на пръв поглед почти реални, седи основно в гараж и някакси инвестицията на километър не се оправдава.
както каза бъгмана вероятно скоростната кутия и някои други компоненти са доста по-малко амортизирани поради нередовното каране.
за такива случаи си има процедура на консервиране (практикува се в армията) - масло в цилиндрите, свалят се гумите и колата седи на трупчета, всичко се гресира и т.н. но това е неприложимо при моя случай с пежото.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта