Как по-бързо се скапва колата?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen

Как по-бързо се скапва колата?

От разумно нормално всекидневно каране
8
9%
От каране 1 път в месеца(примерно)
66
72%
Амортизацията е приблизително еднаква
18
20%
 
Общо гласове: 92
Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Как по-бързо се скапва колата?

Мнениеот тръба » Съб 23 сеп 2006 22:20


Под 2-рия отговор,имам в предвид:падане на акумулатора,по-продължителния сух старт,дисбаланса на гумите и т.н.




Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Съб 23 сеп 2006 22:20


от недобра поддръжка...


Потребителски аватар
kolgo
Мнения: 119
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 18:15
Автомобил: Skoda Roomster 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kolgo » Съб 23 сеп 2006 22:29


ако не я караш и виси на открито - ръждата ша я изпапка... :(


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Съб 23 сеп 2006 22:36


за мен кола се 4упи от стоене и глезене,а които всекидневно върти километража по няма оплаквания


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Съб 23 сеп 2006 22:43


значи имам в гаража (на топло) едно пежо 106, за 3 години са му навъртяни макс 7000км, като редовно заседява по 3 месеца без палене.
значи тая кола гълта толкова пари за ремонти че ви е бедна фантазията - акумулатори, клеясали спирачки, клеясали датчици (за перката на вентилатора) клеясало моторче на парното, разсъхнали се водни съединения, преебаха се моторчетата за фаровете (нагоре-надолу дето мърдат), бензинова помпа се скапа, а мани другото, ами щото в гаража е влажно, нали е мазе все пак, взе че ръждяса тая пущина!
това се сещам в момента, иначе има още много неща оправени/за правене, така че според мен трябва да се кара една кола, и да се поддържа добре.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Съб 23 сеп 2006 22:52


nii написа:значи имам в гаража (на топло) едно пежо 106, за 3 години са му навъртяни макс 7000км, като редовно заседява по 3 месеца без палене.
значи тая кола гълта толкова пари за ремонти че ви е бедна фантазията - акумулатори, клеясали спирачки, клеясали датчици (за перката на вентилатора) клеясало моторче на парното, разсъхнали се водни съединения, преебаха се моторчетата за фаровете (нагоре-надолу дето мърдат), бензинова помпа се скапа, а мани другото, ами щото в гаража е влажно, нали е мазе все пак, взе че ръждяса тая пущина!
това се сещам в момента, иначе има още много неща оправени/за правене, така че според мен трябва да се кара една кола, и да се поддържа добре.
абе НИИ ти да не си се влиубил в тия френски бракми


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Съб 23 сеп 2006 23:08


niks76 написа:абе НИИ ти да не си се влиубил в тия френски бракми

цъ, искам Brabus GV12 ама нямам толкова пари.


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Нед 24 сеп 2006 9:17


Колата се скапва ако не се :drive :drive :drive :drive :drive :drive :drive :drive :drive :drive :drive редовно!Палене и каране веднъж месечно води до :077: :077: :077: :077: :077: :077: :077: :077: :077: :077: :077: :077: :077: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :censored: :censored: :censored: :censored: :censored: :censored: :censored: :censored: :censored: :censored: :censored :censored :censored :censored :censored :help: :help: :help: :help: :help: :help: :weep: :weep: :weep: :weep: :weep:


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Нед 24 сеп 2006 9:40


всички проблеми идват от нередовно каране. :lol:


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Нед 24 сеп 2006 9:54


Може би е важно и да се уточни по подробно термина " нормално каране" Защото нормално може да е да минеш 20 км от и до работата , а може и да върти по 80 - 150 км на ден както повечето ни (фирмени) автомобили..... при това положение е спорно по нашите пътища кой автомобил ще изглежда по жалко след една година :lol: Особенно ако пък е в гараж...нещата загрубяват драстично..... Друг е въпроса от морална гледна точка - защо ти е кола ако не я караш ?! ( ах да ...да спонсорираш държавата с данъци и такси та да могат управляващите да ходят и до "кенефа" с кола....) :lol:


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Нед 24 сеп 2006 9:56


От нередовно каране и пропускане на сервизни интервали.


Потребителски аватар
alien1
Мнения: 339
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот alien1 » Нед 24 сеп 2006 10:11


Колата трябва да се кара и сервизира редовно. Като се кара всеки ден може да се усети даден проблем и да се отстрани, а като я караш веднъж в месеца ще се преебе точно като я вземеш него ден нещо или както каза колегата nii от застояване заминава акумолатор, клеясват спирачки и какво ли още не. Затова може по малко, но всеки ден. :drive


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Нед 24 сеп 2006 12:34


Що за въпрос - естествено, че колкото по-малко се кара една кола, толкова по малко се износва, износването от стоенето е в пъти по-малко от другото. Абе колега да не си объркал и вместо кола да си искал да напишеш жена, тогава естествено, че по честите "карания" ще и помагат да бъде по-свежа, по-дълго време :idea: :lol: . :wink:


Потребителски аватар
teo_ss
Мнения: 477
Регистриран на: Съб 31 дек 2005 21:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот teo_ss » Нед 24 сеп 2006 12:48


nii написа:....

nii би ли ни споделил сега старото Поло колко често го караше и какви проблеми ти създаваше.
По въпроса.Ако една кола се експлоатира правилно тя ще се запази в добро състояние повече време от кола която се кара веднъш на 2 месеца. Ако колата е с метален резервоар стоенето на едно място маже да създаде големи проблеми. А и да не говорим колко удобно жилище е за кварталите плъхове. Може да ви се вижда смешно ама е така. Пък и в крайна сметка защо ми е кола, на която трябва да и плащам всички данаци,такси и др. , да и сменям маслото всяка година (ако маслото е минерално разбира се) , която я кярям 10-15 пъти в годината?


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Нед 24 сеп 2006 22:40


teo_ss написа:nii би ли ни споделил сега старото Поло колко често го караше и какви проблеми ти създаваше.

старото поло го карах всеки божи ден поне по 10км, за цялото това време реално скапах съединителя, един акумулатор, едни накладки и дискове, много масла и филтри, едно гърне, една ламбда сонда, едни свещи, и... ами общо взето консумативи.
а и то беше на 18 години и някъде между 299 и 599 хиляди км така че тия "ремонти" са си в реда на нещата.
пежото е на 177х.км. на пръв поглед почти реални, седи основно в гараж и някакси инвестицията на километър не се оправдава.
както каза бъгмана вероятно скоростната кутия и някои други компоненти са доста по-малко амортизирани поради нередовното каране.
за такива случаи си има процедура на консервиране (практикува се в армията) - масло в цилиндрите, свалят се гумите и колата седи на трупчета, всичко се гресира и т.н. но това е неприложимо при моя случай с пежото.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта