Вашето доускорение 80-120 на пета предавка?
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Вашето доускорение 80-120 на пета предавка?
В интернет има доста данни за ускорение от 0-100, за колко се взимат 400м и т.н. Но според мен по-важна е еластичността на двигателя. Например в Ауто Билд винаги при тест на автомобил се гледа и еластичността на колата, например доускорение на пета предавка от 80-120. Интересно ми е дали сте засичали вашето доускорение?
Днес засякох единичката (с хронометър, така че данните са приблизителни), и 80-120 на пета ми даде точно 9 сек, а 80-140 - малко по-малко от 16. Разбира се при мен данните са малко относителни, защото вървенето доста зависи от външната температура, и зимата върви доста повече заради интеркулера.
Днес засякох единичката (с хронометър, така че данните са приблизителни), и 80-120 на пета ми даде точно 9 сек, а 80-140 - малко по-малко от 16. Разбира се при мен данните са малко относителни, защото вървенето доста зависи от външната температура, и зимата върви доста повече заради интеркулера.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 22:05, променено общо 1 път.
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Ускорителю, не го приемай като заяждане, но нещо не си премерил както трябва.
За справка: 80-120 на 5 предавка Ауди А4 1.8Т 2006 г 163 кс АутоБилд го измерват, че ги прави за 13.5 сек
Само да допълня, че това упражнение, за да си под 10 сек, колата трябва да е над 250 кс и да максимум 1500 кг
За справка: 80-120 на 5 предавка Ауди А4 1.8Т 2006 г 163 кс АутоБилд го измерват, че ги прави за 13.5 сек

Само да допълня, че това упражнение, за да си под 10 сек, колата трябва да е над 250 кс и да максимум 1500 кг
Последна промяна от brabus на Нед 24 сеп 2006 20:44, променено общо 1 път.
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
brabus написа:За справка: 80-120 на 5 предавка Ауди А4 1.8Т 2006 г 163 кс АутоБилд го измерват, че ги прави за 13.5 сек
Аудито с 80 на 5-та ще да е с някъде около 1500 оборота, а 120 с не повече от 2500 - демек точно там няма турбо и е с възможно най-малко коне и въртящ момент на тези обороти (при мен под 3к оборота колата върви почти като 1.6 EZ)
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Засичах го два пъти с хронометъра - първия път беше точно 9, а втория - 9.5
Данните не са чак толкова невероятни, като се има предвид, че според Ауто Билд Шкода Октавия 2.0 ТДИ 140к.с. същата дисциплина я прави за 10.8 сек, а тежи близо 1.5т. Тя обаче вдига 205км/ч. Моята тежи 1100кг (колкото Ауди Б4), обаче скоростната ми кутия е доста по-къса, и мога да вдигна максимум 170км/ч, при които съм на 4500 оборота, и помпата ми започва да спира горивото. За сведение при 130км/ч вече съм на 3500 оборота.
Написах тази тема, защото съм забелязал, че доста по-сериозни от моята коли ги правя смешни точно в тази дисциплина
, а като се замислите извънградско се кара точно в този диапазон 

Данните не са чак толкова невероятни, като се има предвид, че според Ауто Билд Шкода Октавия 2.0 ТДИ 140к.с. същата дисциплина я прави за 10.8 сек, а тежи близо 1.5т. Тя обаче вдига 205км/ч. Моята тежи 1100кг (колкото Ауди Б4), обаче скоростната ми кутия е доста по-къса, и мога да вдигна максимум 170км/ч, при които съм на 4500 оборота, и помпата ми започва да спира горивото. За сведение при 130км/ч вече съм на 3500 оборота.
Написах тази тема, защото съм забелязал, че доста по-сериозни от моята коли ги правя смешни точно в тази дисциплина


Последна промяна от ACCELERATOR на Нед 24 сеп 2006 21:00, променено общо 1 път.
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Сър, не ми се търси дино графика на този двигател, но той е много сходен до дизелите, т.е. при малко под 2000 об разполага вече с 80% от въртящия си момент. Разберете и на мен ми е интересно за колко ще набере моята. Може да засека тези дни, но просто е невъзможно 1.6 TD да направи това упражнение под 15 сек.
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Браво за идеята доста е добра.По този начин се имитира характеристиките на извънградското каране-изпреварване и ускорение след завои.Имам обаче няколко забележки.Първо времето трябва да се мери след като поне няколко минути е карано с 80 за да може двигателя наистина да стигне спокоен и монотонен ход-защото на мен примерно любимия ми номер като возя някои е да карам с 3000 об. на 3-4та предавка да падна плавно до 2000 където е най-големия въртящ момент,в същото време турбината понеже е инертна се върти с скороста за 3000 об. и при рязко подаване на газта колата лепи за седалките като доста по мощен автомобил
Ако си направил подобен номер при измерването то не е било върно.Второто нещо е че 80-120 на пета е доста безмислено за днешните коли.До колкото си спомням когато карах двоиката с мотор като твоя прага ми на 5-та беше 90,а сега на ТДИ-то е 100-105.Под праг имам предвид нормално каране а не движение на колата по инерция или "дизеловата газария" да караш на 5-та по леко нангорнище без газ на 40
При всекидневно каране никои не доускорява в завои на 5та с 80 камо ли да изпреварва.Мисля че засичането трябва да бъде променено на 100-140 на 5-та,80-120 на 4-та,или наи-доброто няколко минути каране на 5-та с 80 или 100,след като засичащия даде старт включване на 4-та и така до 120 или 140.Няма да споменавам че могат да се импровизират некви такива гонки от летящ старт на 5-та 



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта