Здравейте колеги.Някой ползвал ли е продуктите на тази фирма и по специално SX6000 ЗА ТРЕТИРАНЕ НА ДВИГАТЕЛИ
Разработен на основата на /политетрафлуоретилен - тежък/ PTFE - Tежък с формулата SX6000
-намалява триенето и износването с 88% - тест на ASTM, Sequence III E
-намалява работната температурата
-намалява разхода на гориво над 6%
-намалява разхода на масло над 50%
-подобрява работните характеристики
-осигурява защита срещу корозия
-удължава живота (ресурса) на двигателя
-намалява разходите по подръжка
-защитава от студения старт
-увеличава мощността на двигателя
-увеличава продажната цена
-издържа минимум 80 000 км. - тест на Gottlob
http://www.qmisx6000.com/index.php?content=prd#3 тук има нещо по темата.
Благодаря предварително за отзиви.
QMI
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
http://www.svong-1.com/index/index.htm -Един руски сайт за добавките
Синтезирано:В общи линии в статиите след провеждане на експерименти се разкрива голямата измама-добавки за автомобилните двигатели.
Говори се че производителят на руските- Феном и американските добавки е един и същи човек
Добавката за октановото число вместо да го повиши го намялявала, Фенона правил такъв нагар какъвто няма да се образува за 20 години експлоатация на автомобила....
резултатите от теста на няколко добавки показват че някои от тях нямат ефект , а други намаляват триенето но увеличават износването или имат незначително подобряващ ефект за двигателите.
Направих си труда да почета още малко,ето изводите:
Големите производители на масла са вложили всички необходими добавки.(Ако за един козунак са необходими 3 яйца, то той няма да стане по вкусен ако го направим със 6 яйца)
Когато с добавка искаме да почистим нагара по двигателя то с него унищожаваме и финния слои масло който намалява триенето тези добавки били актуални за двигателите от шейсетте години и така на татък. С други думи не рискувайте да слагате добавки
Синтезирано:В общи линии в статиите след провеждане на експерименти се разкрива голямата измама-добавки за автомобилните двигатели.
Говори се че производителят на руските- Феном и американските добавки е един и същи човек
Добавката за октановото число вместо да го повиши го намялявала, Фенона правил такъв нагар какъвто няма да се образува за 20 години експлоатация на автомобила....
резултатите от теста на няколко добавки показват че някои от тях нямат ефект , а други намаляват триенето но увеличават износването или имат незначително подобряващ ефект за двигателите.
Направих си труда да почета още малко,ето изводите:
Големите производители на масла са вложили всички необходими добавки.(Ако за един козунак са необходими 3 яйца, то той няма да стане по вкусен ако го направим със 6 яйца)
Когато с добавка искаме да почистим нагара по двигателя то с него унищожаваме и финния слои масло който намалява триенето тези добавки били актуални за двигателите от шейсетте години и така на татък. С други думи не рискувайте да слагате добавки

- bobo7
- форумно КГБ
- Мнения: 9453
- Регистриран на: Чет 16 юни 2005 20:43
- Автомобил:
- Двигател: AGN
- Местоположение: София
- Контакти:
в дианабад , "33 б" блок им е офиса мисля че от там може да се и закупи
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
- dmitko
- Мнения: 465
- Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
- Автомобил: Tiguan II 4Motion
- Двигател: CZEA 2016
- Местоположение: София
политетрафлуоретилен - това е химичното название на тефлона /полимиризирана етиленова молекула, която вместо водород има флуор във веригата/
Нищо ново под слънцето, само дето тефлона не се държи добре на високи температури и налягания /натиск/. Ако сте чели в описанията на готварските уреди с тефлоново покритие пише, че е вреден /от опит - смъртоносен/ ако готвите с такива и в къщата ви има птици /канарче, папагал и т.н./ И после да ми обясняват, че при натоварването в двигателя няма да му стане нищо.
За такива добавки се ползва молибденовия сулфид, който е много издръжлив, но и при него е под въпрос при високите температури в двигателя и наличие на влага, дали няма разлагане до серен ди и три оксид, т.е. и до сярна киселина. Последния дори, повечето знаят е включен в състава на масло на "Лики Моли", с което карах между другото до преди 3 месеца. Но го смених с обикновенно на същата фирма, защото при смяната на филтъра се загледах какво има в него и нееднородната каша вътре не ми хареса. Иначе с това масло дават,че може да минеш 50км. без масло в картера /ако ти се пробие/ без щети за двигателя - колко е вярно е друг въпрос.
В крайна сметка kaloyan22 го е казал - всяка фирма се стреми нейното масло да е най-добро, т.е. маслата на реномираните марки съдържат вътре всичко възможно, което необходимо за добрата и безпроблемна експлоатация на двигателя.
Нищо ново под слънцето, само дето тефлона не се държи добре на високи температури и налягания /натиск/. Ако сте чели в описанията на готварските уреди с тефлоново покритие пише, че е вреден /от опит - смъртоносен/ ако готвите с такива и в къщата ви има птици /канарче, папагал и т.н./ И после да ми обясняват, че при натоварването в двигателя няма да му стане нищо.
За такива добавки се ползва молибденовия сулфид, който е много издръжлив, но и при него е под въпрос при високите температури в двигателя и наличие на влага, дали няма разлагане до серен ди и три оксид, т.е. и до сярна киселина. Последния дори, повечето знаят е включен в състава на масло на "Лики Моли", с което карах между другото до преди 3 месеца. Но го смених с обикновенно на същата фирма, защото при смяната на филтъра се загледах какво има в него и нееднородната каша вътре не ми хареса. Иначе с това масло дават,че може да минеш 50км. без масло в картера /ако ти се пробие/ без щети за двигателя - колко е вярно е друг въпрос.
В крайна сметка kaloyan22 го е казал - всяка фирма се стреми нейното масло да е най-добро, т.е. маслата на реномираните марки съдържат вътре всичко възможно, което необходимо за добрата и безпроблемна експлоатация на двигателя.
- trifonov
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 08 авг 2006 22:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Колеги.Благодаря за мненията,в крайна смета съм на кантар дали да си купя от тази скъпа глезотия за двигателя.Човека който ми каза за QMI спомена,че дал към 50 лева за една опаковка но не знам колко милилитра.Но май ще си спестя тези 50 лева.
P.S.Но като гледам статията е от 1992 година......
P.S.Но като гледам статията е от 1992 година......
Коварное масло !
Неужели масляные присадки вредны ?
Источник: "Мотосайкл Консумер Ньюз"
Дата: Август 1992
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Малко за молибден бисулфида-чак над 300 градуса може да се образува сярна киселина/евентуално/и то в нищожни количества-на някой скоро да му е работил двигателя на 300 градуса
Кашата на дъното на филтъра е нормална според мен-все пак това е функцията на филтъра ...Лично аз през две смени на масло правя промивка на двигателя с добавка за тази цел/все пак е дизелов/В един форум четох за едно Деу Рейсър-такси,карано 800 000 км.само с такова масло с молибден-според човека без никви проблеми за двигателя http://www.bobistheoilguy.com/ ето на този сайт вярвам /да ме прощават руснаците/ 


Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта