QMI

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
trifonov
Мнения: 21
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 22:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

QMI

Мнениеот trifonov » Пон 02 окт 2006 21:15


Здравейте колеги.Някой ползвал ли е продуктите на тази фирма и по специално SX6000 ЗА ТРЕТИРАНЕ НА ДВИГАТЕЛИ

Разработен на основата на /политетрафлуоретилен - тежък/ PTFE - Tежък с формулата SX6000

-намалява триенето и износването с 88% - тест на ASTM, Sequence III E
-намалява работната температурата
-намалява разхода на гориво над 6%
-намалява разхода на масло над 50%
-подобрява работните характеристики
-осигурява защита срещу корозия
-удължава живота (ресурса) на двигателя
-намалява разходите по подръжка
-защитава от студения старт
-увеличава мощността на двигателя
-увеличава продажната цена
-издържа минимум 80 000 км. - тест на Gottlob

http://www.qmisx6000.com/index.php?content=prd#3 тук има нещо по темата.
Благодаря предварително за отзиви.




Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Пон 02 окт 2006 21:18


бива го !
когато счупиш мотора и го отвориш вътре всичко е като ново :D
сега сериозно .... добавката е хубава и си заслужава парата


One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Вто 03 окт 2006 9:25


УМ е доказано по-добър


Потребителски аватар
bobo7
форумно КГБ
Мнения: 9453
Регистриран на: Чет 16 юни 2005 20:43
Автомобил:
Двигател: AGN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bobo7 » Вто 03 окт 2006 10:06


значи вече повече от 10-години са на пазара, и знам че са добри. според мен няма да съжаляваш.


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Вто 03 окт 2006 12:12


Имам един познат-такси кара.....та на старото си такси-Г2 1.6 д беше сложил и остана много доволен. :drive


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 03 окт 2006 12:35


http://www.svong-1.com/index/index.htm -Един руски сайт за добавките
Синтезирано:В общи линии в статиите след провеждане на експерименти се разкрива голямата измама-добавки за автомобилните двигатели.
Говори се че производителят на руските- Феном и американските добавки е един и същи човек
Добавката за октановото число вместо да го повиши го намялявала, Фенона правил такъв нагар какъвто няма да се образува за 20 години експлоатация на автомобила....
резултатите от теста на няколко добавки показват че някои от тях нямат ефект , а други намаляват триенето но увеличават износването или имат незначително подобряващ ефект за двигателите.
Направих си труда да почета още малко,ето изводите:
Големите производители на масла са вложили всички необходими добавки.(Ако за един козунак са необходими 3 яйца, то той няма да стане по вкусен ако го направим със 6 яйца)
Когато с добавка искаме да почистим нагара по двигателя то с него унищожаваме и финния слои масло който намалява триенето тези добавки били актуални за двигателите от шейсетте години и така на татък. С други думи не рискувайте да слагате добавки :horror:


Потребителски аватар
digigi
Мнения: 192
Регистриран на: Чет 15 юни 2006 9:24
Автомобил: Audi A6 C8 50TDI
Двигател: 2019
Местоположение: Варна-->London

Мнениеот digigi » Вто 03 окт 2006 12:57


Колеги някой знае ли точно къде се продава този продукт който "trifonov" описва и каква му е цената?


Потребителски аватар
bobo7
форумно КГБ
Мнения: 9453
Регистриран на: Чет 16 юни 2005 20:43
Автомобил:
Двигател: AGN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bobo7 » Вто 03 окт 2006 12:59


в дианабад , "33 б" блок им е офиса мисля че от там може да се и закупи


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Вто 03 окт 2006 13:28


Понеже не разбирам руски.. Пише ли нещо за дизеловите добавки? (които се сипват към горивото)


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Вто 03 окт 2006 15:45


ACCELERATOR написа:Понеже не разбирам руски.. Пише ли нещо за дизеловите добавки? (които се сипват към горивото)
Не,само за тези към двигателното и скоростни кутии масла!


Потребителски аватар
dmitko
Мнения: 465
Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
Автомобил: Tiguan II 4Motion
Двигател: CZEA 2016
Местоположение: София

Мнениеот dmitko » Вто 03 окт 2006 17:25


политетрафлуоретилен - това е химичното название на тефлона /полимиризирана етиленова молекула, която вместо водород има флуор във веригата/

Нищо ново под слънцето, само дето тефлона не се държи добре на високи температури и налягания /натиск/. Ако сте чели в описанията на готварските уреди с тефлоново покритие пише, че е вреден /от опит - смъртоносен/ ако готвите с такива и в къщата ви има птици /канарче, папагал и т.н./ И после да ми обясняват, че при натоварването в двигателя няма да му стане нищо.
За такива добавки се ползва молибденовия сулфид, който е много издръжлив, но и при него е под въпрос при високите температури в двигателя и наличие на влага, дали няма разлагане до серен ди и три оксид, т.е. и до сярна киселина. Последния дори, повечето знаят е включен в състава на масло на "Лики Моли", с което карах между другото до преди 3 месеца. Но го смених с обикновенно на същата фирма, защото при смяната на филтъра се загледах какво има в него и нееднородната каша вътре не ми хареса. Иначе с това масло дават,че може да минеш 50км. без масло в картера /ако ти се пробие/ без щети за двигателя - колко е вярно е друг въпрос.

В крайна сметка kaloyan22 го е казал - всяка фирма се стреми нейното масло да е най-добро, т.е. маслата на реномираните марки съдържат вътре всичко възможно, което необходимо за добрата и безпроблемна експлоатация на двигателя.


Потребителски аватар
trifonov
Мнения: 21
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 22:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот trifonov » Вто 03 окт 2006 18:58


Колеги.Благодаря за мненията,в крайна смета съм на кантар дали да си купя от тази скъпа глезотия за двигателя.Човека който ми каза за QMI спомена,че дал към 50 лева за една опаковка но не знам колко милилитра.Но май ще си спестя тези 50 лева.

P.S.Но като гледам статията е от 1992 година......
Коварное масло !
Неужели масляные присадки вредны ?

Источник: "Мотосайкл Консумер Ньюз"
Дата: Август 1992


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Вто 03 окт 2006 19:57


Малко за молибден бисулфида-чак над 300 градуса може да се образува сярна киселина/евентуално/и то в нищожни количества-на някой скоро да му е работил двигателя на 300 градуса :wink: Кашата на дъното на филтъра е нормална според мен-все пак това е функцията на филтъра ...Лично аз през две смени на масло правя промивка на двигателя с добавка за тази цел/все пак е дизелов/В един форум четох за едно Деу Рейсър-такси,карано 800 000 км.само с такова масло с молибден-според човека без никви проблеми за двигателя http://www.bobistheoilguy.com/ ето на този сайт вярвам /да ме прощават руснаците/ :wink:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта