информация за новите пасати, 1,9 ТDI 1998-2002 г.
информация за новите пасати, 1,9 ТDI 1998-2002 г.
та искам да си взема някакъв такъв пасат, дизел, не комби, но днес ме разочароваха, казаха че били големи боклуци, таблата се раздрънквали бързо, а двигателя се сдухвал много бързо, кажете ми нещо, .....кой има такъв
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
gr_kanev написа:Повтарям думите на kristian112.
Доста хора тук сме с такива - кажи какво конкретно те интересува ?
Има и не малко теми, също има и най-горе един надпис "Търсене" ...
да бе ясно, ясно че всички тука карат WV, аз от доста време се бях навил да ви взимам пасат, и сега се решия, и онзи бастун днес ми вика, махни ги тия пасати, вземи си Ауди или Мерцедес, двигателите се сдухват бързо, много тромави били, и за половин час ми наду главата...., това ме интересува, наистина ли двигателите не са добри на новите Пасати, това за раздрънкването на таблото вярно ли е, какви са вашите впечатления, защото въпреки това където чух, нещо отвътре ме човърка и пак си искам Пасат
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
billi_g,
първо, тук са се събрали хора, които карат (или изобщо са почитатели) на марката VolksWagen; би ли разяснил какво е WV, че аз още такова нещо не съм виждал и чувал. Пасат е един от многото модели на VW, и той досега има 7 разновидности.
Второ, не знам този твой "бастун" (ти го нарече така, ама май имаш право) за какви Ауди те е навивал, но имай предвид че Пасат след Б5 (моя - виж аватара, т.е. това, от което ти се интересуваш) е на една платформа с Ауди А4 (с две думи е почти едно към едно) - най-вече като двигатели. По Ауди не съм специалист, не съм карал, но съм чувал (и съм чел някъде, ама не ме питай къде), че са по-тежки от Пасат -> следователно по-тромави (логично, след като двигателите са същите).
Сега, вярно е, че Ауди А4 е една идея по-луксозно от Пасат, ама пък е и по-скъпо. Мерцедес не съм карал, и почти не съм се возил, ама знам, че е мит, че не се развалят, не скърцат, и не тропат.
Зависи и какво значи че не са добри двигателите. Ако колата е карана преди теб почти зверски 300-400 хиляди км, и ти сега искаш да наливаш нещо дето може и да мирише на нафта, и всичко да е на 6 - бъркаш се жестоко, няма такива коли.
За таблото не знам - моя направи 7 години, и наистина таблото лекичко май се опитва да поскърцва, но не е нещо свръхфрапиращо. Най-добре вземи се повози малко в такава кола, ако ти дадат и да покараш - още по-добре, и тогава си прецени. И ако приемеш, 1 съвет - не гледай само една марка - погледни и Ауди, и Мерцедес, и каквото още искаш, и ги сравни. Ама също се поинтересувай и за цените на частите, евентуалните ремонти, и кое колко често се налага да се върши. Последните информации е добре да ги вземаш от първа ръка - хора, които реално са се сблъсквали с тези неща (за последното много могат да ти помогнат форумите, най-добре на съответните марки, ако разбираш чужди езици не е лошо да видиш и в другите държави как е), а не от някой търговец. Също така има хора фанатици, които си хвалят колата така, сякаш я продават - тези мнения е добре да филтрираш.
Още веднъж, успех, и късмет при избора !
първо, тук са се събрали хора, които карат (или изобщо са почитатели) на марката VolksWagen; би ли разяснил какво е WV, че аз още такова нещо не съм виждал и чувал. Пасат е един от многото модели на VW, и той досега има 7 разновидности.
Второ, не знам този твой "бастун" (ти го нарече така, ама май имаш право) за какви Ауди те е навивал, но имай предвид че Пасат след Б5 (моя - виж аватара, т.е. това, от което ти се интересуваш) е на една платформа с Ауди А4 (с две думи е почти едно към едно) - най-вече като двигатели. По Ауди не съм специалист, не съм карал, но съм чувал (и съм чел някъде, ама не ме питай къде), че са по-тежки от Пасат -> следователно по-тромави (логично, след като двигателите са същите).
Сега, вярно е, че Ауди А4 е една идея по-луксозно от Пасат, ама пък е и по-скъпо. Мерцедес не съм карал, и почти не съм се возил, ама знам, че е мит, че не се развалят, не скърцат, и не тропат.
Зависи и какво значи че не са добри двигателите. Ако колата е карана преди теб почти зверски 300-400 хиляди км, и ти сега искаш да наливаш нещо дето може и да мирише на нафта, и всичко да е на 6 - бъркаш се жестоко, няма такива коли.
За таблото не знам - моя направи 7 години, и наистина таблото лекичко май се опитва да поскърцва, но не е нещо свръхфрапиращо. Най-добре вземи се повози малко в такава кола, ако ти дадат и да покараш - още по-добре, и тогава си прецени. И ако приемеш, 1 съвет - не гледай само една марка - погледни и Ауди, и Мерцедес, и каквото още искаш, и ги сравни. Ама също се поинтересувай и за цените на частите, евентуалните ремонти, и кое колко често се налага да се върши. Последните информации е добре да ги вземаш от първа ръка - хора, които реално са се сблъсквали с тези неща (за последното много могат да ти помогнат форумите, най-добре на съответните марки, ако разбираш чужди езици не е лошо да видиш и в другите държави как е), а не от някой търговец. Също така има хора фанатици, които си хвалят колата така, сякаш я продават - тези мнения е добре да филтрираш.
Още веднъж, успех, и късмет при избора !
Последна промяна от gr_kanev на Чет 22 фев 2007 16:28, променено общо 1 път.
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Ако е живот и здраве, и се наредят нещата, и моят Пасат може да е там.
Относно надписите (червено - нечервено) TDI наистина има писано много, и с риск да ми се скарат, ще повторя - изцяло сребрист надпис - 90 к.с., букви на двигателя - AHU, AHH, ...
червено само I - почти същия двигател, ама леко пипнат (от завода) тук-таме - 110 к.с., букви на двигателя засега се сещам AFN (не може да няма и други)
червени DI - двигател помпа-дюза, вариантите за мощности са 115 и 130 к.с. (може да има 1 к.с. разлика).
Това за автомобили до 2001 година.
След 2001 всичките двигатели са помпа-дюза, като възможните мощности са 101, 115 и 130 к.с. Мисля че 2003 се появява и двигател 136 к.с.
Навсякъде става дума (то и от заглавието ти се вижда де) за 1,9 TDI.
Относно надписите (червено - нечервено) TDI наистина има писано много, и с риск да ми се скарат, ще повторя - изцяло сребрист надпис - 90 к.с., букви на двигателя - AHU, AHH, ...
червено само I - почти същия двигател, ама леко пипнат (от завода) тук-таме - 110 к.с., букви на двигателя засега се сещам AFN (не може да няма и други)
червени DI - двигател помпа-дюза, вариантите за мощности са 115 и 130 к.с. (може да има 1 к.с. разлика).
Това за автомобили до 2001 година.
След 2001 всичките двигатели са помпа-дюза, като възможните мощности са 101, 115 и 130 к.с. Мисля че 2003 се появява и двигател 136 к.с.
Навсякъде става дума (то и от заглавието ти се вижда де) за 1,9 TDI.
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
въпрос на лична преценка е според мен ! Аз не бих предпочел А4 пред пасат ! карал съм такъв автомобил служебен чисто нов и интериора не ми харесва повече от на пасатко !
за мерцедесите - последния истински здрав Бенц е 124-ката.Те са вече стари за съжеление.
В габрово има един завод за пластмасови изделия който беше приватизиран от чужденци, новия директор взел един пластмасов лиген , обърнал го с дъното нагоре и стъпил върху него.Лигена не се счупил и той попитал - "как смятате че ще ги продаваме тези лигени според вас"???
за мерцедесите - последния истински здрав Бенц е 124-ката.Те са вече стари за съжеление.
В габрово има един завод за пластмасови изделия който беше приватизиран от чужденци, новия директор взел един пластмасов лиген , обърнал го с дъното нагоре и стъпил върху него.Лигена не се счупил и той попитал - "как смятате че ще ги продаваме тези лигени според вас"???

юgr_kanev написа:billi_g,
първо, тук са се събрали хора, които карат (или изобщо са почитатели) на марката VolksWagen; би ли разяснил какво е WV, че аз още такова нещо не съм виждал и чувал. Пасат е един от многото модели на VW, и той досега има 7 разновидности.
Второ, не знам този твой "бастун" (ти го нарече така, ама май имаш право) за какви Ауди те е навивал, но имай предвид че Пасат след Б5 (моя - виж аватара, т.е. това, от което ти се интересуваш) е на една платформа с Ауди А4 (с две думи е почти едно към едно) - най-вече като двигатели. По Ауди не съм специалист, не съм карал, но съм чувал (и съм чел някъде, ама не ме питай къде), че са по-тежки от Пасат -> следователно по-тромави (логично, след като двигателите са същите).
Сега, вярно е, че Ауди А4 е една идея по-луксозно от Пасат, ама пък е и по-скъпо. Мерцедес не съм карал, и почти не съм се возил, ама знам, че е мит, че не се развалят, не скърцат, и не тропат.
Зависи и какво значи че не са добри двигателите. Ако колата е карана преди теб почти зверски 300-400 хиляди км, и ти сега искаш да наливаш нещо дето може и да мирише на нафта, и всичко да е на 6 - бъркаш се жестоко, няма такива коли.
За таблото не знам - моя направи 7 години, и наистина таблото лекичко май се опитва да поскърцва, но не е нещо свръхфрапиращо. Най-добре вземи се повози малко в такава кола, ако ти дадат и да покараш - още по-добре, и тогава си прецени. И ако приемеш, 1 съвет - не гледай само една марка - погледни и Ауди, и Мерцедес, и каквото още искаш, и ги сравни. Ама също се поинтересувай и за цените на частите, евентуалните ремонти, и кое колко често се налага да се върши. Последните информации е добре да ги вземаш от първа ръка - хора, които реално са се сблъсквали с тези неща (за последното много могат да ти помогнат форумите, най-добре на съответните марки, ако разбираш чужди езици не е лошо да видиш и в другите държави как е), а не от някой търговец. Също така има хора фанатици, които си хвалят колата така, сякаш я продават - тези мнения е добре да филтрираш.
Още веднъж, успех, и късмет при избора !
добре де кротко де, какво се нахвърляш, разменил съм местата на буквите на марката, и какво, всеки разбира че става дума за volkswagen, пък и това го казах, и е ясно че тука само се събират почитатели на vw и ясно че ще си хвалят колите, просто исках да попитам някой, защото и мене ми харесва vw .....
gr_kanev написа:Ако е живот и здраве, и се наредят нещата, и моят Пасат може да е там.
Относно надписите (червено - нечервено) TDI наистина има писано много, и с риск да ми се скарат, ще повторя - изцяло сребрист надпис - 90 к.с., букви на двигателя - AHU, AHH, ...
червено само I - почти същия двигател, ама леко пипнат (от завода) тук-таме - 110 к.с., букви на двигателя засега се сещам AFN (не може да няма и други)
червени DI - двигател помпа-дюза, вариантите за мощности са 115 и 130 к.с. (може да има 1 к.с. разлика).
Това за автомобили до 2001 година.
След 2001 всичките двигатели са помпа-дюза, като възможните мощности са 101, 115 и 130 к.с. Мисля че 2003 се появява и двигател 136 к.с.
Навсякъде става дума (то и от заглавието ти се вижда де) за 1,9 TDI.
ти какво ще ме посъветваш, ...двигател помпа-дюза
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта