Golf 3 или Golf 4, комби, бензин!

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
gogo333
Мнения: 33
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 15:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Golf 3 или Golf 4, комби, бензин!

Мнениеот gogo333 » Вто 08 май 2007 15:43


Здравеите !
Предстои ми да ходя да взимам кола или от холандя или от германиа, но това е друг въпрос.
Преди да седна да пиша попрочетох в форума теми. Но от това което прочетох неми стават ясни някои неща.

Въпросите са следните:

1. От това което гледах Golf 4 нямат двигател 1.8 бензин става въпрос или е 1.6 или 2.0 което нито един от варянтите неми харесва. В единя случай изтискват максимума от едно малко двигателче в другия случай става много голям. Това тека ли е или в този линк не пишат всичко???
http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars ... agen/golf/

2. На Golf 3 добро ли е двигателчето 1.8 / 90кс ?
--> До края на производството ли са с моноинжекция?
3. Имат ли бордови компютри тези машинки? Поне не чета да имат. Което е добре !

4. Като цяло от прочетеното, а и от познати разбирам че ходовата част няма нищо общо с Golf 2 какавто имах. Въпросът е дали малко се влушава в Golf 3 и съответно още малко в Golf 4 или са все тая като здравина?

5. Като цяло прочетох мненията че повече се развалят нещо незначителни неща. Да кажеме нещо от рода на прозорци, тампони и т.н.

6. Тай като ще ходя аз да си я взимам ако някои каже нещо инфо. Как да разбера в номера на колата коя година е? Ако има ниакои линк !

7. По повод горното ако има несхто да ме посъветвате какво да гледам. Изчел съм сумати материял по форумите. Но все пак нещо специфично.

8. За какво служи този клапан там кадето се развалял и на Голф 4 струвал 780 лв или нещо такова. И как мога да разбера какво му е състоянието в момента на покупката на колата и има ли такав в Голф 3 :oops: Малко ламарски въпрос ама... :roll:

9. И като цяло мнение за двигателите и цените на частите.

10. Последно някой вкарвал ли е кола и какво се плаща сега. Тоест мито има ли? Какво се плаща ? До колкото знам сега мито няма. Само номерата ли са или ........???
От сега да кажа че не търся возия. Тоест тази на този голф ме задоволява. Вапроса е какво да гледам, и добро ли е моторчето. Пак на място ще преценявам :?




Потребителски аватар
IVD
Мнения: 352
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот IVD » Вто 08 май 2007 15:57


Колега как да няма 1.8 бензин? Цели 4 мотора има :!:


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Вто 08 май 2007 15:57


Голф 4 имат мотор 1.8 даже 5. Единият е AGU и е 150 коня. Другият е 1.8 с по 5 клапана и е 125 коня. /често слаган на ауди а4/. Имат и 1.8 - 180 коня.

AGN AGU ARZ AUM AUQ

справка: http://doppel-wobber.de/


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 08 май 2007 16:01


Много въпроси, ще се постарая да отговоря на повечето.
Източниците ти на информация не са много достоверни и поради това пишеш, меко казано, глупсоти. Но по ред. Този линк, който си посочил, не е много читав. Ето ти един, който казва, че има цели пет двигателя 1,8 на Golf 4 (мощността започва от 125 к.с.) - цък
Двигателят 1,8 90 к.с. е класика в жанра със здравина, издържливост и непретенциозност. Доколкото знам си остава моноинжекция до края (става въпрос за Голф 3). Ходовата част на Голф 2 и Голф 3 не е напълно еднаква, но няма и силни конструктивни разлики. Нещо подобно е и с Голф 4 (всъщност имаше подобни теми). За здравината - ами колкото е по-нова колата, толкова повече са били притиснати разработчиците и производителите от конкуренцията, а и толкова повече се е налагал модела, че колата ще се експлоатира 5-10 години, с гаранции и фирмен сервиз, оттам нататък - я камилата, я камиларя (т.е. никой не мисли за българина като потребител втора употреба - тази категория все повече се изключва).
Относно годината на производство - да, тя е кодирана в номера на рамата (онова WVWZZZ ...) като десети символ от ляво надясно. За коли произведени след 92-93 година мога да ти дам по този номер (нарича се VIN - Vehicle Identifikation Number) няколко страници с информация за колата като комплектация. Ако четеш руски ето тук - VIN-дешифратор, а има също и на нашата страница - цък
Четейки писанията ти ми се струва че не си много наясно с автомобилите като цяло - в такъв случай по-безболезнено би било за теб да си купиш колата от тук (ламерски съвет от приятел).
Успех !

П.П. Какво не ти харесва в борд-компютъра ? Това е нещото, което ти показва на таблото какъв ти е разхода, температурата навън, колко километра си минал, и т.н. Обаче предполагам, че питаш за ECU (Engine Control Unit) - някои му казват компютър; управлява процесите в двигателя. Да те разочаровам - всички бензинови Голф 4, Голф 3, че даже и някои Голф 2 го имат. Но няма какво да се плашиш от него.

Последна промяна от gr_kanev на Вто 08 май 2007 16:21, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
gogo333
Мнения: 33
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 15:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

допълнение

Мнениеот gogo333 » Вто 08 май 2007 16:07


Насочил съм се към 97-98-99 като години !!!


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 08 май 2007 16:15


Ми ако имаш пари за Г4 естествено че Г4.Само не прави глупоста да си земеш Г4 без климатик и да очакваш че ще го продадеш.1.8 моно е класика ама намирането му след 94та е мнооо мъчна работа.


Потребителски аватар
gogo333
Мнения: 33
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 15:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот gogo333 » Вто 08 май 2007 16:20


това за номера много хубаво че го има в сайтовете но мене ме интересува да го имам примерно на хартия там на място да го видя. А иначе можете да ме просветлите относно клапана моля все пак несъм такъв пълен олигофрен ако ми се обясни ще разбера :lol:


А относно климатика това ми е едно от условията за колата да го има защото без клима си е смърт. :lol:


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 08 май 2007 16:23


десети символ от VIN - буква V - 1997 гoдина; W - 1998; X - 1999; Y - 2000
за да не се бъркат, буква U няма - за 96 е Т, за 95 - S.


Потребителски аватар
gogo333
Мнения: 33
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 15:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот gogo333 » Вто 08 май 2007 23:08


Благодаряна озовалите се до момента и за мненията :!:

Абе то стана голяма каша :oops: от това което бях чел в този сайт кадето съм го постнал по-нагоре и това което прочетох в сайта кадето ми го препоръча "chefito". Ще рече ли че съм поръчал да ми търсят Голф 4 след като съм дал от 97-99 година да бъде колата :( то неее проблем но да знам чеееее ..... :roll: Че съм се отделил от голфовете от как се разделих с голф2 синхро която карах 8) което е доста от отдавна вече!

Абе то ясно че без електроника няма да се мине ама възможно най-малко да бъде :lol:

Благодаря и на "gr_kanev" за инфото. По принцип нямам никакво желание от БГ да си взимам кола. А това че неса ми ясни някои неща не означава че всичко неми е ясно :wink: Не съм автомонтьор но мисля че знам доста повече от някои пичове :lol:

Така че ако някой има желание може да хвърли едно кратко обяснение за този клапан каква му е идеята.

А иначе двигателите на Голф 4 те пълен инжекцион ли са или моно. В крайна сметка може да се жертвам с едно Голф-че 4-ка 125 коня но незнам колко е добър като двигател и скоростна кутия ако някой има идея да каже!!!! Е в крайна сметка някой 150 коня пък нека ме боли сърцето :lol:

То пак добре че за момента съм се спрял на нещо в избора си че... това ми коства избора да се спра на такъв голф след 4-5 коли дизелови ама това е :предавам се :stll think:


Потребителски аватар
Vanu
Мнения: 153
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vanu » Вто 08 май 2007 23:39


аз бих предпочел Голф 3, понеже:
1. повече ми харесва като визия 8)
2. по-евтин за поддръжка
3. ако взимаш от първите Голф 4 е силно вероятно да страдат от детските си болести.

Иначе, в крайна сметка - зависи в какво състояние е колата, която ще вземеш. И до личен вкус :wink:


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Сря 09 май 2007 7:34


Така-а. Понеже си се спрял на комби, има една особеност. Моята информация е, че последния Голф 3 комби е произведен на 28.02.99; първия Голф 4 комби е произведен на 01.10.97 - т.е. има период (и то точно този, от който ти се интересуваш), в който са се произвеждали и двата.
Първия сайт, който си постнал, по-добре го остави. Явно четеш руски - погледни тук. Има доста инфо, има и голям форум, включително и специален раздел за избора на конкретен модел, както и отзиви на собственици.
Мисля, че Голф 4 с моноинж. няма.
Не се засягай, може много да знаеш, но с това, което написа тук, предчувствам че ще имаш доста неприятности с вземането на кола от чужбина - най-малкото може да те "преметнат" недоброжелатели. Но ти си знаеш най-добре. Всъщност защо не погледнеш (пак) и дизелите ?
Успех !


Потребителски аватар
Jetman
Мнения: 435
Регистриран на: Пон 28 авг 2006 8:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Jetman » Сря 09 май 2007 13:17


Доста интересен въпрос си поставил Г3 или Г4 - разликата в цената и качеството на двата автомобила е гелема! Както и поддръжката! По това че търсиш моно двигател съдя че може би си мислиш за газ?!?! Но и аз смятам че моно след 98 май не правят :( По вероятно е да се намери 1.8моно но на Голф 3. При Г4 1.8 125 коня според много колеги върви по-малко а гори по-вече от 1.8Т 150 к.с. Ако пък изобщо не мислиш за АГУ и тем подобни едно 1.8Т е супер избор за Г4(като изключим дизеляците де)...

ОФФ Защо след като имаш опит с дизел, сега го изключваш като вариант и търсиш бенц, какво не ти допадна???


Потребителски аватар
gogo333
Мнения: 33
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 15:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот gogo333 » Сря 09 май 2007 16:44


Да отговоря на колегата Jetman. Затова съм пуснал темата в форума за да разбера да взимам 3 или 4-ка и затова съм казал че возия не ме интересува толкова нито че на таблото има един уред повече. Интересува ме двигател и ходова част, скорости :wink:

За това че търся моно не тарся моно просто с такиви двигатели са колите които предлагат :lol: А за газта да ти кажа толкова меее страх от газ че със сигурност няма да си сложа газова. Искам бензинова кола че ми се кара пак бензин така оборотомерчето да играе :dance: Това немога да го разбера вземе 150 коня кола пък и лепне газова :roll: Хранят лъв с слама :lol: Турбо неми трябва достатачно си върви и без турбо :wink:
След известно време пак ще си взема дизелче ама за сега това ми се кара :)
"gr_kanev" - мерси още веднаж за инфото - интересно че застъпват двата модела !?


Потребителски аватар
Jetman
Мнения: 435
Регистриран на: Пон 28 авг 2006 8:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Jetman » Сря 09 май 2007 19:05


Значи и аз съм на мнение че е глупаво да се вземе мощна бензинова кола и да се търси после икономия с АГУ, ГИ и метани :lol:
Определено(ако финансите ти позволяват разбира се) е по-добре(и от естетическа гледна точка) да избереш Г4 - 1.8 125к.с. или по разтоварения вариант 2.0! Те ще прилягат много по хармонично на комбито от 1.6, а разхода ще е умерен!
Ако избереш по-евтината поддръжка, то тогава вземи един запазен Голф 3 от последните 97-98 - 1.8 90к.с. или 2.0 115к.с. който по ти пасне като динамика или който намериш в по-добро техническо състояние. Мисля че 1.8 е най-добрия избор що се отнася за Г3!
Успех с покупката колега :да:


Потребителски аватар
Cherepaha
Мнения: 951
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cherepaha » Сря 09 май 2007 19:26


gogo333 написа: А иначе можете да ме просветлите относно клапана моля все пак несъм такъв пълен олигофрен ако ми се обясни ще разбера :lol:


:banghead:

Чевече, недей да ходиш да си внасяш кола ....



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта