1.8T или 1.9TDI? (отново)

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
DTS-GOLF 4
Мнения: 243
Регистриран на: Съб 24 мар 2007 18:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

1.8T или 1.9TDI? (отново)

Мнениеот DTS-GOLF 4 » Съб 09 юни 2007 14:14


Koя от двете коли да избера.Фолксваген Голф 4-1.8 ГТИ-150 к.с-бензин. и Фолксваген-1.9-110 или 150 к.с-дизел.Коя кола ще върви повече и коя ще издържи повече.Обаче бензинката да е с газова уредба.И изобщо хубаво ли е да се слага газова уредба на кола.
mod edit: Sunny
Заглавието




Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Съб 09 юни 2007 14:23


За 1.8 турбо .. само газов инжекцион.За обикновена газова забрави.Цените са от 1000 лв. нагоре.Кой от 3-те двигателя ще издържи повече време е много трудно да се каже.За 1.9 тди 150 коня знам, че трябва да се кара само с хубава нафта, но в БГ е трудно да се каже има ли такава изобщо някъде по бензиностанциите.1.9 110 коня .... по малко капризен от към гориво, но и той не търпи скапана нафта.Като цяло 1.9 помпа-дюза са здрави мотори.Имат проблеми с турбото, дебитомер и датчици.

И 3-те мотора са с турбо.Това е една от най-скъпите части на тези мотори и е добре да направиш обстоен преглед преди покупката.1.8 Т е подходящ за тунинговане, но гледам питаш за газ, та едвали мислиш да правих подобни процедури.

За газта .... и аз не знам дали е по-добре за самия мотор да се кара на газ или на бензин.На газ няма нагари и отлагания, характерни при работата на бензин.

Гледай кой е най-читав и дали ти харесва колата на която е сложен.Все пак колата не е само двигател :)


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 09 юни 2007 16:56


Какъв е проблемът един турбо двг да работи на LPG?Само разходът се вдига леко,заради по-малката калоричност на газта.
При тези цени на горивата,газовият инжекцион,дори и от скъпите италиански се изплаща бързо и лесно и просто се слага на друга кола при необходимост.Няма емулатори,няма аванс процесори,има само редуктор,4 дюзи,1 ЕКУ и тва е.


Потребителски аватар
Wizi
Мнения: 329
Регистриран на: Нед 06 мар 2005 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Wizi » Съб 09 юни 2007 20:16


Имаме си една тема в Ауди форума, която е ТОЧНО на тази тематика и общо взето само около тези модификации - 1.8Т и 1.9TDI 110, 130 и 150 коня. Вече 250та страница се търси истната.... успех! :D


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Нед 10 юни 2007 7:02


andro_ написа:Какъв е проблемът един турбо двг да работи на LPG?


Високата компресия е проблема. Мога да изпиша няколко страници по тази тема, но на кратко, сместа не може да се нагласи достатъчно точно с допълнителна система на двигател който е толкова компютъризиран колкото 1.8Т, особенно за моделите от 2000 г когато дрoселовата клапа започва да се контролира електронно и то от ЕКУто.

Ти виждал ли си клапан забит в капака на колата от вътре в следствие на предварителна детонация?

Та относно въпроса на колегата според мен по-добре да си вземе дизела.


Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Вто 12 юни 2007 7:14


щом стои въобще въпроса да сложиш на 1.8Т газ, значи отговора е ясен - 1.9TDI


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Вто 12 юни 2007 7:40


20vTurbo написа:
andro_ написа:Какъв е проблемът един турбо двг да работи на LPG?


Високата компресия е проблема. Мога да изпиша няколко страници по тази тема, но на кратко, сместа не може да се нагласи достатъчно точно с допълнителна система на двигател който е толкова компютъризиран колкото 1.8Т, особенно за моделите от 2000 г когато дрoселовата клапа започва да се контролира електронно и то от ЕКУто.

Ти виждал ли си клапан забит в капака на колата от вътре в следствие на предварителна детонация?

Та относно въпроса на колегата според мен по-добре да си вземе дизела.

Ам не,не съм виждал :oops: .
Аз бях на мнение,че газта е с по-високо октаново число от бензина и дори и при по-високо налягане няма да детонира,но изглежда нещата стоят по друг начин.
В такъв случай TDI :wink: .


Потребителски аватар
Cherepaha
Мнения: 951
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cherepaha » Вто 12 юни 2007 9:22


Sir T написа:щом стои въобще въпроса да сложиш на 1.8Т газ, значи отговора е ясен - 1.9TDI


:да:


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Вто 12 юни 2007 10:04


Sir T написа:щом стои въобще въпроса да сложиш на 1.8Т газ, значи отговора е ясен - 1.9TDI

:да:


Потребителски аватар
Jetman
Мнения: 435
Регистриран на: Пон 28 авг 2006 8:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Jetman » Вто 12 юни 2007 10:31


Разбира се че ТДИ е двигателя :bowdown , то никой който малко от малко го интересува икономичността на колата не си взема турбиниран бензинов автомобил :D Слагането на газ на 1.8Т не е невъзможна но е доста трудна задачка, а и никой не е застрахован от към последващи проблеми! Най-добре 110 к.с. мотора(не помпа-дюза) - може да леко слабичък, но е достатъчен за голф и доста икономичен! Ако търсиш по-сериозен вървеж тогава 130 или 150 к.с. ПД и вземаш само качествена нафта(ако както споменаха колегите има токова нещо в БГ)


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Вто 12 юни 2007 10:50


Sir T написа:щом стои въобще въпроса да сложиш на 1.8Т газ, значи отговора е ясен - 1.9TDI


1.8Т на газ е същото като онова Порше Кайен, което е на метан mhihi mhihi mhihi :screwy


DTS-GOLF 4
Мнения: 243
Регистриран на: Съб 24 мар 2007 18:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот DTS-GOLF 4 » Вто 12 юни 2007 15:50


Кое ПОРШЕ КАЙЕН.Сложете картинка или дайте линк.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 12 юни 2007 16:08


Stefan написа:
Sir T написа:щом стои въобще въпроса да сложиш на 1.8Т газ, значи отговора е ясен - 1.9TDI


1.8Т на газ е същото като онова Порше Кайен, което е на метан mhihi mhihi mhihi :screwy


приятел работи на лукойл.. няма да ти казвам какви извращения съм виждал ...кайени с газ .. с класи .. поршета.. сякакви такива маймуни.. той ги има снимани ще го помоля да прати снимки да ги видите и вие ;)


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Вто 12 юни 2007 17:47


Мисля, че Кайена беше Пернишки, някой от Перник да каже :roll:


DTS-GOLF 4
Мнения: 243
Регистриран на: Съб 24 мар 2007 18:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Здравейте.

Мнениеот DTS-GOLF 4 » Съб 16 юни 2007 10:30


Здравейте!
Искате да кажете че на Фолксваген Голф 1.8Т ГТИ не може да се сложи газова уредба,еми може ли да е само 1.8 ГТИ без Т тогава вече ще може ли.Благодаря



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта