Koя от двете коли да избера.Фолксваген Голф 4-1.8 ГТИ-150 к.с-бензин. и Фолксваген-1.9-110 или 150 к.с-дизел.Коя кола ще върви повече и коя ще издържи повече.Обаче бензинката да е с газова уредба.И изобщо хубаво ли е да се слага газова уредба на кола.
mod edit: Sunny
Заглавието
1.8T или 1.9TDI? (отново)
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: Съб 24 мар 2007 18:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
За 1.8 турбо .. само газов инжекцион.За обикновена газова забрави.Цените са от 1000 лв. нагоре.Кой от 3-те двигателя ще издържи повече време е много трудно да се каже.За 1.9 тди 150 коня знам, че трябва да се кара само с хубава нафта, но в БГ е трудно да се каже има ли такава изобщо някъде по бензиностанциите.1.9 110 коня .... по малко капризен от към гориво, но и той не търпи скапана нафта.Като цяло 1.9 помпа-дюза са здрави мотори.Имат проблеми с турбото, дебитомер и датчици.
И 3-те мотора са с турбо.Това е една от най-скъпите части на тези мотори и е добре да направиш обстоен преглед преди покупката.1.8 Т е подходящ за тунинговане, но гледам питаш за газ, та едвали мислиш да правих подобни процедури.
За газта .... и аз не знам дали е по-добре за самия мотор да се кара на газ или на бензин.На газ няма нагари и отлагания, характерни при работата на бензин.
Гледай кой е най-читав и дали ти харесва колата на която е сложен.Все пак колата не е само двигател
И 3-те мотора са с турбо.Това е една от най-скъпите части на тези мотори и е добре да направиш обстоен преглед преди покупката.1.8 Т е подходящ за тунинговане, но гледам питаш за газ, та едвали мислиш да правих подобни процедури.
За газта .... и аз не знам дали е по-добре за самия мотор да се кара на газ или на бензин.На газ няма нагари и отлагания, характерни при работата на бензин.
Гледай кой е най-читав и дали ти харесва колата на която е сложен.Все пак колата не е само двигател

-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Какъв е проблемът един турбо двг да работи на LPG?Само разходът се вдига леко,заради по-малката калоричност на газта.
При тези цени на горивата,газовият инжекцион,дори и от скъпите италиански се изплаща бързо и лесно и просто се слага на друга кола при необходимост.Няма емулатори,няма аванс процесори,има само редуктор,4 дюзи,1 ЕКУ и тва е.
При тези цени на горивата,газовият инжекцион,дори и от скъпите италиански се изплаща бързо и лесно и просто се слага на друга кола при необходимост.Няма емулатори,няма аванс процесори,има само редуктор,4 дюзи,1 ЕКУ и тва е.
- 20vTurbo
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
- Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
- Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
- Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
- Контакти:
andro_ написа:Какъв е проблемът един турбо двг да работи на LPG?
Високата компресия е проблема. Мога да изпиша няколко страници по тази тема, но на кратко, сместа не може да се нагласи достатъчно точно с допълнителна система на двигател който е толкова компютъризиран колкото 1.8Т, особенно за моделите от 2000 г когато дрoселовата клапа започва да се контролира електронно и то от ЕКУто.
Ти виждал ли си клапан забит в капака на колата от вътре в следствие на предварителна детонация?
Та относно въпроса на колегата според мен по-добре да си вземе дизела.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
20vTurbo написа:andro_ написа:Какъв е проблемът един турбо двг да работи на LPG?
Високата компресия е проблема. Мога да изпиша няколко страници по тази тема, но на кратко, сместа не може да се нагласи достатъчно точно с допълнителна система на двигател който е толкова компютъризиран колкото 1.8Т, особенно за моделите от 2000 г когато дрoселовата клапа започва да се контролира електронно и то от ЕКУто.
Ти виждал ли си клапан забит в капака на колата от вътре в следствие на предварителна детонация?
Та относно въпроса на колегата според мен по-добре да си вземе дизела.
Ам не,не съм виждал

Аз бях на мнение,че газта е с по-високо октаново число от бензина и дори и при по-високо налягане няма да детонира,но изглежда нещата стоят по друг начин.
В такъв случай TDI

Разбира се че ТДИ е двигателя
, то никой който малко от малко го интересува икономичността на колата не си взема турбиниран бензинов автомобил
Слагането на газ на 1.8Т не е невъзможна но е доста трудна задачка, а и никой не е застрахован от към последващи проблеми! Най-добре 110 к.с. мотора(не помпа-дюза) - може да леко слабичък, но е достатъчен за голф и доста икономичен! Ако търсиш по-сериозен вървеж тогава 130 или 150 к.с. ПД и вземаш само качествена нафта(ако както споменаха колегите има токова нещо в БГ)


-
- Мнения: 243
- Регистриран на: Съб 24 мар 2007 18:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Stefan написа:Sir T написа:щом стои въобще въпроса да сложиш на 1.8Т газ, значи отговора е ясен - 1.9TDI
1.8Т на газ е същото като онова Порше Кайен, което е на метан![]()
![]()
![]()
приятел работи на лукойл.. няма да ти казвам какви извращения съм виждал ...кайени с газ .. с класи .. поршета.. сякакви такива маймуни.. той ги има снимани ще го помоля да прати снимки да ги видите и вие

-
- Мнения: 243
- Регистриран на: Съб 24 мар 2007 18:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Здравейте.
Здравейте!
Искате да кажете че на Фолксваген Голф 1.8Т ГТИ не може да се сложи газова уредба,еми може ли да е само 1.8 ГТИ без Т тогава вече ще може ли.Благодаря
Искате да кажете че на Фолксваген Голф 1.8Т ГТИ не може да се сложи газова уредба,еми може ли да е само 1.8 ГТИ без Т тогава вече ще може ли.Благодаря
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта