С твърди,или меки гуми колата е по-стабилна на завои?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen

(примерно по планински път)

с твърди
73
70%
с меки
31
30%
 
Общо гласове: 104
Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

С твърди,или меки гуми колата е по-стабилна на завои?

Мнениеот тръба » Пон 02 юли 2007 22:13


Имам предвид атмосверите в гумите.

Последна промяна от тръба на Пон 02 юли 2007 22:19, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Пон 02 юли 2007 22:16


в какъв смисъл?

напомпани малко или много или самата гума да е мека или твърда

ако е самата гума с меки разбира се че е по стабилно


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пон 02 юли 2007 22:17


С меки ( с по-малко налягане от препоръчваното),НО си отиват много,много по-бързо.
Пояснение:в завой меката гума има по-голяма площ,но ляга на едната си страна и странично се изхабява невероятно бързо.


pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

Мнениеот pacohaker » Пон 02 юли 2007 22:23


аз съм чувал че мека гума в завой може да се отлепи от джантата


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 02 юли 2007 22:26


Аз карам с меки на долна граница/при мен 2,3 предни и 2,1 задни/ за да е по-стабилна и да не троша джанти и окачване по дупките пък и не превозвам товар освен мен и жената.


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Пон 02 юли 2007 22:27


точно това лягане на страничния борд ме притеснява мен...
все пак там няма шарка и въобще не е предвидено да опира тази част в земята

на събора карах с гуми напомпани на 2.5 и нямах проблеми...


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пон 02 юли 2007 22:44


DragoGT написа:точно това лягане на страничния борд ме притеснява мен...
все пак там няма шарка и въобще не е предвидено да опира тази част в земята

на събора карах с гуми напомпани на 2.5 и нямах проблеми...


В един от епизодите на Fifth Gear от настоящия сезон тестваха един Г5 и малкият дришльо (не мога да му запомня името) каза на Тифф Нидел(знаете го как кара,жив дрифтаджия):
"Wow,look at the tires,they're completely rubbish" и Тифф отговори:
"Well,that's why the sidewall of a tire is for" :D


Потребителски аватар
shenko
Мнения: 1115
Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shenko » Пон 02 юли 2007 22:49


за да е стабина в завой възможно най-ниска и твърда :twisted:


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Пон 02 юли 2007 22:55


shenko написа:за да е стабина в завой възможно най-ниска и твърда :twisted:

това като окачване да

но като гума самата гума трябва да е мека по принцип

а за това как да е напомпана вече не знам - там е спорна работа


Потребителски аватар
vw_passat
Мнения: 95
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 18:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот vw_passat » Пон 02 юли 2007 22:59


Аз мисля, че е с меки.


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Пон 02 юли 2007 23:26


Абе май с по твърдички...поне на мен така ми се струва. Когато са по твърди сякаш страничното изместване на джантата спрямо пътя е по малко (по-малко се клати)


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Пон 02 юли 2007 23:38


shenko написа:за да е стабина в завой възможно най-ниска и твърда :twisted:


Това е правилният отговор и съм изненадан колко хора отговориха грешно.

По-принцип здраво напомпаната гума е много по-чувствителна и дава възможност за по-прецизно управление.


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Вто 03 юли 2007 6:35


Нека всички отговорили с "по-меки" да опитат да покарат с едни и същи гуми с разлика в налягането, а и със зимни/летни гуми. Разлика има и тя е осезателна. За да няма двусмислици: с по-твърди(и като налягане и като смес) колата се държи доста по-добре в завои.


Потребителски аватар
Birdie
Мнения: 798
Регистриран на: Съб 24 юли 2004 15:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СОФИЯ, Младост-1
Контакти:

Мнениеот Birdie » Вто 03 юли 2007 7:45


С твърди бе, няма никаква логика да е с меки :shock


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Вто 03 юли 2007 9:20


И аз съм за твърди :039:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 88 госта