


проблем с налягането на маслото
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пет 27 юли 2007 12:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
проблем с налягането на маслото
Не е тук местото на темата но искам да разбера как да оправя проблема Отскоро съм собственик на Ауди Б4 1.9 ТДИ но имам проблем с маслото няма достатъчно налягане като вдигна кам 95-100 км/час и лампичката светва и зумера пищи ходих в юнитреид 'Х' и мериха налягането казаха че е 1.5 бара а трябвало да е 2 бара на 2000 оборота.Смених датчици, маслена помпа, основни и биелни лагери сменях няколко различни маслени филтъра но не се оправи.Моля за съвет от какво може да е този проблем и как да го оправя.Благодаря ви предварително.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
оборота.Смених датчици, маслена помпа, основни и биелни лагери сменях няколко различни маслени филтъра но не се оправи
Ама какво значи не се оправи - налягането или пищенето ?
защото ако не се е оправило налягането след тези смени , мисля, че е наложително скорострелно да смениш майстора


Последна промяна от juve на Пет 27 юли 2007 16:38, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пет 27 юли 2007 12:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
лично на мене ми се струва , че тук има някаква дребна гадост, която ти прави бай-пас на маслото ... ако не е клапана ( капсулования) на помпата, приемам , че не е "смукателната цедка", защото си я промивал , филтър ..сменил си няколко....лагери уж нови ....имаш нещо гламаво.... и понеже си от София , май е добре да посетиш например vaskoto1 и да му изсипеш този проблем на главата ( ако иска де )
и следва тежката артилерия да направи проблема на пух и прах
( мале , каква съм наколенка.... изкарах една студена бира от приказки
)





- tatenceto
- Мнения: 781
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: проблем с налягането на маслото
аз имам подобен проблем на моята кола и за сега не мога да си обясня защо . но при мен налягането е 0,8 бара . аз не съм сменил само лагерите на паразитния вал,но се съмнявам да е от него. и като си говоря с приятели остава само да е маслената помпа независимо че е сменявана. защото мерено маслото и при главата и преди масления филтър налягането е едно и също. но лошото е че не разполагам с маслени помпи за проба за да се обедя в правотата на мнениетоpepuncho_^ написа:Не е тук местото на темата но искам да разбера как да оправя проблема Отскоро съм собственик на Ауди Б4 1.9 ТДИ но имам проблем с маслото няма достатъчно налягане като вдигна кам 95-100 км/час и лампичката светва и зумера пищи ходих в юнитреид 'Х' и мериха налягането казаха че е 1.5 бара а трябвало да е 2 бара на 2000 оборота.Смених датчици, маслена помпа, основни и биелни лагери сменях няколко различни маслени филтъра но не се оправи.Моля за съвет от какво може да е този проблем и как да го оправя.Благодаря ви предварително.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
мерено маслото и при главата и преди масления филтър налягането е едно и също.
Ами ако направим една хипотетична система от помпа, филтър и тръба , като тръбата е отворена и не оказва особено съпротивление на флуида, какво мислиш , че ще измериш след помпата преди филтъра , след него и където там решиш ? Смисъла от твоето писание има само ако имаш някакви падове на налягането тук или там иначе не доказва нищо според мен....
- tatenceto
- Мнения: 781
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
наясно съм с материала и за това писах че налягането и на 2-те места е еднакво.иначе ще ми кажат да премеря преди филтъра.и за това мнението ми е че всичко ,можеби, идва от помпата.juve написа:мерено маслото и при главата и преди масления филтър налягането е едно и също.
Ами ако направим една хипотетична система от помпа, филтър и тръба , като тръбата е отворена и не оказва особено съпротивление на флуида, какво мислиш , че ще измериш след помпата преди филтъра , след него и където там решиш ? Смисъла от твоето писание има само ако имаш някакви падове на налягането тук или там иначе не доказва нищо според мен....
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
,можеби, идва от помпата.
точно за това се хващам и аз....тази помпа може да направи налягане , когато има определено хидравлично съпротивление по системата...ако от някъде се лее на поразия естествено е , че налягането няма да е високо...а ако се лее радикално даже би клоняло към 0 без да има проблем с помпата.....
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пет 27 юли 2007 12:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пет 27 юли 2007 12:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 93 госта