проблем с налягането на маслото

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
pepuncho_^
Мнения: 4
Регистриран на: Пет 27 юли 2007 12:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

проблем с налягането на маслото

Мнениеот pepuncho_^ » Пет 27 юли 2007 12:29


Не е тук местото на темата но искам да разбера как да оправя проблема Отскоро съм собственик на Ауди Б4 1.9 ТДИ но имам проблем с маслото няма достатъчно налягане като вдигна кам 95-100 км/час и лампичката светва и зумера пищи ходих в юнитреид 'Х' и мериха налягането казаха че е 1.5 бара а трябвало да е 2 бара на 2000 оборота.Смених датчици, маслена помпа, основни и биелни лагери сменях няколко различни маслени филтъра но не се оправи.Моля за съвет от какво може да е този проблем и как да го оправя.Благодаря ви предварително.




Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пет 27 юли 2007 13:57


оборота.Смених датчици, маслена помпа, основни и биелни лагери сменях няколко различни маслени филтъра но не се оправи

Ама какво значи не се оправи - налягането или пищенето ?
защото ако не се е оправило налягането след тези смени , мисля, че е наложително скорострелно да смениш майстора :!: Защото то като се замислиш, маслото смазва под налягане 2 та вала , турбината евентуално и толкова ( грубо казано) Това чудо няма ли някакъв редукционен клапан за налягането на маслото ... или смуче през полузапушен отвор ..или маслото , дето си сложил е нещо подозрително...а бе много се отплеснах - поясни се ... :oops:

Последна промяна от juve на Пет 27 юли 2007 16:38, променено общо 1 път.


pepuncho_^
Мнения: 4
Регистриран на: Пет 27 юли 2007 12:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pepuncho_^ » Пет 27 юли 2007 14:32


ми налягането не се оправи 1.5 бара си е.има клапан на помпата но тои не се регулира капсолован е а за други клапани незнам.помпата е чисто нова и не е запушен отвора промивах и двигатела.карам с масло ЕЛФ 10В 40 турбо дизел.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пет 27 юли 2007 16:52


лично на мене ми се струва , че тук има някаква дребна гадост, която ти прави бай-пас на маслото ... ако не е клапана ( капсулования) на помпата, приемам , че не е "смукателната цедка", защото си я промивал , филтър ..сменил си няколко....лагери уж нови ....имаш нещо гламаво.... и понеже си от София , май е добре да посетиш например vaskoto1 и да му изсипеш този проблем на главата ( ако иска де ) :wink: и следва тежката артилерия да направи проблема на пух и прах :wink: ( мале , каква съм наколенка.... изкарах една студена бира от приказки :bowdown :bowdown :bowdown )


Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот minimiro » Пет 27 юли 2007 23:52


Да не вала да е отъркан под старите лагери...то сал тва остана комай


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: проблем с налягането на маслото

Мнениеот tatenceto » Нед 29 юли 2007 18:54


pepuncho_^ написа:Не е тук местото на темата но искам да разбера как да оправя проблема Отскоро съм собственик на Ауди Б4 1.9 ТДИ но имам проблем с маслото няма достатъчно налягане като вдигна кам 95-100 км/час и лампичката светва и зумера пищи ходих в юнитреид 'Х' и мериха налягането казаха че е 1.5 бара а трябвало да е 2 бара на 2000 оборота.Смених датчици, маслена помпа, основни и биелни лагери сменях няколко различни маслени филтъра но не се оправи.Моля за съвет от какво може да е този проблем и как да го оправя.Благодаря ви предварително.
аз имам подобен проблем на моята кола и за сега не мога да си обясня защо . но при мен налягането е 0,8 бара . аз не съм сменил само лагерите на паразитния вал,но се съмнявам да е от него. и като си говоря с приятели остава само да е маслената помпа независимо че е сменявана. защото мерено маслото и при главата и преди масления филтър налягането е едно и също. но лошото е че не разполагам с маслени помпи за проба за да се обедя в правотата на мнението


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Нед 29 юли 2007 21:07


мерено маслото и при главата и преди масления филтър налягането е едно и също.

Ами ако направим една хипотетична система от помпа, филтър и тръба , като тръбата е отворена и не оказва особено съпротивление на флуида, какво мислиш , че ще измериш след помпата преди филтъра , след него и където там решиш ? Смисъла от твоето писание има само ако имаш някакви падове на налягането тук или там иначе не доказва нищо според мен....


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tatenceto » Нед 29 юли 2007 22:20


juve написа:
мерено маслото и при главата и преди масления филтър налягането е едно и също.

Ами ако направим една хипотетична система от помпа, филтър и тръба , като тръбата е отворена и не оказва особено съпротивление на флуида, какво мислиш , че ще измериш след помпата преди филтъра , след него и където там решиш ? Смисъла от твоето писание има само ако имаш някакви падове на налягането тук или там иначе не доказва нищо според мен....
наясно съм с материала и за това писах че налягането и на 2-те места е еднакво.иначе ще ми кажат да премеря преди филтъра.и за това мнението ми е че всичко ,можеби, идва от помпата.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Нед 29 юли 2007 22:25


Бе тия маслени помпи как се проверяват дали са сдали багажа?
Или няма такъв на4ин,само смяна с нова :roll:


max-2
Мнения: 59
Регистриран на: Сря 05 юли 2006 17:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот max-2 » Пон 30 юли 2007 12:49


Ако има параzитен вал тоzи мотор, нищо `удно да е от него. Жалко, `е не сте го погледнали при смяна на лагерите


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пон 30 юли 2007 15:13


,можеби, идва от помпата.

точно за това се хващам и аз....тази помпа може да направи налягане , когато има определено хидравлично съпротивление по системата...ако от някъде се лее на поразия естествено е , че налягането няма да е високо...а ако се лее радикално даже би клоняло към 0 без да има проблем с помпата.....


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tatenceto » Сря 01 авг 2007 9:14


незнам,но си мисля че преди филтъра още няма никакво съпротивление. освен от бушона на помпата .


pepuncho_^
Мнения: 4
Регистриран на: Пет 27 юли 2007 12:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pepuncho_^ » Сря 01 авг 2007 11:12


кака да премеря налягането на главата не ми е мн ясно аз съм го мерил на филтъра.


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tatenceto » Чет 02 авг 2007 12:52


pepuncho_^ написа:кака да премеря налягането на главата не ми е мн ясно аз съм го мерил на филтъра.
по същия начин както е при филтъра.датчика .намира се по средата на главата от към скоростите.


pepuncho_^
Мнения: 4
Регистриран на: Пет 27 юли 2007 12:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pepuncho_^ » Чет 02 авг 2007 15:39


Мерси за отговора но този мотор няма там датчик и няма как да се премери



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 95 госта