Какво мислите за скобите по охладителната система на vw?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen

винаги се затруднявам с "въпрос на анкетата"

перфектни са
62
73%
отвратителни са
23
27%
 
Общо гласове: 85
Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Какво мислите за скобите по охладителната система на vw?

Мнениеот тръба » Сря 31 окт 2007 4:14


Мен много,ама много ме изнервиха и ги смених всичките. :twisted: :evil: :twisted: :evil:




Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Мнениеот sashobas » Сря 31 окт 2007 7:53


Това са едни много добри скоби.На по двадесет години и не изпускат.А тези дето си ги сложил ако ти се наложи да развиеш един два пъти и ще потекът.По добре си върни оригиналните.Със подходящи клещи тип гарги се монтират и демонтират без ядове.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Сря 31 окт 2007 8:26


Всеки път пада неравна борба, в която ме побеждават. Изпочупвам си маникюра и педикюра докато сваля 1-2 скоби. Някои много ме ядосаха и ги смених....последно с тръбен ключ ги борих....с клещи гарги ги борих.....интересно ми е какъв е инструмента за тях в сервиза....не вярвам да пада такава неравна борба и там...


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12126
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Сря 31 окт 2007 9:53


С клещи тип трета ръка се борят перфектно и бързо.


Потребителски аватар
Petyoffy
Мнения: 625
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
Автомобил: Passat B7
Двигател: CBBF 2012
Местоположение: София

Мнениеот Petyoffy » Сря 31 окт 2007 10:22


sashobas написа:Това са едни много добри скоби.На по двадесет години и не изпускат.А тези дето си ги сложил ако ти се наложи да развиеш един два пъти и ще потекът.По добре си върни оригиналните.Със подходящи клещи тип гарги се монтират и демонтират без ядове.
:да:
Доказали са се с времето. За всяко нещо си има чалъм.


Потребителски аватар
buFka
Мнения: 3315
Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Герена
Контакти:

Мнениеот buFka » Сря 31 окт 2007 10:26


я некой за неразбралите да пусне снимка на клещи тип гарги....


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Сря 31 окт 2007 10:31


Ето с такива клещи си отварям скобите без никакъв проблем.

Изображение


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 31 окт 2007 10:34


Ето това е оригиналния туул.

Изображение




А най-лесно в любителски условия става с клещи тип чирак, защото имат фиксация и си разнасяш скобата без усилие колкото си искаш.


Изображение

Последна промяна от L&R на Сря 31 окт 2007 18:45, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Сря 31 окт 2007 10:35


добри са само трудно се отварят без клещи-трета ръка ,че иначе може да останеш без пръсти :D а тия който се продават са боклук като я стегнеш и къса маркуча или съединението


jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Сря 31 окт 2007 10:38


Има си причина тия скоби да са този тип и тя е че ако налягането в охл. система са повиши много(напр.пробила гарнитура или спукана глава)те се разтварят от налягането и течността избива от там,а не да се спукат сума си маркучи.Аз много се дразня на някои сервизи които безпричинно ми смениха няколко скоби за някой лев отгоре :twisted:


Потребителски аватар
petarkolev
Мнения: 1702
Регистриран на: Пет 10 ное 2006 10:16
Автомобил: Jetta II 1.8
Двигател: RP
Местоположение: София

Мнениеот petarkolev » Сря 31 окт 2007 10:58


Мноооооого доволен поне от досегашните интервенции :D


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 31 окт 2007 10:58


jerrry написа:Има си причина тия скоби да са този тип и тя е че ако налягането в охл. система са повиши много(напр.пробила гарнитура или спукана глава)те се разтварят от налягането и течността избива от там,а не да се спукат сума си маркучи.Аз много се дразня на някои сервизи които безпричинно ми смениха няколко скоби за някой лев отгоре :twisted:

точно за това са еластични, а и не увреждат гумата и това под гумата :wink:


Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8857
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batmilko » Сря 31 окт 2007 11:58


jerrry написа:Има си причина тия скоби да са този тип и тя е че ако налягането в охл. система са повиши много(напр.пробила гарнитура или спукана глава)те се разтварят от налягането и течността избива от там,а не да се спукат сума си маркучи.Аз много се дразня на някои сервизи които безпричинно ми смениха няколко скоби за някой лев отгоре :twisted:

не отпускат, пука си маркуча, особено двадесет годишния...
и когато нямаш такива клещи в колата, въпреки, че имаш маркуч, нищо не можеш да направиш.... кофти, а?


Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Мнениеот bomber » Сря 31 окт 2007 12:01


batmilko написа:
jerrry написа:Има си причина тия скоби да са този тип и тя е че ако налягането в охл. система са повиши много(напр.пробила гарнитура или спукана глава)те се разтварят от налягането и течността избива от там,а не да се спукат сума си маркучи.Аз много се дразня на някои сервизи които безпричинно ми смениха няколко скоби за някой лев отгоре :twisted:

не отпускат, пука си маркуча, особено двадесет годишния...
и когато нямаш такива клещи в колата, въпреки, че имаш маркуч, нищо не можеш да направиш.... кофти, а?

Да...


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Сря 31 окт 2007 12:07


Боте, със същия успех може да нямаш отверка...кофти, а?
Звучиш смешно. Пък като си си купил кола, пък погледни какви инструменти може да са ти необходими ако закъсаш и да си ги набавиш.
Аз си нося тия клещи в колата, но не си нося резервни маркучи... кофти, а? mhihi



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 98 госта