Какво мислите за скобите по охладителната система на vw?
- тръба
- Мнения: 1656
- Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Какво мислите за скобите по охладителната система на vw?
Мен много,ама много ме изнервиха и ги смених всичките.

- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Всеки път пада неравна борба, в която ме побеждават. Изпочупвам си маникюра и педикюра докато сваля 1-2 скоби. Някои много ме ядосаха и ги смених....последно с тръбен ключ ги борих....с клещи гарги ги борих.....интересно ми е какъв е инструмента за тях в сервиза....не вярвам да пада такава неравна борба и там...
- К.Одаджийски
- VW експерт

- Мнения: 12172
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
- Petyoffy
- Мнения: 625
- Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CBBF 2012
- Местоположение: София
sashobas написа:Това са едни много добри скоби.На по двадесет години и не изпускат.А тези дето си ги сложил ако ти се наложи да развиеш един два пъти и ще потекът.По добре си върни оригиналните.Със подходящи клещи тип гарги се монтират и демонтират без ядове.
Доказали са се с времето. За всяко нещо си има чалъм.
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Ето това е оригиналния туул.
А най-лесно в любителски условия става с клещи тип чирак, защото имат фиксация и си разнасяш скобата без усилие колкото си искаш.

А най-лесно в любителски условия става с клещи тип чирак, защото имат фиксация и си разнасяш скобата без усилие колкото си искаш.

Последна промяна от L&R на Сря 31 окт 2007 18:45, променено общо 1 път.
-
jerrry
- Мнения: 355
- Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Има си причина тия скоби да са този тип и тя е че ако налягането в охл. система са повиши много(напр.пробила гарнитура или спукана глава)те се разтварят от налягането и течността избива от там,а не да се спукат сума си маркучи.Аз много се дразня на някои сервизи които безпричинно ми смениха няколко скоби за някой лев отгоре 
- petarkolev
- Мнения: 1702
- Регистриран на: Пет 10 ное 2006 10:16
- Автомобил: Jetta II 1.8
- Двигател: RP
- Местоположение: София
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
jerrry написа:Има си причина тия скоби да са този тип и тя е че ако налягането в охл. система са повиши много(напр.пробила гарнитура или спукана глава)те се разтварят от налягането и течността избива от там,а не да се спукат сума си маркучи.Аз много се дразня на някои сервизи които безпричинно ми смениха няколко скоби за някой лев отгоре
точно за това са еластични, а и не увреждат гумата и това под гумата
- batmilko
- Мнения: 8857
- Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
- Автомобил: Opel Zafira
- Двигател: 1900 CDTI
- Местоположение: София
- Контакти:
jerrry написа:Има си причина тия скоби да са този тип и тя е че ако налягането в охл. система са повиши много(напр.пробила гарнитура или спукана глава)те се разтварят от налягането и течността избива от там,а не да се спукат сума си маркучи.Аз много се дразня на някои сервизи които безпричинно ми смениха няколко скоби за някой лев отгоре
не отпускат, пука си маркуча, особено двадесет годишния...
и когато нямаш такива клещи в колата, въпреки, че имаш маркуч, нищо не можеш да направиш.... кофти, а?
- bomber
- Мнения: 4315
- Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Софията
batmilko написа:jerrry написа:Има си причина тия скоби да са този тип и тя е че ако налягането в охл. система са повиши много(напр.пробила гарнитура или спукана глава)те се разтварят от налягането и течността избива от там,а не да се спукат сума си маркучи.Аз много се дразня на някои сервизи които безпричинно ми смениха няколко скоби за някой лев отгоре
не отпускат, пука си маркуча, особено двадесет годишния...
и когато нямаш такива клещи в колата, въпреки, че имаш маркуч, нищо не можеш да направиш.... кофти, а?
Да...
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта




