



sashobas написа:Това са едни много добри скоби.На по двадесет години и не изпускат.А тези дето си ги сложил ако ти се наложи да развиеш един два пъти и ще потекът.По добре си върни оригиналните.Със подходящи клещи тип гарги се монтират и демонтират без ядове.
jerrry написа:Има си причина тия скоби да са този тип и тя е че ако налягането в охл. система са повиши много(напр.пробила гарнитура или спукана глава)те се разтварят от налягането и течността избива от там,а не да се спукат сума си маркучи.Аз много се дразня на някои сервизи които безпричинно ми смениха няколко скоби за някой лев отгоре
jerrry написа:Има си причина тия скоби да са този тип и тя е че ако налягането в охл. система са повиши много(напр.пробила гарнитура или спукана глава)те се разтварят от налягането и течността избива от там,а не да се спукат сума си маркучи.Аз много се дразня на някои сервизи които безпричинно ми смениха няколко скоби за някой лев отгоре
batmilko написа:jerrry написа:Има си причина тия скоби да са този тип и тя е че ако налягането в охл. система са повиши много(напр.пробила гарнитура или спукана глава)те се разтварят от налягането и течността избива от там,а не да се спукат сума си маркучи.Аз много се дразня на някои сервизи които безпричинно ми смениха няколко скоби за някой лев отгоре
не отпускат, пука си маркуча, особено двадесет годишния...
и когато нямаш такива клещи в колата, въпреки, че имаш маркуч, нищо не можеш да направиш.... кофти, а?
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 114 госта