Много бавно се развиват нещата и последователността на нещата които правя по него малко се пообърка спрямо първоначалните планове от преди 10 години.
Наскоро смених тампоните на двигателя с хидравлични. За момента съм палил буса само няколко пъти на място и мога да кажа че има сериозна разлика. Нормално, като се има предвид, че тези които извадих бяха много втвърдени и напукани. Със старите тампони, когато работеше на място всички вибрации се предаваха на купето. Чакам да пристигне и нов от Heritage серията на PowerFlex за скоростната кутия. Там тампона е скъсан и е закрепен колкото да пази някакво ниво. Тази серия се предлага като най-близка до фабрично вгражданата твърдост, дано не е прекалено твърд материала.
В момента съм разглобил окачването за да сложа нови пружини и амортисьори. Докато чакам да се рециклира рейката се хванах да омажа отдолу за да стопирам ръждите където има тръгнали такива. Следващия път ще опитам да кача някоя снимка.
T3 Caravelle
-
- Мнения: 738
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: T3 Caravelle
Повечето части за окачването на едно място. Тампони, накрайници, шарнири - всичко беше сменяно преди няколко години и все още беше в добро състояние.
-
- Мнения: 738
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: T3 Caravelle
Тампоните на хидравличната рейка подмених с нови PowerFlex. Сложих допълнително укрепване на рейката. След първите две карания мога да кажа, че има ефект, но за да съм по-категоричен в оценката си, трябва да го тествам и на магистрална скорост.
За момента амортисьорите са настроени на втора степен, което е 50% от мах им твърдост на разтягане. Всъщност не съм сигурен, че твърдост е правилно да го определя. Това е колко бързо отскача амортисьора след като се е свил. Ще покарам и ще реша дали да ги остава така или ще ги върна на базовата настройка, която трябва да съответства на оригиналните амортисьори.
За момента амортисьорите са настроени на втора степен, което е 50% от мах им твърдост на разтягане. Всъщност не съм сигурен, че твърдост е правилно да го определя. Това е колко бързо отскача амортисьора след като се е свил. Ще покарам и ще реша дали да ги остава така или ще ги върна на базовата настройка, която трябва да съответства на оригиналните амортисьори.