Много бавно се развиват нещата и последователността на нещата които правя по него малко се пообърка спрямо първоначалните планове от преди 10 години.
Наскоро смених тампоните на двигателя с хидравлични. За момента съм палил буса само няколко пъти на място и мога да кажа че има сериозна разлика. Нормално, като се има предвид, че тези които извадих бяха много втвърдени и напукани. Със старите тампони, когато работеше на място всички вибрации се предаваха на купето. Чакам да пристигне и нов от Heritage серията на PowerFlex за скоростната кутия. Там тампона е скъсан и е закрепен колкото да пази някакво ниво. Тази серия се предлага като най-близка до фабрично вгражданата твърдост, дано не е прекалено твърд материала.
В момента съм разглобил окачването за да сложа нови пружини и амортисьори. Докато чакам да се рециклира рейката се хванах да омажа отдолу за да стопирам ръждите където има тръгнали такива. Следващия път ще опитам да кача някоя снимка.
T3 Caravelle
-
- Мнения: 737
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: T3 Caravelle
Повечето части за окачването на едно място. Тампони, накрайници, шарнири - всичко беше сменяно преди няколко години и все още беше в добро състояние.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта