... Здравейте колеги, ... ами то заглавието си го казва всичко ... имах наскоро един инцидент (да не се случва на никой) и като резултат едно от нещата за смяна бяха фаровете ... намерих си втора ръка Бош заедно с моторчета за регулиране на височината на фара ... Голфа е 3ка ГЛ и няма такива екстри, но се чудех дали ще е трудно да се вкарат в употреба ... предполагам, че трябва само да опъна кабели, да вържа някъде към бушоните и да си купя нов блок за включване на фаровете - такъв с врътка за регулиране на височината ...
... възможна ли е тази операция и как по точно ... мерси
Как да си вържа моторчетата за регулиране на фаровете ?
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- tankishev
- Мнения: 437
- Регистриран на: Пон 19 сеп 2005 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София

...ако правилно разчитам схемата трябва да взема +12 от фаровете ? ... нулата ми минава през врътката за височина на фаровете ... средният кабел е за контролиране на височината и идва от врътката за... а самата врътка се захранва от блока за фаровете (ако приемем, че не си купя нов блок и си монтирам отделна врътка за нагласяне на височината) ...
...значи само кабели и никакви бушони ?
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ДА добре си го разчел...
Дали е маса.. не знам...
Но си вземи направо управляващ блог за твоята кола, машинки, и си прекарай кабели.....
и би трябвало да си готов...
аз мисля също да го правя на полото...
така че действай смело, и после пиши пак тук
успех.. искренно ме интересува как вървят машинките на старо....
Дали е маса.. не знам...
Но си вземи направо управляващ блог за твоята кола, машинки, и си прекарай кабели.....
и би трябвало да си готов...
аз мисля също да го правя на полото...
така че действай смело, и после пиши пак тук

успех.. искренно ме интересува как вървят машинките на старо....
- tankishev
- Мнения: 437
- Регистриран на: Пон 19 сеп 2005 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Фаровете ги взех от симеон по 40лв. + 15лв. за машинките общо 110 за двата (почти колкото един нов без машинка
) ... оказа се, че машинките са сравнително евтини като се замисля той блока май ще ми се окаже по скъп отколкото 2те машинки заедно ... трябва да посетя италианеца да видя за какво става въпрос ... на графиката тези цифри 1.0 и 0.5 дебелина на проводника ли са ?

- tankishev
- Мнения: 437
- Регистриран на: Пон 19 сеп 2005 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
... при Г3 оригиналната врътка е част от целият блок от който пускаш фарове/габарити/за мъгла и регулираш осветлението на таблото ... но може да си купя една като за поло и да си я монтирам над пепелника .. и без това там имам само копче за реотаните на задното стъкло .. пък и щом е 5лв.
уточнение ...
моят ...
този който трябва да взема ...


уточнение ...
моят ...
този който трябва да взема ...
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колеги по принцип тази врътка се слага за да НАМАЛЯВА височината на светенето на фаровете..
т.е. когато е на 0 фаровете светят според изисквания на производутеля и на куп други комисии /стига някой да не е пипал изрично/
Врътката намалява "височината" т.е. фара започва да свети все по-близко до колата....
направено е когато се натовари колата и "клекне" задницата, да си врътнеш да не кьоравиш хората...
Това се разбира най-добре на тъмно и на място...
т.е. когато е на 0 фаровете светят според изисквания на производутеля и на куп други комисии /стига някой да не е пипал изрично/
Врътката намалява "височината" т.е. фара започва да свети все по-близко до колата....
направено е когато се натовари колата и "клекне" задницата, да си врътнеш да не кьоравиш хората...
Това се разбира най-добре на тъмно и на място...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта