Километраж Голф 2-от два един
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- _NqKoI_
- Мнения: 530
- Регистриран на: Съб 14 мар 2009 12:36
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: ABF
- Местоположение: Plovdiv
Re: Километраж Голф 2-от два един
-
momchil.beshkov
- Мнения: 4
- Регистриран на: Чет 09 юли 2009 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pleven
Re: Километраж Голф 2-от два един
Здравейте! Стигнал съм с разглобяването до тук. Някои знае ли как да премахна пружинката и месинговата втулка обозначени с червена стрелка, за да стигна до забчатото колелце посочено със синя стрелка, което трябва да залепя за остта му. Благодаря предварително.
- stefan4o
- Мнения: 19340
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Километраж Голф 2-от два един
Ами аз я махах с минусова отвертка, малка, от тези часовникарските. Но трябва много внимателската, защото пружинката може да се изкриви (вече ми се случи един път). Напъваш отдолу и се молиш да излезе по-лесно, голяма мъка е между другото... 

- Лъвчо
- KMETO
- Мнения: 1649
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:58
- Автомобил: Passat B5 syncro
- Двигател: AFN
- Местоположение: Радомир/София
Re: Километраж Голф 2-от два един
_NqKoI_ написа::oops:и последно какво табло трябва да търся
![]()
sa6i4 написа:Колеги,тъй като си взех табло с оборотомер за Голфарата,но е с VDO 950,а моята е с 935 и мисля,че ще дава доста отклонение в показанията идеята ми е да ги разглобя двете табла и в това с оборотомера да пробвам да внедря моят километраж.Някой правил ли е подобно нещо и имате ли представа дали е постижимо?
Имам един приятел,който на Рейсъра си сложи оборотомер от Кадет в таблото си,но при Голфа не знам дали ще стане...
viewtopic.php?f=45&t=156847
Това табло е преправено точно както колегите казаха в по горните си постове.Просто вадиш скоростомера до 220км. и слагаш другия който е до 200км. за да отчита правилно скороста.

- valyo_v
- Мнения: 367
- Регистриран на: Нед 28 яну 2007 23:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Километраж Голф 2-от два един
Здравейте колеги !
имам СПЕШНА нужда от помощ!
става дума за това че се повреди оборотомера на един приятел.Неговия е с 2 букси и в самия оборотомер влизат 4 крачета с буксичка (+ ZA - ZC )само това е за самия оборотомер.Искам да сменя само тази част с оборотомера а другото да си остане същото,но след дълго обикляне намерих километражи само с 1 букса.Като цяло пластмасите зад оборотомера са същите и ще пасне на мястото на стария,но вместо тази буксичка с 4 пинчета,в горния край на оборотомера "мушамата" има 7-8 пресовани като малки нитчета връзки към самия оборотомер
а мястото където стария има букса,на тоя е запушено и няма нищо.Кажете как ще стане от 2та да направя един работещ нормално.
Благодаря ви много предварително!
имам СПЕШНА нужда от помощ!
става дума за това че се повреди оборотомера на един приятел.Неговия е с 2 букси и в самия оборотомер влизат 4 крачета с буксичка (+ ZA - ZC )само това е за самия оборотомер.Искам да сменя само тази част с оборотомера а другото да си остане същото,но след дълго обикляне намерих километражи само с 1 букса.Като цяло пластмасите зад оборотомера са същите и ще пасне на мястото на стария,но вместо тази буксичка с 4 пинчета,в горния край на оборотомера "мушамата" има 7-8 пресовани като малки нитчета връзки към самия оборотомер
Благодаря ви много предварително!
Re: Километраж Голф 2-от два един
Здравейте. Въпросът ми е в това, че ми попадна дизелово табло и реших да сложа оборотомера на моето табло. Но се оказа, че се разминават в работата/поради това че моят е бензин/. Мога ли да го накарам да показва както трябва макар и до 5000 об/мин.
- Bobcho_82
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 17 юли 2007 20:04
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: GU+
- Местоположение: София
Re: Километраж Голф 2-от два един
Няма как да стане търси табло с оборотомер от бензин
Re: Километраж Голф 2-от два един
ОК. Съгласявам се, но все пак си мисля, че евентоално има вариант.Понеже и сега си показва,но до 700об/мин. Мисля да му махна интеграла който е на пистата отзад и да пробвам кво ще стане/едно голямо нищо ПРЕДПОЛАГАМ/. А в крайна сметка принципа на работа не е ли един и същ? Просто единият е закачен към бубината, а другия към динамото/май/.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта

