Идея за резервната гума

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
profesor humel
Мнения: 451
Регистриран на: Пет 08 май 2009 13:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Идея за резервната гума

Мнениеот profesor humel » Вто 06 юли 2010 22:16


бре, и аз имам Застава ама гумата така не е точно върху самия двигател , иначе като замисал е добро ма пасатора има голям хамбар от заде не му е нужно там гумата. Поздрави :beer




Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Идея за резервната гума

Мнениеот bobocamaro » Вто 06 юли 2010 22:18


Ljubon написа:ЦЪК!

Извинявам се за оффа предварително.Тъпото брадато копеле от клипа дори не знае кой колектор да ползва,да си пече простотиите.Но и женицата му не пада по-долу "ми те Volkswagen май не стават да готвиш на тях".Боже,боже прибери си вересиите :banghead: :banghead:
А патерицата се помпа на 4 атмосфери и наистина не е гот да стои върху мотора...майчице това USA хората са плашещо тъпи парчета,forever.


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Идея за резервната гума

Мнениеот enigma79 » Вто 06 юли 2010 22:19


Ljubon написа:Мдааа... Гледал съм по американски сайтове рецепти за ястия - как да си приготвиш крехко печено месо докато си караш колата. Та завиваш мръвките в алуминиево фолио и го заклещваш някъде отгоре върху енджина, за да не изпадне по пътя. Ето как става нагледно:
ЦЪК
ЦЪК!
ЦЪК-ЦЪК
Същото ще се получи и с гумата!

Колега,ти добре ли си?Това не е направи си сам и не е по американските коли :screwy Става въпрос за коли,ПРОИЗВЕДЕНИ ЗА ЕВРОПА.Щом си решил да готвиш,купи си американска кола и натъпчи ако искаш през смукателния колектор цели картофи,дано да успееш да изкараш през аспуха чипс :063: Таки ва всезнайковци като тебе,където само спорите за щяло и нещяло,.Ако имаш газова,защо не си вържеш към нея една плочка за газов котлон :screwy
Едит.Специално за субарото,беше ясно защо не е отзад,заради 4по4 mhihi Или ако имаше отзадее резервна гума,нямаше да има багажник :012:

Последна промяна от enigma79 на Вто 06 юли 2010 22:22, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
Zerga3GT
Мнения: 1276
Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
Автомобил: Golf A3
Двигател: ABU 94
Местоположение: ВТ
Контакти:

Re: Идея за резервната гума

Мнениеот Zerga3GT » Вто 06 юли 2010 22:20


Изпускателните тръби на нивата са от ляво на мотора а гумата се пада от дясно
нито е до радиатора нито до тръбите :012:

идеята е оригинална но не и практична


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Идея за резервната гума

Мнениеот Bai Sando » Вто 06 юли 2010 22:33


За колите с по малки двигатели(като моя)при които има доста свободно място,не виждам какъв е проблема :roll: Аз съм се навил да слагам газ и ще е с бутилка на мястото на резервната гума.И познайте къде точно ще я сложа :lol: И въобще не ми дреме дали щяло да и стане нещо или не..На доста коли съм го виждал заводски.Важното е в багажника да няма грозна бутилка и да има място поне за два сака :да: Тва си е мое мнение.Тия дни ще пробвам дали се събира от пред и ще умувам как да се застопори,зада не шава на сам на там.


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: Идея за резервната гума

Мнениеот Golf_Diesel_ » Вто 06 юли 2010 23:46


На по-старите ситроени резервните гуми са при двигатела, за по-новите не знам.Ето и на Сеата на един познат пак е отпред.
Изображение


Потребителски аватар
ZeroCool
Мнения: 1840
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
Автомобил: ImamDa
Двигател: sVatreshnoGorene
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти:

Re: Идея за резервната гума

Мнениеот ZeroCool » Сря 07 юли 2010 2:46


@enigma79, Golf_Diesel_.....e да..при двигателя е.....ама е на **тка си майна дет с вика...тя е по-близо до предната седалка отколкото до двигателя (образно казано)

И на Fiat Panda е при двигателя......
Изображение

....ама не е върху двигателя...

детайли детайли......няма начин просто тоя каучук, да не стане на пластмаса..от тея температури който са НАД двигателя...Над колектора.....над главата...все пак нормалната температура на охладителната течност е колко..70-80-90 градуса(мойта показва все 70...ама май не е наред :) ),
така че температурата "на повърхноста" на двигателя....не мисля, че е много по малка.
Като го бутна главата пари бе....не съм бил толкова смел че да бутна изпускателния колектор на запален двигател...но мисля, че и той пари....чел съм някъде...или съм гледал по Discovery.

И като сложиш тая гума, на 1см...от това всичкото нещо.....понеже за по-далеко аз незнам място как ще се намери.


Еми аз мисля че ще се опече и ще се нацепи.....и като спукаш гума като сложиш тая...и ще се окаже, че ако я беше оставил у вас в гаража...поне все още ще я имаш, здрава...и като се прибереш, щеш нещеш..ще си я ръгнеш в багажника.

П.С. за пръв път пиша толкова дълъг пост в тоя форум...извинявам се за грешкита ама ми се спи и не ми се редактира.

EDIT:
Като гледам и на нивата гумата е доста по на изток от агрегата....
Изображение


Потребителски аватар
Mihailov78
Мнения: 1112
Регистриран на: Пет 30 апр 2010 11:15
Автомобил: T3 Caravelle
Двигател: DG 1900cc Petrol
Местоположение: Sofia

Re: Идея за резервната гума

Мнениеот Mihailov78 » Сря 07 юли 2010 7:32


Тази идея е ОПАСНА. В Русия са обявили Таврията за най-опасния автомобил именно поради положението на резервната гума. На краш теста тази гума намираща се пред таблото върши работата на УБИЕЦ. Не си слагайте там гумата death

Ето съвета на руснаците:

...Если серьезно, то владельцам Таврий и Славут, равно как и обладателям Оки, стоит как минимум убрать «запаску» из-под капота и закрепить ее в багажнике (но не просто бросить)....


Ето я статията:

http://www.autoreview.ru/archive/2004/08/crtest/

и видеото:

http://www.youtube.com/watch?v=dwtmjeqR-Ak

Ето и "работата" на гумата:

http://www.autoreview.ru/archive/2004/0 ... 800/20.jpg

Въобще съвета ми е: карайте най-голямата кола която може да си позволите. Тези Панда, АХ, поло, тико и други подобни ако стане фал...


Потребителски аватар
pedalchobaba
Мнения: 1430
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Идея за резервната гума

Мнениеот pedalchobaba » Сря 07 юли 2010 8:28


Хъм, интересна тема. Както и интересни коментари. Прочетеното ме кара да си задам два въпроса:
1. Каква ли е температурата на една гума и въздуха в нея при нормални експлоатационни условия. Не говоря за скорости над 160 km/h или при спускането от Стара планина към Слънчев бряг. Дали е повече от 90'С. Защо ли някои ги пълнят с азот и свързано ли е това с тази температура.
2. Кое тежи повече - акумулатора или резрвната гума. Защо на краш тестовете не се вижда какво става с батерията и каква е разликата от това при удар гумата да те удари по главата отпред или отзад.


Потребителски аватар
Mihailov78
Мнения: 1112
Регистриран на: Пет 30 апр 2010 11:15
Автомобил: T3 Caravelle
Двигател: DG 1900cc Petrol
Местоположение: Sofia

Re: Идея за резервната гума

Мнениеот Mihailov78 » Сря 07 юли 2010 8:44


pedalchobaba написа:...
2. Кое тежи повече - акумулатора или резрвната гума. Защо на краш тестовете не се вижда какво става с батерията и каква е разликата от това при удар гумата да те удари по главата отпред или отзад.


Батерията подлежи на деформация. Гумата въобще не се деформира както се вижда. Тя избутва предната колона, волана и таблото директно върху водача и го убива което може да видиш от краш теста...


Потребителски аватар
Ljubon
Мнения: 3327
Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Идея за резервната гума

Мнениеот Ljubon » Сря 07 юли 2010 10:02


enigma79 написа:Колега,ти добре ли си?Това не е направи си сам и не е по американските коли :screwy Става въпрос за коли,ПРОИЗВЕДЕНИ ЗА ЕВРОПА...

Да, добре съм, държа си резервната гума под мокета в багажника, там където и е мястото. И не виждам логика в това твое деление на колите на американски и ПРОИЗВЕДЕНИ ЗА ЕВРОПА. И в двата случая двигателите се загряват яко и отделят много топлина. Дори съм виждал предни капаци на колеги, които са с махната фабрична изолация да им е компрометирана боята от загряването.
enigma79 написа:... Таки ва всезнайковци като тебе,където само спорите за щяло и нещяло,.Ако имаш газова,защо не си вържеш към нея една плочка за газов котлон :screwy

Просто изказвам мнение, не споря с никого, нито нещо съм те засегнал, за да правиш такива квалификации. Нямам газова и не искам да имам.


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Идея за резервната гума

Мнениеот i.e.i » Сря 07 юли 2010 10:44


махната фабрична изолация да им е компрометирана боята от загряването.

Тя изгаря и от слънцето.Колко ли е разликата в t на асфалта през лятото и тази на няколко см.от работещ двигател ?


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Идея за резервната гума

Мнениеот muns61 » Сря 07 юли 2010 11:41


Карал съм Застава и мога да кажа, че е много практично да е там гумата.
С Голфа, като тръгнеш нанякъде с пълен багажник и спукаш гума, вадиш цялата цигания на земята.
Колкото до безопастност, всеки сам си преценява.
:beer


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Идея за резервната гума

Мнениеот enigma79 » Сря 07 юли 2010 15:00


Ljubon написа:.

Колега,аз не деля,а само казвам че на колите произведени за европеския пазар,е имало тази екстра,може и другаде,но не съм се задълбочавал да чета.Отделно,ИЗРИЧНО ГО КАЗАХ за поставянето на гумата в при двигателя само фабрично.Нищо лично за газовата,но като ми даде този пример с готвеното,мисля че беше неуместно,затова аз дадох с газовата.Аз използвам газ за придвижване.Така дали гумата е върху двигателя или не,при мен беше на 50-60 процента върху двигателя,буквално върху него,доколкото си спомням се закрепваше върху един болт с планка и крилчата гайка,субарото беше с боксеров двигател и не си спомня до кои части на двигателя се опираше гумата :Mr Green Fun


Потребителски аватар
hooligans
Мнения: 18733
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
Двигател: 1.6 AEE
Местоположение: София

Re: Идея за резервната гума

Мнениеот hooligans » Сря 07 юли 2010 16:23


е вие ме утепахте :shock
няма такава глупост, да си сложиш резервната гума при двигателя :screwy
Следващата стъпка , предполагам е двигателя , на мястото на резерната гума в багажника...



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта