



Идея за резервната гума
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- profesor humel
- Мнения: 451
- Регистриран на: Пет 08 май 2009 13:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Идея за резервната гума
бре, и аз имам Застава ама гумата така не е точно върху самия двигател , иначе като замисал е добро ма пасатора има голям хамбар от заде не му е нужно там гумата. Поздрави 

- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Идея за резервната гума
Ljubon написа:ЦЪК!
Извинявам се за оффа предварително.Тъпото брадато копеле от клипа дори не знае кой колектор да ползва,да си пече простотиите.Но и женицата му не пада по-долу "ми те Volkswagen май не стават да готвиш на тях".Боже,боже прибери си вересиите


А патерицата се помпа на 4 атмосфери и наистина не е гот да стои върху мотора...майчице това USA хората са плашещо тъпи парчета,forever.
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Идея за резервната гума
Ljubon написа:Мдааа... Гледал съм по американски сайтове рецепти за ястия - как да си приготвиш крехко печено месо докато си караш колата. Та завиваш мръвките в алуминиево фолио и го заклещваш някъде отгоре върху енджина, за да не изпадне по пътя. Ето как става нагледно:
ЦЪК
ЦЪК!
ЦЪК-ЦЪК
Същото ще се получи и с гумата!
Колега,ти добре ли си?Това не е направи си сам и не е по американските коли



Едит.Специално за субарото,беше ясно защо не е отзад,заради 4по4


Последна промяна от enigma79 на Вто 06 юли 2010 22:22, променено общо 2 пъти.
- Zerga3GT
- Мнения: 1276
- Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
- Автомобил: Golf A3
- Двигател: ABU 94
- Местоположение: ВТ
- Контакти:
Re: Идея за резервната гума
Изпускателните тръби на нивата са от ляво на мотора а гумата се пада от дясно
нито е до радиатора нито до тръбите
идеята е оригинална но не и практична
нито е до радиатора нито до тръбите

идеята е оригинална но не и практична
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Идея за резервната гума
За колите с по малки двигатели(като моя)при които има доста свободно място,не виждам какъв е проблема
Аз съм се навил да слагам газ и ще е с бутилка на мястото на резервната гума.И познайте къде точно ще я сложа
И въобще не ми дреме дали щяло да и стане нещо или не..На доста коли съм го виждал заводски.Важното е в багажника да няма грозна бутилка и да има място поне за два сака
Тва си е мое мнение.Тия дни ще пробвам дали се събира от пред и ще умувам как да се застопори,зада не шава на сам на там.



- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Идея за резервната гума
На по-старите ситроени резервните гуми са при двигатела, за по-новите не знам.Ето и на Сеата на един познат пак е отпред.


- ZeroCool
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
- Автомобил: ImamDa
- Двигател: sVatreshnoGorene
- Местоположение: Горна Оряховица
- Контакти:
Re: Идея за резервната гума
@enigma79, Golf_Diesel_.....e да..при двигателя е.....ама е на **тка си майна дет с вика...тя е по-близо до предната седалка отколкото до двигателя (образно казано)
И на Fiat Panda е при двигателя......

....ама не е върху двигателя...
детайли детайли......няма начин просто тоя каучук, да не стане на пластмаса..от тея температури който са НАД двигателя...Над колектора.....над главата...все пак нормалната температура на охладителната течност е колко..70-80-90 градуса(мойта показва все 70...ама май не е наред
),
така че температурата "на повърхноста" на двигателя....не мисля, че е много по малка.
Като го бутна главата пари бе....не съм бил толкова смел че да бутна изпускателния колектор на запален двигател...но мисля, че и той пари....чел съм някъде...или съм гледал по Discovery.
И като сложиш тая гума, на 1см...от това всичкото нещо.....понеже за по-далеко аз незнам място как ще се намери.
Еми аз мисля че ще се опече и ще се нацепи.....и като спукаш гума като сложиш тая...и ще се окаже, че ако я беше оставил у вас в гаража...поне все още ще я имаш, здрава...и като се прибереш, щеш нещеш..ще си я ръгнеш в багажника.
П.С. за пръв път пиша толкова дълъг пост в тоя форум...извинявам се за грешкита ама ми се спи и не ми се редактира.
EDIT:
Като гледам и на нивата гумата е доста по на изток от агрегата....

И на Fiat Panda е при двигателя......

....ама не е върху двигателя...
детайли детайли......няма начин просто тоя каучук, да не стане на пластмаса..от тея температури който са НАД двигателя...Над колектора.....над главата...все пак нормалната температура на охладителната течност е колко..70-80-90 градуса(мойта показва все 70...ама май не е наред

така че температурата "на повърхноста" на двигателя....не мисля, че е много по малка.
Като го бутна главата пари бе....не съм бил толкова смел че да бутна изпускателния колектор на запален двигател...но мисля, че и той пари....чел съм някъде...или съм гледал по Discovery.
И като сложиш тая гума, на 1см...от това всичкото нещо.....понеже за по-далеко аз незнам място как ще се намери.
Еми аз мисля че ще се опече и ще се нацепи.....и като спукаш гума като сложиш тая...и ще се окаже, че ако я беше оставил у вас в гаража...поне все още ще я имаш, здрава...и като се прибереш, щеш нещеш..ще си я ръгнеш в багажника.
П.С. за пръв път пиша толкова дълъг пост в тоя форум...извинявам се за грешкита ама ми се спи и не ми се редактира.
EDIT:
Като гледам и на нивата гумата е доста по на изток от агрегата....

- Mihailov78
- Мнения: 1112
- Регистриран на: Пет 30 апр 2010 11:15
- Автомобил: T3 Caravelle
- Двигател: DG 1900cc Petrol
- Местоположение: Sofia
Re: Идея за резервната гума
Тази идея е ОПАСНА. В Русия са обявили Таврията за най-опасния автомобил именно поради положението на резервната гума. На краш теста тази гума намираща се пред таблото върши работата на УБИЕЦ. Не си слагайте там гумата
Ето съвета на руснаците:
Ето я статията:
http://www.autoreview.ru/archive/2004/08/crtest/
и видеото:
http://www.youtube.com/watch?v=dwtmjeqR-Ak
Ето и "работата" на гумата:
http://www.autoreview.ru/archive/2004/0 ... 800/20.jpg
Въобще съвета ми е: карайте най-голямата кола която може да си позволите. Тези Панда, АХ, поло, тико и други подобни ако стане фал...

Ето съвета на руснаците:
...Если серьезно, то владельцам Таврий и Славут, равно как и обладателям Оки, стоит как минимум убрать «запаску» из-под капота и закрепить ее в багажнике (но не просто бросить)....
Ето я статията:
http://www.autoreview.ru/archive/2004/08/crtest/
и видеото:
http://www.youtube.com/watch?v=dwtmjeqR-Ak
Ето и "работата" на гумата:
http://www.autoreview.ru/archive/2004/0 ... 800/20.jpg
Въобще съвета ми е: карайте най-голямата кола която може да си позволите. Тези Панда, АХ, поло, тико и други подобни ако стане фал...
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Идея за резервната гума
Хъм, интересна тема. Както и интересни коментари. Прочетеното ме кара да си задам два въпроса:
1. Каква ли е температурата на една гума и въздуха в нея при нормални експлоатационни условия. Не говоря за скорости над 160 km/h или при спускането от Стара планина към Слънчев бряг. Дали е повече от 90'С. Защо ли някои ги пълнят с азот и свързано ли е това с тази температура.
2. Кое тежи повече - акумулатора или резрвната гума. Защо на краш тестовете не се вижда какво става с батерията и каква е разликата от това при удар гумата да те удари по главата отпред или отзад.
1. Каква ли е температурата на една гума и въздуха в нея при нормални експлоатационни условия. Не говоря за скорости над 160 km/h или при спускането от Стара планина към Слънчев бряг. Дали е повече от 90'С. Защо ли някои ги пълнят с азот и свързано ли е това с тази температура.
2. Кое тежи повече - акумулатора или резрвната гума. Защо на краш тестовете не се вижда какво става с батерията и каква е разликата от това при удар гумата да те удари по главата отпред или отзад.
- Mihailov78
- Мнения: 1112
- Регистриран на: Пет 30 апр 2010 11:15
- Автомобил: T3 Caravelle
- Двигател: DG 1900cc Petrol
- Местоположение: Sofia
Re: Идея за резервната гума
pedalchobaba написа:...
2. Кое тежи повече - акумулатора или резрвната гума. Защо на краш тестовете не се вижда какво става с батерията и каква е разликата от това при удар гумата да те удари по главата отпред или отзад.
Батерията подлежи на деформация. Гумата въобще не се деформира както се вижда. Тя избутва предната колона, волана и таблото директно върху водача и го убива което може да видиш от краш теста...
- Ljubon
- Мнения: 3327
- Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Идея за резервната гума
enigma79 написа:Колега,ти добре ли си?Това не е направи си сам и не е по американските колиСтава въпрос за коли,ПРОИЗВЕДЕНИ ЗА ЕВРОПА...
Да, добре съм, държа си резервната гума под мокета в багажника, там където и е мястото. И не виждам логика в това твое деление на колите на американски и ПРОИЗВЕДЕНИ ЗА ЕВРОПА. И в двата случая двигателите се загряват яко и отделят много топлина. Дори съм виждал предни капаци на колеги, които са с махната фабрична изолация да им е компрометирана боята от загряването.
enigma79 написа:... Таки ва всезнайковци като тебе,където само спорите за щяло и нещяло,.Ако имаш газова,защо не си вържеш към нея една плочка за газов котлон
Просто изказвам мнение, не споря с никого, нито нещо съм те засегнал, за да правиш такива квалификации. Нямам газова и не искам да имам.
Re: Идея за резервната гума
махната фабрична изолация да им е компрометирана боята от загряването.
Тя изгаря и от слънцето.Колко ли е разликата в t на асфалта през лятото и тази на няколко см.от работещ двигател ?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Идея за резервната гума
Карал съм Застава и мога да кажа, че е много практично да е там гумата.
С Голфа, като тръгнеш нанякъде с пълен багажник и спукаш гума, вадиш цялата цигания на земята.
Колкото до безопастност, всеки сам си преценява.

С Голфа, като тръгнеш нанякъде с пълен багажник и спукаш гума, вадиш цялата цигания на земята.
Колкото до безопастност, всеки сам си преценява.

- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Идея за резервната гума
Ljubon написа:.
Колега,аз не деля,а само казвам че на колите произведени за европеския пазар,е имало тази екстра,може и другаде,но не съм се задълбочавал да чета.Отделно,ИЗРИЧНО ГО КАЗАХ за поставянето на гумата в при двигателя само фабрично.Нищо лично за газовата,но като ми даде този пример с готвеното,мисля че беше неуместно,затова аз дадох с газовата.Аз използвам газ за придвижване.Така дали гумата е върху двигателя или не,при мен беше на 50-60 процента върху двигателя,буквално върху него,доколкото си спомням се закрепваше върху един болт с планка и крилчата гайка,субарото беше с боксеров двигател и не си спомня до кои части на двигателя се опираше гумата

- hooligans
- Мнения: 18733
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
- Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
- Двигател: 1.6 AEE
- Местоположение: София
Re: Идея за резервната гума
е вие ме утепахте
няма такава глупост, да си сложиш резервната гума при двигателя
Следващата стъпка , предполагам е двигателя , на мястото на резерната гума в багажника...

няма такава глупост, да си сложиш резервната гума при двигателя

Следващата стъпка , предполагам е двигателя , на мястото на резерната гума в багажника...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта