Mihailov78 написа:enigma79 написа:...мисля да сложа по 2ва обемни датчика на страна,общо 4ри и един за багажното отделение.Тука изниква въпроса,дали няма да има проблем при толкова много датчици...
Недей, едно ще си пречат, друго няма смисъл. Два са напълно достатъчни за този малък обем какъвто е купето на колата. В багажника може да си сложиш, ако не е много мощен няма да пречи на другите. Опитай

Ако искаш да си повишиш сигурността на колата варианта е микровълнов с две зони. По 20-30 лв са. Така, ако някой само доближи много до колата се задейства втора зона и алармата приписква кратко и предупреждава, че някоя я оглежда.
Попадна ми платка с четири обемни датчика разположени в четирите посоки,като полилей

Така разположени заводски май няма да си пречат.Всичко опира до опити може би.А по въпроса за микровълнов датчик,ами на по горното ми мнение съм показал и такова животно,единствено трябва да го приобщя към алармата с малко калай и един поялник

Свързва се на мястото на шоковия датчик,или заедно в една верига,единствения минус е че алармата ми е с три кабела на шоковия датчик,или казано по просто,няма втора зона(жълтия кабел)В този случай и при нашия вариант жълтия кабел отпада.Гледах и при производителя на
Microwave Sensor и там е показано че ако алармата няма за втора зона,жълтия кабел трябва да се изолира.Решил съм да прекъсна червения кабел на шоковия датчик,по него алармата захранва шоковия датчик,от там през едно реле и така да се захрани,шоковия датчик,обемните датчици и Microwave Sensor.С другите кабели е ясно,черния е минус и синия е този през който се задейства алармата от датчика.Само се чудя дали да не сложа по един диод на всеки един син кабел от различните датчици.Може би и тука ще се експериментира
