







Mihailov78 написа:И на мен на това ми прилича. На платка към която се свръзват ултразвуковите обемни датчици които се монтират в горния край на кората на предните колонки...
Кварца е за стабилната честота на излъчване, за да няма случайни задействания на алармата.
Даже може би ще налучкам изводите като я гледам. Кабела на буксата откъм кварца е за излъчващият елемент. Другата букса е за приемащият елемент.
Червено +
Черно - маса
Синьо - изход към алармата
Вържи и датчиците (ако ги имаш) и захранването и сигурно ще заработи ако не е изгоряло нещо си. Светодиода трябва да примигва когато има движение пред датчиците.
enigma79 написа:...мисля да сложа по 2ва обемни датчика на страна,общо 4ри и един за багажното отделение.Тука изниква въпроса,дали няма да има проблем при толкова много датчици...
Mihailov78 написа:enigma79 написа:...мисля да сложа по 2ва обемни датчика на страна,общо 4ри и един за багажното отделение.Тука изниква въпроса,дали няма да има проблем при толкова много датчици...
Недей, едно ще си пречат, друго няма смисъл. Два са напълно достатъчни за този малък обем какъвто е купето на колата. В багажника може да си сложиш, ако не е много мощен няма да пречи на другите. Опитай
Ако искаш да си повишиш сигурността на колата варианта е микровълнов с две зони. По 20-30 лв са. Така, ако някой само доближи много до колата се задейства втора зона и алармата приписква кратко и предупреждава, че някоя я оглежда.
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта