mafiota написа:Изкам да попитам с какво точно е правено замерването на тези напрежения за които говорите??
Дане би това което измервате да е средната стойност на накъсанота напрежение към лампата??
Колега това което показваш като схема може и да тръгне, но в активен режим ще грее много яко. Както казват другите колеги е добре товара (лампата) да се захранва с ШИМ. Тогава интензитета на светене на лампата се променя като се промени дължината (времето) на 12-волтовите импулси които ще захранват лампата.
Но невиждам защо изкаш да го монтираш във фараТам и без друго се развиват големи температури от халогенната крушка, просто за мен няма смисъл да подлагаш електрониката на допълнително подгряване.
Но все пак ако се решил потърси колегата L&R, неговият модул е голям колкото запалка, и ми се струва че ще може да се тикне там където изкаш!
За жалост информация за метода на измерване няма,има само стойност- 9V. Запознат съм с модула на колегата L&R, на Bora-та ще се слага такъв. В краен случай може и на Сантата да сложа,но не ми се иска да се пипа нищо по инсталацията извън фара- рязане на кабели и тн. Oтносно охлаждането- не е проблем,имам радиаторчета за процесори,термопаста и вентилаторчета в изобилие.
Колега milmar,още утре ще пробвам предложението ти.

Благодаря много на всички за активното участие и полезните съвети.
