mupk0 написа:ABSOLUT написа:Има огромна тема по въпроса в Направи си сам, който между впрочем е правилния раздел за такава тема.
Тази тема ако не се лъжа спореха с колегата с VR6-тиците,че не е рентабилно да имаш свещи ала бала.Значи освен да остана с 2 свещи както казвате.Хем нма да се набутам за експеримента с парициЩе направя инсталация за 3 свещи,а ще свържа 2.Плюса за релетата мога да го свържа през тънкият кабел на алтернатора и на датчика на главата.Когато датчика на главата затвори релето плюс ще отида до другото реле,а когато се подаде ток от алтернатора,тогава ще се затвори и то и воала
тоест има няма 5 релета
Тц, не е такава темата, става въпрос за подгряването на антифриза за двигател 1Z, което е аналогично с AFN.
Ето това е тамата:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=64451
Пише всичко за оригиналната инсталация, оригиналното реле, за смяната на алтернатора и други полезни неща.
Например ти мислиш да си вземеш 5 релета да управляват схемата, а може би ако си намериш оригиналното реле от някоя кола в морга и го спазариш на добра цена или продавача не знае колко да му иска, може да ти излезе по-евтино.
Прегледай я, сигурен съм че ще намериш полезна информация.
