Разни проекти

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
ShoGo_GTI
Мнения: 1059
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
Двигател: AUQ 180
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: Разни проекти

Мнениеот ShoGo_GTI » Нед 13 май 2012 15:34


колега а тези прорези на дисковете с координатна машина ли са ?




Потребителски аватар
orbital
Мнения: 213
Регистриран на: Чет 06 май 2010 18:07
Автомобил: PASSAT B4
Двигател: 1Z 1996
Местоположение: Варна

Re: Разни проекти

Мнениеот orbital » Нед 13 май 2012 20:02


Lov4o написа:колега а тези прорези на дисковете с координатна машина ли са ?

Да колега на координат ги правих през 60 градуса
PaSSaT_DieseL написа:Колега пиши по подробно какви материяли си използвал .

Материали в какъв смисъл - почистването и шлайфането на клапаните се прави на машина , разстъргването на леглата на главата също е на машина само пасването е на ръка с паста.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8979
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Разни проекти

Мнениеот samo_pechka » Нед 13 май 2012 20:12


Lov4o написа:колега а тези прорези на дисковете с координатна машина ли са ?

На фреза и делителен апарат няма ли да стане пак добре?


Потребителски аватар
orbital
Мнения: 213
Регистриран на: Чет 06 май 2010 18:07
Автомобил: PASSAT B4
Двигател: 1Z 1996
Местоположение: Варна

Re: Разни проекти

Мнениеот orbital » Нед 13 май 2012 20:25


samo_pechka написа:
Lov4o написа:колега а тези прорези на дисковете с координатна машина ли са ?

На фреза и делителен апарат няма ли да стане пак добре?

Трябва ти въртяща маса ,а не делителен апарат , иначе и на фреза с въртяща маса става. :да:


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8979
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Разни проекти

Мнениеот samo_pechka » Нед 13 май 2012 20:28


Аа..ясно :да:


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Re: Разни проекти

Мнениеот golfer » Пон 14 май 2012 22:22


orbital написа:Когато ,човек няма работа ,а има на разположение машини се получава ето това:

Що си докарваш беля на главата?
Изтъняваш дискове, отгоре на всичко им правиш канали?!
Ясно е, че не си чел, но поне някъде да си чул, че дисковете се балансират?
Поне да си виждал случайно едни вдлъбнатини по периферията на диска?

И после цяла България пее за пернишки тунинг и голфове...

а тези дето ти се радват на изработката, като ги удари някой с такива интервенции на спирачките друго ще пишат ама нейсе...


Потребителски аватар
orbital
Мнения: 213
Регистриран на: Чет 06 май 2010 18:07
Автомобил: PASSAT B4
Двигател: 1Z 1996
Местоположение: Варна

Re: Разни проекти

Мнениеот orbital » Вто 15 май 2012 6:33


golfer написа:
orbital написа:Когато ,човек няма работа ,а има на разположение машини се получава ето това:

Що си докарваш беля на главата?
Изтъняваш дискове, отгоре на всичко им правиш канали?!
Ясно е, че не си чел, но поне някъде да си чул, че дисковете се балансират?
Поне да си виждал случайно едни вдлъбнатини по периферията на диска?

И после цяла България пее за пернишки тунинг и голфове...

а тези дето ти се радват на изработката, като ги удари някой с такива интервенции на спирачките друго ще пишат ама нейсе...

Братле , май ти не си чел :deal има машинка която престъргва спирачния диск дори без да се сваля от колата и съвсем случайно съм виждал такива дискове чисто нови които струват 300 кинта ,а за пернишки тунинг само ти си приказваш може би защото си от там нали си The Мaster of PERNIK TUNING performancе


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Разни проекти

Мнениеот parno » Вто 15 май 2012 6:44


колегата Golfer ти е казал правилно за баланса
в началото на темата те питах дали имаш намерение да караш такива дискове - каза не
сега оставам с друго впечатление


Потребителски аватар
orbital
Мнения: 213
Регистриран на: Чет 06 май 2010 18:07
Автомобил: PASSAT B4
Двигател: 1Z 1996
Местоположение: Варна

Re: Разни проекти

Мнениеот orbital » Вто 15 май 2012 18:41


parno написа:колегата Golfer ти е казал правилно за баланса
в началото на темата те питах дали имаш намерение да караш такива дискове - каза не
сега оставам с друго впечатление

Използваните дискове бяха от боклука за каране не стават , но ако се наканя да сваля моите ще ги направя така и ще ги карам.


Потребителски аватар
ZeroCool
Мнения: 1840
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
Автомобил: ImamDa
Двигател: sVatreshnoGorene
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти:

Re: Разни проекти

Мнениеот ZeroCool » Вто 15 май 2012 20:25


Доколкото знам по препоръки...диска е за изхвърляне ако е по малко от 10мм...това е за плътен диск...и то на моята кола....ако е над не виждам какъв е проблема......
Как според вас се нарязват заводските дискове?


Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Разни проекти

Мнениеот kr1s0 » Вто 15 май 2012 23:07


С изчисления се нарязват дисковете.Никой не е казал за начина на изработка,но този диск е правен да е плътен.

Тези от 300лв като знаете цената им колко по-различна от обикновените дискове е ,що аджеба не се замислите защо е толкова висока ?
Като състав ще бъде много по-различен от плътните ,които тук колегата "подобрява" според него само..


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Разни проекти

Мнениеот Stenly » Чет 17 май 2012 21:23


Дисковете стават екстра на машината безспорно.. НО има един момент.. Оригинално нарязаните спортни дискове или надупчени такива са направени от съвсем друг тип стомана и манипулациите по тях се правят при специални условия ,затова и цената е двойна че и тройна даже (пример Цимерман спорт). При преработката на обикновенни дискове към спортни има вероятност ножа на машината да направи микропукнатини ,които има вероятност от температурата да зейнат и да се пропука диска и оттам... сещаш се.


golf_tuning1
Мнения: 18
Регистриран на: Чет 05 мар 2009 19:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Italia/Bulgaria

Re: Разни проекти

Мнениеот golf_tuning1 » Чет 17 май 2012 22:13


Колко струва така да се направят 4 диска?


Потребителски аватар
Pirogov
Мнения: 671
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 20:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Разни проекти

Мнениеот Pirogov » Чет 17 май 2012 22:56


Това с прорезите е напълно безсмислено.Едва ли ще подобрят с нещо перформънса на спирачките.Отделно си мисля, че колегата споменал за микро пукнатините е прав.За визия имаш 6 , но моля те недей да караш с такива дискове death


Потребителски аватар
orbital
Мнения: 213
Регистриран на: Чет 06 май 2010 18:07
Автомобил: PASSAT B4
Двигател: 1Z 1996
Местоположение: Варна

Re: Разни проекти

Мнениеот orbital » Пет 18 май 2012 6:35


Колеги , няма да споря с вас.Всеки е прав за себе си ,първо намесихте стомана като материал ,аз поне не знам да има спирачни дискове за кола които са стоманени .Или са от чугун или от керамика и второ как мислите се нарязват фабричните такива може би без нож за да няма микро пукнатини ????Тогава с какво ги нарязват или дупчат ,а за цената им според лично мое мнение е висока поради удължения работен процес , защото след като ги излеят вместо само да ги шлайфат , трябва да ги качат и на обработващ център за да ги нареже или надупчи или и двете .Единствено успяхте да ме замислите за баланса ,който някой спомена.И някой каза че е безсмислено да се прорязват ,е няма да споря защо ги прорязват фабрично тогава?



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Vaklin1982 и 37 госта