
тест на акумулатор в домашни условия
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- KadROo
- Мнения: 541
- Регистриран на: Пон 25 окт 2010 20:19
- Автомобил: VW Vento
- Двигател: 1Z 1997
- Местоположение: Варна
Re: тест на акумулатор в домашни условия
Нищо не може да съживи един акумулатор като тръгва да умира 

- hristo stankov
- Мнения: 100
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 19:35
- Автомобил: VW GOLF II
- Двигател:
- Местоположение: Кърджали
Re: тест на акумулатор в домашни условия
Във всеки един голям център за продажба на акумулатори имат уред за тестване на акумулатори. Въвеждат ти данните на самия акумулатор и ти казват направо дали става за нещо или да го хвърляш. Това удоволствие струва само 2лв.
- icefire
- Мнения: 1777
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мünchen/София
Re: тест на акумулатор в домашни условия
Няма как да тестваш адекватно без да имаш товарна вилка. Поради тази причина, за да може да се тества евтино и с пордъчни средства вкъщи, може би е вариант да проучим колко товари товарната вилка, да намерим (или да си направим) сходен консуматор и така да мерим.
Иначе, вместо да се чудим как да симулираме товара на стартера, най-лесно да ползваме самия стартер - откачаш муксата на някой важен датчик, без който не може да запали колата, пускаш да върти стартера и мерош напрежението. Естествено, ще ти набие грешка за липсващия датчик, която трябва после да триеш.
Отделно от това, някои коли (но не знам при кои мотори и от кои години) записват грешка ако акумулаторът си заминава. На пасата ми (Б5.5, 1.8Т) се появи тази грешка, но колата си палеше нормално, така че аз я игнорирах. Хубаво де, карах я една седмица всеки ден и всичко беше точно. Като преседя обаче събота и неделя без да се кара, в понеделник - изненадааа.. и това беше през лятото, т.е. не беше студено..
Иначе, вместо да се чудим как да симулираме товара на стартера, най-лесно да ползваме самия стартер - откачаш муксата на някой важен датчик, без който не може да запали колата, пускаш да върти стартера и мерош напрежението. Естествено, ще ти набие грешка за липсващия датчик, която трябва после да триеш.
Отделно от това, някои коли (но не знам при кои мотори и от кои години) записват грешка ако акумулаторът си заминава. На пасата ми (Б5.5, 1.8Т) се появи тази грешка, но колата си палеше нормално, така че аз я игнорирах. Хубаво де, карах я една седмица всеки ден и всичко беше точно. Като преседя обаче събота и неделя без да се кара, в понеделник - изненадааа.. и това беше през лятото, т.е. не беше студено..
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: тест на акумулатор в домашни условия
zdravko_jett написа:а някой слушал ли е за следното нещо, викали му гимнастика- излива се електролита от акумулатора в съд после се долива дестилирана вода и акумулатора се зарежда на зарядно след определено време зареждане се излива водата и се налива нова дестилирана пак се зарежда излива се водата и се налива стария електролит без утайката,подобрявала се работата на акумулатора. колко има ефект не знам
Това съм го правил през 80-те когато карах соц.коли!!!И е



След като филтрираш електролита и го излееш обратно в акумулатора...зареждане и....каране поне още две години.Така съм "съживявал" напълно умрял акумулатор.
-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: тест на акумулатор в домашни условия
Това с миенето ще го пробвам, че имам един аку... Дето гъстотата на едната клетка е 1.10, а на останалите е 1.27. Бях го приготвил за вторични, но първо ще го пробвам с миене.
Що се отнася до темата, ако върти и пали какъв е проблема. Като зареждаш със зарядно трябва от всички клетки да излизат мехурчета. С годините плочите сулфатизират и капацитета пада, но ако плиш няма проблем.
Що се отнася до темата, ако върти и пали какъв е проблема. Като зареждаш със зарядно трябва от всички клетки да излизат мехурчета. С годините плочите сулфатизират и капацитета пада, но ако плиш няма проблем.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 39 госта