
Искам да попитам колко е максималното напрежение което може да понесе една халогенна крушка ... 14 V ?

vaskoto1 написа:релетата трябва да са вътре в купето по поне 3 причини:.
KingoftheROAD написа:CCCP_FAN написа:Преди релетата тока захранващ фаровете
След релетата тока захранващ фаровете
Колега, уреда на снимката ти е настроен да мери напрежение, а не ток. Много моля колегите, които са наясно с електротехниката да правят тазлика между напрежение и ток. Напрежението U се измерва във Волтове V, а тока I се измерва в Ампери А. Въпросът се отнася до ТОЕ - теоретични основи на електротехниката и се учи в техникумите. Понятията са елементарни и без тях човек не би могъл да се справи. Не искам да обиждам никого. Хайде със здаве, честито и безаварийна работа.
handycam написа:едно за късите светлини, едно за дългите и едно за халогените.
Cyberloner написа:абе не може ли да се мине само с подмяна на кабеляка съсзапазване на сегашната схема? Да свалям мостовака от бойлера направо
Не че съм против релетата но практиката покавз, че колкото едно нещо е по-просто усторено толкова е по-надеждно. Ако толкова искаме да си усложняваме живота някой може да се хване и регулатор на напрежението баш преди фара да сложи
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта