Релета за Фаровете на Голф 3

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Сря 18 юли 2007 21:48


браво на колегата за снимковия материал :)

Искам да попитам колко е максималното напрежение което може да понесе една халогенна крушка ... 14 V ? :roll:




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 18 юли 2007 21:51


Карах 1 седмица зимата с издумкал реле-регулатор голф2, лампите светеха бяло-синьо като ксенон, но още са здрави :D , а да забравих да кажа около 17V :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Сря 18 юли 2007 22:47


и аз си сложих :)
от 11.2 на 13.8
определено има разлика в светенето 8)


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Съб 28 юли 2007 23:14


vaskoto1 написа:релетата трябва да са вътре в купето по поне 3 причини:.


Сложих на мойта DRL като релето го сложих веднага след ключа за фаровете....0.4 волта нагоре....разбира се ключа за къси дълги и той бута .....
Горното давам само за пример че не печелиш почти нищо ако си с оригиналната инсталация !!!
При релетата вътре трябва да смениш кабелите до фаровете с по дебели инъче се обесмисля гимнастиката а пък това си е магария !!

Релето до дебелата букса над радиатора в една ниша и е незабелижимо и на оригиналните кабели 1.7 волта печелиш....
Другото нещо е че + за фаровете вземам от динамото а не от акумолатора...0.4 волта разлика динамо/акум.....!
Изображение
Преди
Изображение

След реле само за късите че ме домързя на дългите а и стана 01:00 часа !!
Изображение
Релето за ДРЛ а не за късите с пулс от лампата на динамото и закъснение 9 сек...
Изображение
Допълнителния ключ за вкл/изкл на дрл
Изображение

Релето за късите не съм го снимал че стана никое време :lol:


Потребителски аватар
mafiacartel
Мнения: 965
Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
Двигател: PG
Местоположение: гр.Поморие

Мнениеот mafiacartel » Сря 29 авг 2007 1:12


Колеги да ви питам докато несам направил някоя магария. Моите фарове като ги включа и като подам газ ими се увеличават та по този начин по който го правите вие ще имам ли същия проблем ? С крушки BOSCH Xenon Blue съм и на 4-те фара.


Потребителски аватар
mafiacartel
Мнения: 965
Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
Двигател: PG
Местоположение: гр.Поморие

Re: Релета за Фаровете на Голф 3

Мнениеот mafiacartel » Сря 29 авг 2007 1:20


KingoftheROAD написа:
CCCP_FAN написа:Преди релетата тока захранващ фаровете
Изображение
След релетата тока захранващ фаровете
Изображение


Колега, уреда на снимката ти е настроен да мери напрежение, а не ток. Много моля колегите, които са наясно с електротехниката да правят тазлика между напрежение и ток. Напрежението U се измерва във Волтове V, а тока I се измерва в Ампери А. Въпросът се отнася до ТОЕ - теоретични основи на електротехниката и се учи в техникумите. Понятията са елементарни и без тях човек не би могъл да се справи. Не искам да обиждам никого. Хайде със здаве, честито и безаварийна работа.


Колега напълно го разбрахме колегата какво иска да ни обясни ,а и може по погрешка да се е объркал ,но от снимките става ясно за какво говори. Несе обиждай ;)


Потребителски аватар
maistora_1
Мнения: 1325
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот maistora_1 » Сря 29 авг 2007 9:36


бихте ли ми пояснили - пада на напрежението заради кабелите ли се получава? и може ли да се добави някакъв елемент само към оригиналните релета?


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 29 авг 2007 9:39


maistora_1 написа:бихте ли ми пояснили - пада на напрежението заради кабелите ли се получава? и може ли да се добави някакъв елемент само към оригиналните релета?


Да заради тънките кабели и стари куплунзи, ключове.
Няма оригинално поставени такива, Ханс ги е спестил


Потребителски аватар
maistora_1
Мнения: 1325
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот maistora_1 » Сря 29 авг 2007 9:44


L&R написа:
Да заради тънките кабели и стари куплунзи, ключове.
Няма оригинално поставени такива, Ханс ги е спестил


а тези дето е написал колегата KingoftheROAD №18 и 53? за какво служат?


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 29 авг 2007 9:51


maistora_1 написа:...

Това като гледам гаража е на микробус, на голф, пасат, поло и т.н. аз лично релета не съм видял заводски. :roll: от преди 2000 де.


Потребителски аватар
maistora_1
Мнения: 1325
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот maistora_1 » Сря 29 авг 2007 10:18


освен да си погледна кутията с релета и да видим дали има място да се добавят такива релета...


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

?

Мнениеот lubo007 » Сря 29 авг 2007 15:38


handycam написа:едно за късите светлини, едно за дългите и едно за халогените. :idea:

според мен би трябвало да са по 2 на фар. т.е. едно за къси, и едно за дълги на ляв фар, и същото и за десния!!!


Потребителски аватар
Cyberloner
Мнения: 470
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 16:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cyberloner » Сря 29 авг 2007 20:07


абе не може ли да се мине само с подмяна на кабеляка съсзапазване на сегашната схема? Да свалям мостовака от бойлера направо :twisted:
Не че съм против релетата но практиката покавз, че колкото едно нещо е по-просто усторено толкова е по-надеждно. Ако толкова искаме да си усложняваме живота някой може да се хване и регулатор на напрежението баш преди фара да сложи :lol:


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Сря 29 авг 2007 21:20


Cyberloner написа:абе не може ли да се мине само с подмяна на кабеляка съсзапазване на сегашната схема? Да свалям мостовака от бойлера направо :twisted:
Не че съм против релетата но практиката покавз, че колкото едно нещо е по-просто усторено толкова е по-надеждно. Ако толкова искаме да си усложняваме живота някой може да се хване и регулатор на напрежението баш преди фара да сложи :lol:


Пада на напрежение в ключа за фаровете,ключа за къси дълги как ще го избегнеш даже и кабел от електрожен да сложиш ?


Потребителски аватар
Cyberloner
Мнения: 470
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 16:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cyberloner » Сря 29 авг 2007 22:17


като се преправи ключа :idea:



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта