Искам да попитам колко е максималното напрежение което може да понесе една халогенна крушка ... 14 V ?
Релета за Фаровете на Голф 3
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Ronin
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
vaskoto1 написа:релетата трябва да са вътре в купето по поне 3 причини:.
Сложих на мойта DRL като релето го сложих веднага след ключа за фаровете....0.4 волта нагоре....разбира се ключа за къси дълги и той бута .....
Горното давам само за пример че не печелиш почти нищо ако си с оригиналната инсталация !!!
При релетата вътре трябва да смениш кабелите до фаровете с по дебели инъче се обесмисля гимнастиката а пък това си е магария !!
Релето до дебелата букса над радиатора в една ниша и е незабелижимо и на оригиналните кабели 1.7 волта печелиш....
Другото нещо е че + за фаровете вземам от динамото а не от акумолатора...0.4 волта разлика динамо/акум.....!
Преди
След реле само за късите че ме домързя на дългите а и стана 01:00 часа !!
Релето за ДРЛ а не за късите с пулс от лампата на динамото и закъснение 9 сек...
Допълнителния ключ за вкл/изкл на дрл
Релето за късите не съм го снимал че стана никое време
- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
Re: Релета за Фаровете на Голф 3
KingoftheROAD написа:CCCP_FAN написа:Преди релетата тока захранващ фаровете
След релетата тока захранващ фаровете
Колега, уреда на снимката ти е настроен да мери напрежение, а не ток. Много моля колегите, които са наясно с електротехниката да правят тазлика между напрежение и ток. Напрежението U се измерва във Волтове V, а тока I се измерва в Ампери А. Въпросът се отнася до ТОЕ - теоретични основи на електротехниката и се учи в техникумите. Понятията са елементарни и без тях човек не би могъл да се справи. Не искам да обиждам никого. Хайде със здаве, честито и безаварийна работа.
Колега напълно го разбрахме колегата какво иска да ни обясни ,а и може по погрешка да се е объркал ,но от снимките става ясно за какво говори. Несе обиждай
- maistora_1
- Мнения: 1325
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- maistora_1
- Мнения: 1325
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- maistora_1
- Мнения: 1325
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
?
handycam написа:едно за късите светлини, едно за дългите и едно за халогените.
според мен би трябвало да са по 2 на фар. т.е. едно за къси, и едно за дълги на ляв фар, и същото и за десния!!!
- Cyberloner
- Мнения: 470
- Регистриран на: Пон 17 апр 2006 16:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
абе не може ли да се мине само с подмяна на кабеляка съсзапазване на сегашната схема? Да свалям мостовака от бойлера направо
Не че съм против релетата но практиката покавз, че колкото едно нещо е по-просто усторено толкова е по-надеждно. Ако толкова искаме да си усложняваме живота някой може да се хване и регулатор на напрежението баш преди фара да сложи
Не че съм против релетата но практиката покавз, че колкото едно нещо е по-просто усторено толкова е по-надеждно. Ако толкова искаме да си усложняваме живота някой може да се хване и регулатор на напрежението баш преди фара да сложи
- Ronin
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
Cyberloner написа:абе не може ли да се мине само с подмяна на кабеляка съсзапазване на сегашната схема? Да свалям мостовака от бойлера направо
Не че съм против релетата но практиката покавз, че колкото едно нещо е по-просто усторено толкова е по-надеждно. Ако толкова искаме да си усложняваме живота някой може да се хване и регулатор на напрежението баш преди фара да сложи
Пада на напрежение в ключа за фаровете,ключа за къси дълги как ще го избегнеш даже и кабел от електрожен да сложиш ?
- Cyberloner
- Мнения: 470
- Регистриран на: Пон 17 апр 2006 16:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта

