Ремонта е на В3 1,6 EZ без ABS предни дискове (256х13мм) и накладки! Това е марката на апаратите и външният им вид.

Първо трябва да се сдобиете с дисковете и накладките. За тука ще спомена само, че според каталога на "Делфи" за тая кола предлагат съвсем различен вид накладки и затова внимавайте
Изходният материал е това:
1. Мръсна кола

2. Новата придобивка! При мене TEXTAR (няма да обсъждам защо не се зарадвах на АТЕ - просто търговците са отвратителни, ама както и да е)


3. Студената биричка - която ми се размина заради пътя, който трябваше да мина вечерта

!
Стъпките са като на колегата:
1. Крика:

2. Смъкнато колело и стар диск:

3. Колелото под колата:

Това е прословутото болтче, което неможе да се развива:

При мене стана по следния начин: напъване с отвертката и удари по дръжката и с чук.
Първият болт за равиване е този, който държи подвижните части на апарата (гледано отдолу):

Мислех, че след като се разхлаби той и се махнат накладките ще може да се измъкне диска,

НОООО не. Продължаваме с двата болта, които държат целия апарат (гледано отгоре):

и гледано откъм двигателният отсек:

Те определено си бяха доста зор. Накрая с ъглово рамо от гедоре и с дълга тръба (колкото позволява мястото) с доста напъване стана. След като се откачи апарата и няма кой да помага е хубаво той да се завърже (типично по БГ с тел), за да не увисва на спирачните маркучи. ако има помагач докато си държите апарата той подменя диска с новият.

Преди подмяната ако по главината е много ръждата е добре тя да се третира по някакъв начин.
От тука нататък в обратен ред всички болтове, кой от където е излязъл

, докато се получи това:

Слагат се накладките (задължително нови при нови дискове) и изглеждат така:

Внимателно с пластинката (на апарата срещу високата температура) да си влезе хубаво:

и в крайна сметка това е резултата:

И най-накрая се получава това:


Цялата процедура за първото колело около 50мин, а на второто 25, 30мин. (опита си казва думата

).