Дигитален оборотомера на Голф 3
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- ivan20071983
- Мнения: 157
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 23:44
- Автомобил: Passat
- Двигател: AHL
- Местоположение: Бургас
Ето това това исках да ви покажа но не съм го пробвал още.
Има 5 неща, които може да се появят на екранчето за дневния километраж (при подаване на контакт преди да запалите):
IN00 - всичко е наред.
IN01 - инспекция поради изтичане на определено време (преглед по колата).
IN02 - инспекция след определен пробег.
OEL1 - смяна на масло след определен пробег.
OEL2 - смяна на масло поради изтичане на определено време.
Значи тези неща си ги нагласяш ти, за да ти напомнят. Например:
Аз си нагласям IN01 на 6 месеца и като светне си преглеждам ходовата част; IN02 на 10.000км и като светне - основен преглед по колата (всичко!); OEL1 - на 10.000км - за смяна на маслото; OEL2 - на 12 месеца - пак за смяна на маслото, защото дори и да не се кара, сляд около година си губи свойствата.
Ако не ти се занимава да ги нагласяш тези неща и те дразни да се включват, просто ги направи на много големи цифри и готово (мисля, че максимума беше 30.000км или повече даже)! Но не е препоръчително.
Как се нагласят? Има 2 начина, но ти казвам по-простия:
Даваш на контакт и в същото врема задържаш натиснато копчето за нулиране на дневния километраж, а с другата ръка с един химикал натискаш копчето на часовника за минутите (долното). Така влизаш в "сервизен режим". След това се работи с 2 копчета, едното е това за нулиране на дневния километраж, а другото - копчето на часовника за минутите (долното). С първото сменяш:
IN01 -> IN02 -> OEL1 -> OEL2. А с другото влизаш в съответното меню. След като влезеш - с първото от копчетата въртиш месеците или километрите съответно, а с другото потвърждаваш и излизаш. Накрая махаш контакта и готово.
Другия начих е описан в някакъв руски сайт, ама е по-труден и със същия ефект.
Съветвам като си смениш маслото да си нагласиш съответно OEL1 и OEL2, а сам ще прецениш какъв смисъл да заложиш в инспекциите IN01 и IN02. Аз примерно на IN01 си проверявам ходовата част, а на IN02 правя обстоен преглед на колата. Че по нашите пътища...
Има 5 неща, които може да се появят на екранчето за дневния километраж (при подаване на контакт преди да запалите):
IN00 - всичко е наред.
IN01 - инспекция поради изтичане на определено време (преглед по колата).
IN02 - инспекция след определен пробег.
OEL1 - смяна на масло след определен пробег.
OEL2 - смяна на масло поради изтичане на определено време.
Значи тези неща си ги нагласяш ти, за да ти напомнят. Например:
Аз си нагласям IN01 на 6 месеца и като светне си преглеждам ходовата част; IN02 на 10.000км и като светне - основен преглед по колата (всичко!); OEL1 - на 10.000км - за смяна на маслото; OEL2 - на 12 месеца - пак за смяна на маслото, защото дори и да не се кара, сляд около година си губи свойствата.
Ако не ти се занимава да ги нагласяш тези неща и те дразни да се включват, просто ги направи на много големи цифри и готово (мисля, че максимума беше 30.000км или повече даже)! Но не е препоръчително.
Как се нагласят? Има 2 начина, но ти казвам по-простия:
Даваш на контакт и в същото врема задържаш натиснато копчето за нулиране на дневния километраж, а с другата ръка с един химикал натискаш копчето на часовника за минутите (долното). Така влизаш в "сервизен режим". След това се работи с 2 копчета, едното е това за нулиране на дневния километраж, а другото - копчето на часовника за минутите (долното). С първото сменяш:
IN01 -> IN02 -> OEL1 -> OEL2. А с другото влизаш в съответното меню. След като влезеш - с първото от копчетата въртиш месеците или километрите съответно, а с другото потвърждаваш и излизаш. Накрая махаш контакта и готово.
Другия начих е описан в някакъв руски сайт, ама е по-труден и със същия ефект.
Съветвам като си смениш маслото да си нагласиш съответно OEL1 и OEL2, а сам ще прецениш какъв смисъл да заложиш в инспекциите IN01 и IN02. Аз примерно на IN01 си проверявам ходовата част, а на IN02 правя обстоен преглед на колата. Че по нашите пътища...
- bronzito
- Мнения: 37
- Регистриран на: Сря 06 фев 2008 19:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Дигитален оборотомера на Голф 3
А вярно ли е че като огасиш колата всичко се връща в предишния си вид и всеки път като палиш колата трябва да го правиш
- bronzito
- Мнения: 37
- Регистриран на: Сря 06 фев 2008 19:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Дигитален оборотомера на Голф 3
А това OL1 примернокато го настроиш на 10000км и като ги изминеш как ти сигнализира.
- ivan20071983
- Мнения: 157
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 23:44
- Автомобил: Passat
- Двигател: AHL
- Местоположение: Бургас
Re: Дигитален оборотомера на Голф 3


- bronzito
- Мнения: 37
- Регистриран на: Сря 06 фев 2008 19:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Дигитален оборотомера на Голф 3
А свети ли ти и лампичката за маслото 

- naneK
- Мнения: 770
- Регистриран на: Сря 23 авг 2006 13:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Провадия
Re: Дигитален оборотомера на Голф 3
Ехе... много яка полезна информацийка.
Пробвах го и на моята кола.
Пробвах го и на моята кола.

- mgm
- Мнения: 277
- Регистриран на: Чет 18 авг 2005 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Дигитален оборотомера на Голф 3
преди малко пробвах всичко и работи
на Поло 6Н 94 год. 1.9 Д

-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Нед 04 яну 2009 17:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Угърчин
Re: Дигитален оборотомера на Голф 3
Освен за голф 3, става ли за пасат б5 97г. ?
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Сря 28 яну 2009 14:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Botevgrad
Re: Дигитален оборотомера на Голф 3
И аз пробвах на голфа и всичко работи то има и др функции не само оборотомер




Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта