''Тунинг'' на копчето за аварийни светлини на Голф 4 ...

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
sasho_sb
Мнения: 194
Регистриран на: Сря 14 май 2008 19:07
Автомобил: Vw Golf mk3
Двигател: AEE 1996
Местоположение: Костинброд

тунинг на релето

Мнениеот sasho_sb » Сря 23 юли 2008 14:47


Здравей!Аз така си реших проблема /Г3 ,АЕЕ/.Релето при мен е номер 21.Просто го преместих да цъка на двигателя .Необходими са ти 3 кабела по 1,2 м -1,5 мм2 /диаметър / ,3 кабелни обувки "мъжки" и 3 "женски". Изваждаш релето ,на местата на крачетата поставяш мъжките краища на кабелите ,харесваш си място при двигателя поставяш съответните женски краища на съответните крачета на релето ,изолираш ,закрепваш релето и колицата ти е обезшумена .Успех.




drevo
Мнения: 48
Регистриран на: Съб 10 ное 2007 10:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот drevo » Пет 21 ное 2008 23:46


моля кажете ми как се маха пластмасовия бутон за да стигна до релето. Наистина цъка изнервящо силно. Искам да го облека в дунапрен, но не мога да махна пластамсовия капак. С отверка ли да го изтръгна ?!


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: тунинг на релето

Мнениеот Dorian » Съб 22 ное 2008 11:37


sasho_sb написа:Здравей!Аз така си реших проблема /Г3 ,АЕЕ/.Релето при мен е номер 21.Просто го преместих да цъка на двигателя .Необходими са ти 3 кабела по 1,2 м -1,5 мм2 /диаметър / ,3 кабелни обувки "мъжки" и 3 "женски". Изваждаш релето ,на местата на крачетата поставяш мъжките краища на кабелите ,харесваш си място при двигателя поставяш съответните женски краища на съответните крачета на релето ,изолираш ,закрепваш релето и колицата ти е обезшумена .Успех.

То при теб става тая схема ама на 4-ката релето е съчетано с копчето на авариините и няма как да преместя това копче в двигателния отсек или другаде.
Още карам с дранчащите мигачи :twisted:


Потребителски аватар
Luciano
Мнения: 8472
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София
Контакти:

Re: тунинг на релето

Мнениеот Luciano » Съб 29 ное 2008 11:45


Dorian написа: Още карам с дранчащите мигачи :twisted:

Онзи ден се возих в новия ML. Ако чуеш как му чаткат мигачите, твойте ще ти се струват като симфония на Бетовен.


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: тунинг на релето

Мнениеот Dorian » Съб 29 ное 2008 15:25


Luciano написа:
Dorian написа: Още карам с дранчащите мигачи :twisted:

Онзи ден се возих в новия ML. Ако чуеш как му чаткат мигачите, твойте ще ти се струват като симфония на Бетовен.

Аз мислех че само калпаците от VW правят такива изпълнения... :shock
Добре де само на мен ли ми прави впечатление че много тракат мигачите,защото не виждам колегите с четворки да споделят тази моя неволя :roll:


Потребителски аватар
kambone
Мнения: 453
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 18:49
Автомобил: Passat b5.5 2001
Двигател: 1.8T AWT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kambone » Чет 04 дек 2008 16:33


И мен ме дразни, приятелката ми твърди че съм издребнявал ... но си е досадно, чатка като на жигула ... дразни ме като чакам дълго време на светофар с пуснат мигач ...


Потребителски аватар
N1P0
Мнения: 1228
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: | София | | 6N2 - 1.6 16V - GTi |
Контакти:

Re: тунинг на релето

Мнениеот N1P0 » Чет 04 дек 2008 16:41


Dorian написа: Добре де само на мен ли ми прави впечатление че много тракат мигачите,защото не виждам колегите с четворки да споделят тази моя неволя :roll:


На всички си тракат, просто хората си мълчат :042: :!: И на полото си тракат стабилно.


Потребителски аватар
ivanbl
Мнения: 293
Регистриран на: Пон 27 окт 2008 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот ivanbl » Чет 04 дек 2008 20:03


я да ви питам аз като сте махнали контакта и давате авариийни чува ли се "релето"... "релето" в кавички защото според мен е спийкърче... не съм забелязал как е на Г4 но ще обърна внимание когато ми попадне :)


Потребителски аватар
kambone
Мнения: 453
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 18:49
Автомобил: Passat b5.5 2001
Двигател: 1.8T AWT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kambone » Пет 05 дек 2008 8:51


чува се ;)


Потребителски аватар
stenly_m
Мнения: 586
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: ASV
Местоположение: Wilmington, NC
Контакти:

Мнениеот stenly_m » Пет 05 дек 2008 14:52


мойто си чатка ама не ме дразни даже се радвам, че ми чатка така поне не го забравям дълго време и не го смятам за недостатък


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот skotis » Пет 05 дек 2008 18:00


Мен си ми харесва. На една позната й се развали това реле и спря да чатка и мога да ви кажа, че е ужасно скучно в купето, като не ти трака мигача :lol: Майтапа на страна, но е много кофти да не се чува...имам предвид за шофьора... Сега чака 4 работни дни за ново със поръчка в Порше...


Потребителски аватар
goderzi
Мнения: 306
Регистриран на: Пон 21 авг 2006 17:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново Golf IV tdi, Passat B4
Контакти:

rele

Мнениеот goderzi » Сря 10 дек 2008 10:51


и мен ме подразни преди няколко дена...
трябваше да стоя в колата 5/6 минути и се изнервих :)
та сега ми мина през ум...
дали не може това реле да се закара при двигателя :lol:
вън да си цъка колкото си иска... :lol:
упс... вече е споменато това... :roll:


Потребителски аватар
basis4eto
Мнения: 166
Регистриран на: Нед 29 апр 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот basis4eto » Сря 17 дек 2008 19:54


Реленцето като си цъка и загрява - нормално - електромагнит ... На много автомобили на 15+ години си личи леко дефектирала пластмасата от понагряване поради прекомерно дълго експлоатиране на мигачи . Облечено във вата лятото незнам какъв ефект би имало това върху реленцето . Въпреки всичко , ако има зумерче което да пиука с мигача е много гадно , на маторчетата ги слагат такива и лично съм премахвал такова , ама после си караш на мигач...те нямат автоматично изключване . Ползата не е кой знае колко голяма от заглушаването де - поне според мен , нова кола , няма да се чува кат на голф 1, 2 ;)
Поздрави!


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Пет 19 дек 2008 19:32


То на 2-ката мигача направо несе чува в сравнение с 4-ката :twisted:



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта