Ами то къде да се сложи датчика,който да отчита си зависи много от това какъв е двигателя.Стойките за масления филтър (където немеца е измислил да сложи датчиците) са различни за различните двигатели и соред това мястото за монтаж е различно.Да кажем при RP и ABS двигателите (понеже по тях имам наблюдения) има отвор за стандартния датчик и други два за радиатор за маслото с две тапи.Може да се ползват те или да се прави разклонение на съществуващия датчик.Незнам дали нямаше и още един отвор ама по-скоро не.
Обаче това не е така при двигател,който си има радиатор за маслото и тези двете тапички са тръби до към радиатора (незнам за кой двигател точно говоря ама предполагам все на някой се ползват

).
Иначе трябва да се огледа и да му се измисли най-доброто място без да се правят много интервенции
Успех!