pe_aps написа:Seafoam in the Mustang
http://www.youtube.com/watch?v=X832d4Mt ... re=related
When you seafoam a car, what does it do? Besides the smoke I mean?
it cleans carbon build up, intake valves, pistons, and restores power and acceleration
I dont get it, your engine doesnt look that beat up, why are you seafoaming? Seafoam is for old 150k+ mile cars.
i wouldn't recommend doing this because it burns your rings and gaskets and some times foul your plugs, thus resulting is burning more oil and would later on cost you more money in the long run.
Почистване на нагара в двигателя
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Последна промяна от pe_aps на Вто 02 сеп 2008 23:57, променено общо 1 път.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
The_Machine написа:Какво е seafoam?!
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=20150
http://www.seafoamsales.com/motorTuneUpTechGas.htm
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: Пет 21 мар 2008 16:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Направих го на другата кола (Peugeot 205, двигател XY8, 2 карбуратора, работещ на газ). Звучи абсолютно логично цялата процедура и не виждам кой от какво се плаши толкова. Сигурно след няколко дни/седмици ще го направя и на голфа.
Процедурата е супер елементарна. Направихме го с един приятел, като той държа около 2500-3000 оборота, а аз с пръскалка за прозорци пълна с вода редувах двата карбуратора. Изпръсках около половината, което ще рече 250 мл.
Ето кратко филмче: http://www.youtube.com/watch?v=7LTY0ip5NOg
При пръскането оборотите падат и трябва да се компенсира с подаване на повече газ. Цялата процедура беше направена на газ, защото не ми се обръщаше на бензин и затова моторът работи толкова зле (с махнат капак над плочките не се създава добър вакуум и трудно се набират обороти над тези на празен ход).
Изобщо не е страшно и който си мисли, че може толкова лесно да направи воден удар, да помисли пак. Даже на клипчето го няма, ама към края пръсках яко - по 2-3 пъти в секунда, то даже пръскалката не смогваше. Гледах да не прекалявам все пак и на моменти като позаглъхваше, давах по няколко секунди почивка. Нямаше никакъв пушек отзад.
Можете да видите даже на края на филмчето (където вече е тъмно) как моторът има по-равномерен ход и даже леко се покачиха оборотите. Покарах я малко в квартала и разлика определено има.
Най-вече по-спокоен празен ход, без лекото преди това менене 1 секунда по-бърз, 1 секунда по-бавен. Другата огромна разлика е в самоцелното за протокола каране на много ниски обороти от сорта на 1100 на 4-та/5-та примерно. Преди беше невъзможно - придърпване и притрисане на мотора, което сега за мое огромно учудване го няма.
Поне при мен динамиката не се промени.
Който си мисли, че си измислям, негова си работа. Аз съм доволен. Ако утре забележа други разлики, ще пиша. Като цяло - по-стабилен празен ход и възможност да се кара на много ниски оборти на високи предавки без придърпване и неравномерна работа. От клипчето не си личи много, но ако сравните как работи мотора в началото и в края му, ще забележите лека разлика, която на живо пред него е доста по-голяма.
Процедурата е супер елементарна. Направихме го с един приятел, като той държа около 2500-3000 оборота, а аз с пръскалка за прозорци пълна с вода редувах двата карбуратора. Изпръсках около половината, което ще рече 250 мл.
Ето кратко филмче: http://www.youtube.com/watch?v=7LTY0ip5NOg
При пръскането оборотите падат и трябва да се компенсира с подаване на повече газ. Цялата процедура беше направена на газ, защото не ми се обръщаше на бензин и затова моторът работи толкова зле (с махнат капак над плочките не се създава добър вакуум и трудно се набират обороти над тези на празен ход).
Изобщо не е страшно и който си мисли, че може толкова лесно да направи воден удар, да помисли пак. Даже на клипчето го няма, ама към края пръсках яко - по 2-3 пъти в секунда, то даже пръскалката не смогваше. Гледах да не прекалявам все пак и на моменти като позаглъхваше, давах по няколко секунди почивка. Нямаше никакъв пушек отзад.
Можете да видите даже на края на филмчето (където вече е тъмно) как моторът има по-равномерен ход и даже леко се покачиха оборотите. Покарах я малко в квартала и разлика определено има.
Най-вече по-спокоен празен ход, без лекото преди това менене 1 секунда по-бърз, 1 секунда по-бавен. Другата огромна разлика е в самоцелното за протокола каране на много ниски обороти от сорта на 1100 на 4-та/5-та примерно. Преди беше невъзможно - придърпване и притрисане на мотора, което сега за мое огромно учудване го няма.
Поне при мен динамиката не се промени.
Който си мисли, че си измислям, негова си работа. Аз съм доволен. Ако утре забележа други разлики, ще пиша. Като цяло - по-стабилен празен ход и възможност да се кара на много ниски оборти на високи предавки без придърпване и неравномерна работа. От клипчето не си личи много, но ако сравните как работи мотора в началото и в края му, ще забележите лека разлика, която на живо пред него е доста по-голяма.
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: Пет 21 мар 2008 16:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: Пет 21 мар 2008 16:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 217
- Регистриран на: Сря 18 фев 2009 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Почистване на нагара в двигателя
въпроса ми е от както я направих вчера нещо няма мощтност колата.двигателя си работи мн добре,за това не съм и гледал свещите де.но кат си сложа ръката на ауспоха и е едно такова дрррррррр...бум..дррррррррр.бум.през няколко такта и бумка нещо.съмняваме че колектора ми се е задънил,защото още преди месеци ми казаха 4е има мн мрасотия по тръбите му,а и съм с катализатори и няма каде да иде тая гадост освен в тях.та какво може да е станало спроред вас?
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Почистване на нагара в двигателя
ей това си го мислих че може да задръсти катализатора.
Другото което от горчив опит знам, на москфича монтирахме система за разграждане на водата на водород и кислород.Подавахме на двигателя водна пара която минаваше през електрическо поле с потенциал около 14-15 киловолта, но така и неможахме да накараме водата да остане разградена до момента на подаването на искрата , и единственото което се получи (според мен) беше подаване на пара.Та системата остана монтирана на москфича около 2000 километра, да сме прекарали през двигателя макс 2,5 литра вода. Последва основен ремонт.След отварянето на двигателя видяхме напукани сегменти , но не на 1-2 места ами напукани на 5-6 места всеки от тях и ги вадехме парче по парче, учудващо двигателя си работеше с така натрошени сегменти, но то в руските машини всичко бачка с божията помощ.Буталата и главата и клапаните , не бяха баш "идеално чисти" но определено бяха по чисти от обикновенно.
От практическа гледна точка, работих в едно заведение , и чистих скарата, която беше неръждаема плоча която се нагрява от газова горелка.Плочата беше 70 см. на 1,20 м , метода беше подобен, както е гореща скарата се заливаше ОБИЛНО с вода, и след известно време престой с шпакла лесно се почистваше, но след шпаклата телче циф и яко търкане за да стане огледало.Пробвал съм и както е нагрята да и капна вода , но малко и да стържа там, е нищо не става, даже се спича повече, и водата яко пука, и се изпарява бързо...
вадете си изводи... Аз зареждам ви пауър 100 октана, никакви добавки нито в маслото нито в бензина, карам само с антифриз , без грам вода. Нито предърпва, нито хълца, нито се дави, нито пък прекъсва.
В момента на километража пише 142 000 , но е на доста повече със сигурност, имам я от 1 година , карал съм я 20 000 , нито свещи съм бутал , нито нищо (бобината залях с епоксидна смола, и си изчистих дросела!)
Другото което от горчив опит знам, на москфича монтирахме система за разграждане на водата на водород и кислород.Подавахме на двигателя водна пара която минаваше през електрическо поле с потенциал около 14-15 киловолта, но така и неможахме да накараме водата да остане разградена до момента на подаването на искрата , и единственото което се получи (според мен) беше подаване на пара.Та системата остана монтирана на москфича около 2000 километра, да сме прекарали през двигателя макс 2,5 литра вода. Последва основен ремонт.След отварянето на двигателя видяхме напукани сегменти , но не на 1-2 места ами напукани на 5-6 места всеки от тях и ги вадехме парче по парче, учудващо двигателя си работеше с така натрошени сегменти, но то в руските машини всичко бачка с божията помощ.Буталата и главата и клапаните , не бяха баш "идеално чисти" но определено бяха по чисти от обикновенно.
От практическа гледна точка, работих в едно заведение , и чистих скарата, която беше неръждаема плоча която се нагрява от газова горелка.Плочата беше 70 см. на 1,20 м , метода беше подобен, както е гореща скарата се заливаше ОБИЛНО с вода, и след известно време престой с шпакла лесно се почистваше, но след шпаклата телче циф и яко търкане за да стане огледало.Пробвал съм и както е нагрята да и капна вода , но малко и да стържа там, е нищо не става, даже се спича повече, и водата яко пука, и се изпарява бързо...
вадете си изводи... Аз зареждам ви пауър 100 октана, никакви добавки нито в маслото нито в бензина, карам само с антифриз , без грам вода. Нито предърпва, нито хълца, нито се дави, нито пък прекъсва.
В момента на километража пише 142 000 , но е на доста повече със сигурност, имам я от 1 година , карал съм я 20 000 , нито свещи съм бутал , нито нищо (бобината залях с епоксидна смола, и си изчистих дросела!)
- passat123
- Мнения: 1658
- Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Почистване на нагара в двигателя
Вода не пих пръснал предпочитам добака към бензина
за прочистване на дюзи и прочи !
Но не и вода !
Лично !
за прочистване на дюзи и прочи !
Но не и вода !
Лично !
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Почистване на нагара в двигателя
passat123 написа:Вода не пих пръснал предпочитам добака към бензина
за прочистване на дюзи и прочи !
Но не и вода !
Лично !
още по ли4но ще споделя 4е никоя добавка няма ефекта на водата

добавките за мен са пари на вятъра
- Batmirko
- Мнения: 305
- Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Почистване на нагара в двигателя
И при мен има въпросното "бррррррррр бум брррррррр бум бум брррррррр" днес му впръснах повече от половин литър но нямаше ефект
, имаше моменти като подкарах - загасна и почна да работи на 1-2 цилидъра но след малко шпорене се оправи
имам чуството, че колата тръгна по-добре ни досадното прескачане остана 



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: lapidus и 45 госта