Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот Winner25 » Пон 07 мар 2011 1:54


MITKO_DVD написа:

Какви пари е?,
от къде го взе?
как е возията?,
нещо преправя ли се или дирекно се слага ?

Излиза около 450лв като това е най евтинито окачване което се продава. Поръчвал съм го от ebay.de. Возията според мен не е зле, но вози доста по-твърдо от стандартното окачване :)
Слага се без преправяне. Само при задните тампони малко импровизирах :)




Потребителски аватар
Namesata
Мнения: 728
Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
Автомобил: VW PASSAT USA
Двигател: KR 16V 9A
Местоположение: София

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот Namesata » Пон 07 мар 2011 8:46


JC написа:Колега, много добре седи, но за съжаление не мога да си представя така пасата в софия и всички дупки и неравности :roll:

С такива джанти и ниска кола се кара бавно и внимателно в София.Иначе заварки на джанти и картер mhihi mhihi mhihi


nasekomoto
Мнения: 87
Регистриран на: Нед 19 дек 2010 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот nasekomoto » Пон 07 мар 2011 21:32


ей това е най тъпото и то не само в София ние си хвърляме парите да си направим любимите коли по наш модел и вкус и после като се пуснеме по прекрасните улици вместо да им се кефиме ние им трепериме.Вчера в София на един светофар гледам колега няма да цитирам слиза от колата и запоява да я целува.Питам го какво става а той ми вика гледай през какъв канал минах и само с две джанти се отървах.за какво говориме?извинявам се за офффа.скоро ще кача и аз снимки до къде я докарах че сега много студени и снежно от събота вече се оправия и ще действам.вече и качих и предния нож от сеат толедо тди и доста добре седи.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот pe6kata » Пон 07 мар 2011 22:37


Namesata написа:
JC написа:Колега, много добре седи, но за съжаление не мога да си представя така пасата в софия и всички дупки и неравности :roll:

С такива джанти и ниска кола се кара бавно и внимателно в София.Иначе заварки на джанти и картер mhihi mhihi mhihi


няма проблем, свиква се просто човек се научава да не зяпа, а да внимава и да е нащрек винаги...


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот Winner25 » Пон 07 мар 2011 23:26


Така е. Пътищата ни не са от най добрите, но като се внимава няма проблем :) А като се замисля специално за южна България - до всеки голям град може да се стигне по хубав път :wink:


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот pas1.8mi » Вто 15 мар 2011 21:40


Утре ,ако (дано) не вали ще пусна снимка на фаровете за мъгла с Поли-карбонатни "стъкла"!Стана "баси якото"! scare Може да си ги представите като фарове с "кристални" стъкла! scare

Ей голям интерес ,голямо нещо! mhihi http://pasmi.snimka.bg/automobiles/farove-za-m-gla.578145


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6246
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 25 мар 2011 16:24


затъмни ги малко , много рязко контрастират и става кофти


Потребителски аватар
tupalka
Мнения: 295
Регистриран на: Чет 06 мар 2008 16:53
Автомобил: Passat B6
Двигател: BMR
Местоположение: София

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот tupalka » Пет 25 мар 2011 21:06


защо ли ми се струва, че това е плексиглас, а не поликарбонат...


Потребителски аватар
JC
Мнения: 809
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот JC » Съб 02 апр 2011 22:56


Днес сложих отзад фланци 20мм на джанти с ЕТ 38 J6.5
ето и снимки:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Тези гуми са тесни 185 65 15 , летните са ми 195 60 15
Фланците ги взех от приятел на заем, за да видя как ше стои колата,ако ги направя по 25 мм, може би ще й е много или :roll: ..в момента и с тези високи гуми и при натоварване няма къде да закачат гумите.

отпред е без фланци в момента и не съм наясно колко мога да ги изнеса, без да закачат... насочил съм се към 5мм или 10...
Изображение


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот pe6kata » Нед 03 апр 2011 9:49


един съвет:
вместо да си даваш парите за глупости- фланци... болтове, просто си намери подходящи джанти- и като визия, цолаж, офсет и ширина. Тия просто си ги остави за зимата.

п.п. много добър избор на зимни гуми


Потребителски аватар
JC
Мнения: 809
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот JC » Нед 03 апр 2011 19:58


pe6kata написа:един съвет:
вместо да си даваш парите за глупости- фланци... болтове, просто си намери подходящи джанти- и като визия, цолаж, офсет и ширина. Тия просто си ги остави за зимата.

п.п. много добър избор на зимни гуми


Да но какви джанти, при мен трябва да са с еднаква ширина предни и задни, ако сложа отзад 9J, то и отпред трябва да е 9, заради синхрото,защото иначе не знам как ще ги синхронизирам височините при различни ширини на гумите ... А и ако е 16, трябва да е 205 45 16 примерно, а цената на такава гума е височка, а със стари гуми не карам ....
Другото е, че в момента реално съм сеедно с джанти с ЕТ 18, Борбета широкия с борда мисля че беше ЕТ25, даже колегата Донкихот някъде беше пикал за фланци и той ...Мисълта ми е, че без фланци едва ли ще мине...
Вариант фланци е добър,да тези джанти не са далеч от най-красивите за тази кола, но ще ги сменя, иска ми се 16ки, но пак казвам цената на този размер ме плаши леко....
Не знам с какви джанти мога да докарам такова ЕТ, без да има фланци ...

Последна промяна от JC на Нед 03 апр 2011 20:26, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот pe6kata » Нед 03 апр 2011 20:17


мисля че пропускаш връзката между ширината на джантата и нейния офсет! И двете имат отношение за това къде ще се намира джантата спрямо калника!!!

за да ме разбереш правилно; две джанти с еднакво ЕТ, но едната ако е 9же, а другата 7же...
за да стои 7же така както 9же спрамо калника, трябва да и се подложи 25.4мм фланец(1же)


Потребителски аватар
JC
Мнения: 809
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот JC » Нед 03 апр 2011 20:26


Това ЕТ нещо не мога да го разбера спрямо различните ширини на джантите как стои въпроса ...казвате, че джанти с еднакво ЕТ , но ако едната е по широка се прибавя половината от разликата от ширините към ЕТ ..така ли е?
Джантите от Г60то, ориг със спиците са ЕТ35 и 6J, тези Енцото са ЕТ38 J6,5(би трябвало въпреки по-голямото ЕТ да са по-изнесени, защото са с половин инч по -широки, половин инч е 1.27см делено на 2 , за да разделим ширината е грубо 6мм....тоест ЕТ38-6мм= 32, но като сложа ориг ЕТ35ци си стоят по-изнесени от по-широките Енцо ...Аз мислех, че ЕТ е строго фиксирано понятие, което показва разстоянието от главината(центъра на джантата) до външният борд ...Та затова питам :beer


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот pe6kata » Нед 03 апр 2011 21:26


ЕТ е това къде се намира главината спрямо средата на джантата, а не от борда!!!

в твоя случай: 6Же ет35 ще е с 3мм изнесена навън спрямо ЕТ38, ако 38-цата беше също 6Же
При положение че ЕТ38 е 6.5же, то тя ще е с 3.35мм изнесена навън спрямо калника.

А спрямо амортисора, демек колко ще се изнесе вътрешната страна на джантата- 9.35мм!

сбора 3.35 и 9.35 ти дава точно разликата в ширината на джантите- половин Же


Потребителски аватар
JC
Мнения: 809
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот JC » Нед 03 апр 2011 22:32


[quote="pe6kata"]ЕТ е това къде се намира главината спрямо средата на джантата, а не от борда!!!

в твоя случай: 6Же ет35 ще е с 3мм изнесена навън спрямо ЕТ38, ако 38-цата беше също 6Же
При положение че ЕТ38 е 6.5же, то тя ще е с 3.35мм изнесена навън спрямо калника.

А спрямо амортисора, демек колко ще се изнесе вътрешната страна на джантата- 9.35мм!

е нали джантата е образувана от два борда, външен и вътрешен, примерно при ЕТ35 главината е 35мм изнесена към външната част на джантата .... но същата джанта пак с ЕТ35 но с един инч по широка...разстоянието от главината до външната част се променя, не е вече 35, както и разстоянието до вътрешният борд се променя ....и тогава какво е това ЕТ, то се измерва в милиметри , а не съотнешение..като са милиметри би трябвало да е фиксирано към един от бордовете на джантата, а различните ширини да ги поема и компенсира др борд ... това е логиката...или съм глупав хах от доста време се пъна над това ...
единствено ако ЕТе нула, тогава колкото и да разширяваш и увеличаваш разстоянието между двата борда то позицията на главината ще е пак абсолютна среда... но при изнесен център както са джантите като промениш ширината се променя и ЕТ-въпросното разстояние ...



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта